• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2024 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.05.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.05.2024 10:50

Detail zákazky Z20243890

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2024 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.05.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.05.2024 10:50

Základné údaje

Z20243890

OF-288290

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9330631

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

36003271

HARMÓNIA, s.r.o.

Priemyselná 554/37, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávkové motorové vozidlo

dodávkový automobil

  • 34136200-1 - Dodávkové automobily skriňové
  • 34130000-7 - Motorové vozidlá na prepravu tovaru
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávkové motorové vozidlo - 3 miestna dodávka do 3,5 t v základnej výbave
Funkcia
Nákup a dodávka  nového , nepoužíváneho úžitkového motorového vozidla - 3 miestna dodávka do 3,5 t  vrátane dodania na miesto určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Úžitkové vozidlo- 3 miestna dodávka do 3,5 t ks 1
Rok výroby rok 2022
Kategória trieda N1
Emisná norma norma EURO 6
Druh paliva druh Nafta
Celková povolená hmotnosť kg 3300
Objem motora cm3/liter 2179/2,2
Výkon motora kW/PS 104/140
Manuálna prevodovka stupne 6
Pohon náprava predná
Počet náprav počet 2
Počet miest na sedenie osoba 3
Rozmer kolies palec 16
Využiteľná dĺžka mm 3600 4100
Využiteľná šírla mm 1600 1900
Nádrž liter 60 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stav nové, nepoškodené
Karoséria Van
Uzamykanie vozidla centrálne zamykanie s ovládaním v kľúči
Rezerva plnohodnotná rezervná pneumatika
Autorádio áno
Sedadlo vodiča výškovo a pozdĺžne nastaviteľné
Bezpečnosť posádky vozidla airbag vodiča a spolujazdca
Bezpečnostné pásy výškovo nastaviteľné
Brzdy ABS, ESP, AFU, ASR
Palubný počítač áno
Manuálna klimatizácia áno
Posilňovač riadenia áno
Zadné parkovacie senzory resp. zadný parkovací asistent áno
Predné okná elektricky ovládané
Spätné zrkadlá elektricky ovládané
Svetlomety vrátane denného svietenia
Nástupné schodíky pri každých dverách
Imobilizér áno
Zadné pruženie zosilnené
Elektrická 7 - pólová zásuvka na pripojenie prívesov 12 V
Lapače nečistôt na predných a zadných kolesách
Povinná výbava v súlade s platnou legislatívou
Deliaca stena medzi kabínou a ložnou plochou áno
Obloženie nákladného priestoru do polovice výšky vozidla áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky je nové dodávkové motorové vozidlo na prepravu osôb a tovaru, daným technickým kritériám zodpovedá napr.: CITROËN Jumper Furgon 35+L4H2.2.2 BlueHDi 140.
Technická špecifikácia predmetu zákazky stanovuje minimálne technické požiadavky na predmet zákazky (alebo jeho technický a funkčný ekvivalent), ktoré musia byť dodržané v minimálne uvedenom rozsahu pre daný predmet zákazky. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov
"Dodávateľ spolu s dodávkou motorového vozidla je povinný dodať kompletnú dokumentáciu potrebnú na prihlásenie a prevádzku vozidla v zmysle platnej legislatívy vrátane technického preukazu, osvedčenia o zhode vozidla COC (Certificate of Conformity) – deklarácia výrobcu alebo zástupcu výrobcu, že vyrobené vozidlo je v zhode s udeleným typovým schválením ES, návodu na údržbu v slovenskom jazyku. K vozidlu budú dodané 2 kľúče s diaľkovým ovládaním, ďalej servisná knižka, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a povinná výbava v zmysle § 16 Vyhlášky 464/2009 Z.z."
Dodávateľ zašle do 3 prac. dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie tovaru.
Objednávateľ posúdi všetky doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle predchádzajúceho bodu do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi:
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácii a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácii a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenia /opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu a stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenia od zmluvy.
Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený e-mail s presným určením miesta dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky.
Miestom dodania resp. plnenia je sídlo objednávateľa: Považská Bystrica
O dodaní predmetu bude dodávateľ informovať objednávateľa 3 dni vopred telefonicky, písomne, prípadne mailom.
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú a prevádzkovú dokumentáciu. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák.č. 106/2018 Z.z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať nové, nepoškodené, neopravované motorové vozidlo.
Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
Záručná doba 36 mesiacov.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená.
Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať.
Predmetom zmluvy je aj zaškolenie min. 2 pracovníkov obsluhy predmetu tejto zmluvy predávajúcim na mieste plnenie, ktoré je zahrnuté v cene zákazky.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
Dodávateľ garantuje zabezpečenie servisu v servisných strediskách v rámci SR.
Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru samostatne na adresu miesta plnenia na základe objednávky od objednávateľa. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi .
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.
Zmluvné strany sa dohodli, že Predávajúci ako veriteľ nepostúpi pohľadávky voči Kupujúcemu podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov bez predchádzajúceho súhlasu Kupujúceho ako dlžníka a zároveň sa Zmluvné strany dohodli, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Predávajúceho v rozpore s dohodou podľaprechádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas Kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Zriaďovateľa.
Predávajúci/Dodávateľ sa zväzuje, že nepožiada tretiu osobu o plnenie za dodanie predmetu zmluvy za Kupujúceho/Odberateľa a v prípade, ak prijme plnenie za dodanie predmetu zmluvy od tretej osoby odlišnej od kupujúceho, takéto plnenie odmietne a bezodkladne ho vráti tretej osobe, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. V prípade nesplnenia predmetného záväzku vzniká kupujúcemu voči predávajúcemu nárok na nárok na náhradu škody vo výške takto požiadaného, resp. prijatého plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

30.07.2024 14:00

1,00 ks

29 522,80

29 522,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.05.2024 10:44

29.05.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.05.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 257
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.05.2024 15:25 - Vstupná ponuka 29 522,00 € Cena bez DPH
28.05.2024 08:09 - Najvýhodnejšia ponuka 27 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS