• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2024 13:20
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2024 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2024 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2024 15:15

Detail zákazky Z20243903

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2024 13:20
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2024 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2024 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2024 15:15

Základné údaje

Z20243903

OF-288818

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9319290

Objednávateľ

00738352

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK

Dodávateľ

53898834

VHM Corp s. r. o.

Tallerova 4, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skladané papierové utierky ZZ, celulóza, 2 vrstvy, 3000ks/kartón

skladané papierové utierky ZZ

  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skladané papierové utierky ZZ , celulóza, 2 vrstvy, 3000ks/kartón
Funkcia
Prostriedky určené na osobnú hygienu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skladané papierové utierky ZZ , celulóza, 2 vrstvy, 3000ks/kartón kartón 72
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia - Žilina
Dodávateľ predloží elektronicky podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, doplnené o JC bez DPH, DHP, JC s DPH zaokrúhlené na 2 desatinné miesta - do 2 dní od uzavretia zmluvy. Podpísanú a opečiatkovanú cenovú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty vo formáte PDF.
Dodanie tovaru na adresu dodávateľa iba v pracovných dňoch od 08:00-14:00
V prípade ak objednávateľ zistí pri prebraní predmetu zákazky, pre predmet zákazky nespĺňa predpísané parametre (vlastnosti, zloženie) vyhradzuje si právo tento tovar neodobrať.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa objednávky objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženia ponuky s ekvialentným riešením a porovnateľnými, resp. lepšími parametrami.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať - ponúkaný tovar nebude porovnateľnými, resp. lepšími parametrami ako požadoval, pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH/ dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00.
pokračovanie: V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Verejný obstarávateľ si pre potreby overenia kvality ponúkaných tovarov vyhradzuje právo vyžiadať certifikát kvality k príslušnými produktom, ktorý je dodávateľ povinný predložiť do 3 pracovných dní. Nepredloženie požadovaného certifikátu kvality bude verejný obstarávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Verejný obstarávateľ pripúšťa možnosť predložiť ponuku ekvivalentného výrobku iba v prípade, ak ponúkaný výrobok má rovnaké alebo lepšie kvalitatívne, funkčné parametre a technické úžitkové vlastnosti, ktoré musí dodávateľ zdokladovať.
Vyznačené údaje na obale výrobku: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobu/baliarne/, údaj o zložení, údaj o objeme, údaj o odporúčanom dávkovaní a dátum najneskoršej spotreby.
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Jednotkové ceny tovarov sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. K ich zníženiu môže dôjsť jednostranne bez udania dôvodu
Táto Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 6 mesiacov dňom jej podpísania oboma stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Ceny jednotlivých druhov tovaru predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/2 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlboká cesta 21, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

6

1,00 sada

1 483,49

1 236,24

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.05.2024 13:20

27.05.2024 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.05.2024 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 322
 114
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.05.2024 14:30 - Vstupná ponuka 1 483,00 € Cena s DPH
27.05.2024 10:30 - Najvýhodnejšia ponuka 1 392,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS