• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2024 14:13
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2024 14:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2024 14:15

Detail zákazky Z20243912

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2024 14:13
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2024 14:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2024 14:15

Základné údaje

Z20243912

OF-288744

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9336706

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

37954521

Slovenská legálna metrológia, n.o.

Geologická 9966/1, Bratislava - mestská časť Podunajské Biskupice, 82106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalibrácia a overenie merného zariadenia odpadových vôd.

Kalibrácia a overenie merného zariadenia odpadových vôd.

  • 50433000-9 - Kalibrovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kalibrácia a overenie merného zariadenia odpadových vôd.
Funkcia
Vykonanie kalibrácie merného zariadenia odpadových vôd v súlade so zákonom č. 157/2018 Z.z. o metrológii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a v  súlade s vyhláškou Úradu pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo SR č. 161/2019 Z.z. o meradlách a metrologickej kontrole v znení vyhlášky č. 346/22 Z.z. (príloha č.11)
Požadujeme vykonanie nasledovných služieb: Overenie primárneho merného zariadenia; Overenie sekundárneho merného zariadenia; Aproximácia a naprogramovanie merného zariadenia; Nastavenie, odskúšanie a uvedenie do prevádzky merného zariadenia; Označenie overovacou značkou; Vystavenie overovacieho certifikátu.
Kalibrácie a overenie merných zariadení bude vykonané v roku 2024 v termíne do 30.9.2024.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo merných miest. ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. ČOV - odtok Badger Meter Slovakia, FloSonic/sonda EchoPod DL 10-10
2. ČOV - odtok NIVELCO, Nivosonar SW W-321
3. ČOV - prítok NIVELCO, Nivosonar SW W-321
4. ČOV budova č.92 - odtok NIVELCO, Nivosonar SW W-321
5. Parshallov žľab, b.č.51 - Parshall P6 Prietokomer, BADGER FLOW
6. Parshallov žľab Prietokomer Nivosonar, SW W 321, SIA 360
7. ČOV - výtlačné potrubie DN 50 mm Magneticko-indukčný prietokomer, OPTIFLUX 2000, IFC 050
8. ČOV Merací žľab, Dinel FCU-400
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ vyhotoví a do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy predloží objednávateľovi Harmonogram, v ktorom určí  predbežné termíny vykonania služby  na  jednotlivých zariadeniach na základe podkladov, ktoré mu poskytne objednávateľ.
Požadujeme vykonanie služby prostredníctvom odborne spôsobilej osoby, ktorá vlastní osvedčenie o akreditácií na výkon overenia určených meradiel (v súlade so zákonom č. 157/2018 Z.z.), osvedčenie predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 7 dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 15,00 hod.
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že odovzdá objednávateľovi týždeň pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi v rozsahu meno, priezvisko a číslo občianskeho preukazu, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky                 s uvedením evidenčných čísiel a motorových vozidiel s uvedením typu vozidla a ŠPZ z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu, resp.do miesta vykonania diela. Zhotoviteľ poučí svojich pracovníkov o tom, že poskytol uvedené osobné údaje objednávateľovi za uvedeným účelom.
Objednávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje ktoré mu zhotoviteľ poskytne bude náležite chrániť a spracúvať výlučne len za účelom plnenia svojich zmluvných záväzkov uvedených v tejto Zmluve v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenia o ochrane údajov) a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov         a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu.
Služba musí byť  vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby.
Požadujeme dodanie dokladov o vykonaní overení v zmysle zákona č. 157/2018 Z.z. o metrológii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a v súlade s vyhláškou Úradu pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo SR č. 161/2029 Z.z. o meradlách a metrologickej kontrole v znení vyhlášky č. 346/22 Z.z. (príloha č.11).
Požadujeme od dodávateľa v deň ukončenia overenia dodanie dokladov o vykonaní overení (záznam z merania) a meradlo označí overovacou značkou. Zároveň vykoná záznam v prevádzkovej dokumentácii. Súčasťou služby je vystavenie overovacieho certifikátu o vykonanom overení ku každému prietokomeru v ktorom bude uvedená doba platnosti resp. odporúčaný termín následného overenia. Certifikáty vystaví dodávateľ do 10 dní po vykonaní overení.
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním  dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. Dodávateľ môže objednávateľovi predkladať aj čiastkové faktúry za vykonanú službu za dohodnuté obdobie. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb.
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Objednávateľovi bude predložená do 15 dní po riadnom  (alebo čiastkovom) vykonaní  služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne  vykonanú službu je do 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom.
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba dodávaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka.
Ak dodávateľ  nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Miesta vykonania  služby: 976 03 Vlkanová; ulica ČSA, 962 03 Sliač; Užhorodská 1, 071 01 Michalovce; ul. Kpt. Nálepku 1, 075 01 Trebišov; Jelenecká ulica, 949 01 Nitra; Malacky, 900 52 Kuchyňa.
Akékoľvek zmeny zmluvy sa môžu uskutočniť výlučne na základe písomného dodatku v súlade s § 18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedenú službu v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve.
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán.
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán.
V prípade, ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

06.06.2024 07:00 — 30.09.2024 15:00

1,00 jeden celok

10 452,00

8 710,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.05.2024 14:13

30.05.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 376
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.05.2024 09:07 - Vstupná ponuka 10 452,00 € Cena s DPH
30.05.2024 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka 9 120,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS