• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2024 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2024 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2024 12:40

Detail zákazky Z20243889

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2024 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2024 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2024 12:40

Základné údaje

Z20243889

OF-288781

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9358597

Objednávateľ

00156582

Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky

Matúškova 21, Bratislava - Nové Mesto, 83316, SVK

Dodávateľ

52764729

IMONICE TRANSPORT, s. r. o.

Werferova 6, Košice-Juh, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup 9 ks osobných motorových vozidiel 4x4

osobné automobily

  • 34110000-1 - Osobné automobily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup osobných motorových vozidiel v počte 9 kusov.
Funkcia
Nákup nových osobných motorových vozidiel za účelom obnovy vozového parku Ústredného kontrolného a skúšobného ústavu poľnohospodárskeho v Bratislave.
Predmetom zákazky je dodanie služobných 9 ks osobných motorových vozidiel pre verejného obstarávateľa vrátane povinného vybavenia vozidiel, poskytnutie služieb spojených s dodávkou predmetu zákazky, poskytovaním bezplatného záručného servisu a bezplatným vykonávaním technických prehliadok a technických kontrol minimálne vo výrobcom stanovených servisných intervaloch. Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie emisnej normy min. EURO 6.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobné motorové vozidlo podľa technickej špecifikácie ks 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované minimálne technické parametre na osobné motorové vozidlo: minimálne technické parametre
Motorové vozidlá v klasifikácií tried: nižšia trieda, nižšia stredná trieda, crossover, alebo vyššie. Verejný obstarávateľ neakceptuje motorové vozidlá v triede miniautá/skupiny A00
Výkon motora: minimálne  80 kW
Objem motoru: minimálne 1,4 litra
Náhon: 4x4
Palivo: nafta
Maximálna kombinovaná výrobcom deklarovaná spotreba: 5,5l/100km
Prevodovka: manuálna, minimálne 5° stupňová
Karoséria: typ SUV
Svetlá výška minimálne 200 mm
Osvetlenie: LED denné svietenie, LED stretávacie svetlá
Hmlové svetlomety: minimálne predné
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním v kľúči: áno
Tempomat: áno
Posilňovač riadenia: áno
ABS, ESC, ASR: áno
Airbag vodiča a spolujazdca, bočné airbagy: áno
Klimatizácia: áno - minimálne manuálna
Autorádio áno
Objem batožinového priestoru bez rezervnej pneumatiky s operadlami vzadu v polohe hore: minimálne 400 litrov
Objem palivovej nádrže: minimálne 47 litrov
Záruka na vozidlá: 5 rokov/100 000 km
Rozšírená záruka na pravidelné servisné prehliadky: áno - 5 rokov/100 000 km.
Povinná výbava vo vozidle: áno
Plnohodnotné rezervné koleso: áno
Gumenné podlahové koberce: áno
Disky kolies s ľahkých zliatin: áno
Maximálny nájazd vozidiel pri odovzdaní: 30 km
Prihlásenie vozidiel na dopravnom inšpektoráte: nie, zabezpečuje verejný obstarávateľ
Pri dodaní motorových vozidiel musí úspešný uchádzač dodať vyhlásenie o zhode vystaveným, alebo schváleným výrobcom alebo zástupcom výrobcu, že vozidlá podľa ponuky uchádzača spĺňajú podmienku typového schválenia ES v zmysle platného certifikátu konformity (COC): áno - pre každé vozidlo
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
1. PREDMET ZMLUVY
1.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi 9 ks nových, nepoužitých, nerepasovaných osobných motorových vozidiel v požadovanom rozsahu a kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky (ďalej len „tovar“ alebo „vozidlá“) certifikovaný pre používanie v EÚ alebo ekvivalent a záväzok objednávateľa prevziať od dodávateľa tovar a zaplatiť mu zaň dohodnutú cenu.
1.2 Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom zmluvy, rozsahom a povahou dodania vozidiel a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodanie tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite.
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH.
2.2 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky.
2.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWIFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v systéme EKS.
2.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 2.1 a 2.3 zmluvy do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy.
2.5 Dodávateľ musí disponovať potvrdením vystaveným výrobcom ponúkaných vozidiel, že je autorizovaný na jeho predaj alebo potvrdením o zakúpení týchto vozidiel prostredníctvom autorizovaného predajcu.
2.6 Dodávateľ musí disponovať certifikátom k vozidlám o platnosti záruky poskytovanej výrobcom na požadované obdobie podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky.
2.7 Dodávateľ musí disponovať vyhlásením o zhode technickými špecifikáciami na tovary, ktoré sú predmetom zákazky alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vystavené v súlade s týmto zákonom.
2.8 Objednávateľ má právo kedykoľvek počas celého trvania zmluvy požiadať dodávateľa o predloženie potrebných dokumentov podľa bodov 2.5 až 2.7 zmluvy.
2.9 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 2.8 zmluvy do 7 pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie týchto dokumentov prostredníctvom služieb, kde je možné sledovať čas odoslania a doručenia požiadavky, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy, ak nie je dohodnuté inak.
2.10 Nesplnenie povinností podľa odseku 2. zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA
3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo verejného obstarávateľa.
3.2 Termín dodania predmetných vozidiel je do 3 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Zmluvy.
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV
4.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...).
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA
5.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak.
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom.
6.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu: názov tovaru, model tovaru, výrobné číslo tovaru, počet ks, s výhradami/bez výhrad*, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa
a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa.
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu.
6.4 Vozidlá musia byť nové, bez viditeľného poškodenia, bez zjavných vád v okamihu preberania. Vozidlá nesmú byť recyklované, repasované, renovované.
6.5 Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných vozidiel. Ak sa pri odskúšaní zistí vada, objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie vozidla Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy a v súlade s bodom 6.4 tejto zmluvy.
6.6 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa po skutočnom dodaní tovaru, ktorý je predmetom zmluvy.
7. OSOBITNÉ USTANOVENIA
7.1 Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent tovaru. Ekvivalentom sa chápe tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadovaný tovar bez obmedzení, má všetky technické vlastnosti rovnaké, alebo lepšie ako požadovaný tovar uvedený v Technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Dodávateľ dodá motorové vozidlá podľa uvedenej technickej špecifikácií, resp. ekvivalent s kvalitatívne rovnakými alebo lepšími technickými parametrami a s požadovanou výbavou a návod na údržbu v slovenskom jazyku. Servisná knižka, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie, povinná výbava vozidla v zmysle §16vyhlášky č. 464/2009 Z. z. so všetkým vybavením v deklarovanom rozsahu.
7.2 Ak technické požiadavky odkazujú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za podmienky, že ním ponúkané riešenie spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené a ním ponúknuté riešenie spĺňa požadované technické parametre a špecifikáciu v rovnakom alebo vyššom rozsahu.
7.3 V prípade dodania ekvivalentu tovaru, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi technický popis ekvivalentu tovaru na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií predmetu zákazky.
7.4 Ak dodaný ekvivalent tovaru nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
7.5 Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s požiadavkami v tejto zmluve.
7.6 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu z kapitálových výdavkov podľa bodu 9.1 tejto zmluvy.
7.7 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1.časť „Trhový poriadok, čl. IV „Dodávateľ“, bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zmluvy.
Všetky ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2 časť „Všeobecné zmluvné podmienky“.
8. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY
8.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do termínu splnenia všetkých záväzkov zmluvných strán podľa tejto zmluvy.
8.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na tovary plynúcu od dátumu protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy (od dátumu uvedeného na preberacom protokole podpísaného oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa).
8.3 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY
9.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu. Na úhradu za plnenie predmetu zmluvy má objednávateľ vyhradené finančné prostriedky z kapitálových výdavkov, definované v zmysle Metodického usmernenia Ministerstva financií Slovenskej republiky č. MF/010175/2004-42 zo dňa 8. decembra 2004 v platnom znení.
9.2 Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú, nemennú, celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovaru, DPH, záruka, colné poplatky, likvidácia vzniknutého odpadu a iné súvisiace náklady).
9.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavených faktúr. Faktúry budú vystavené až po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 6.6 tejto zmluvy.
9.4 Dodací list a preberací protokol podľa bodu 6.6 tejto zmluvy sú neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH. Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a tri pre objednávateľa.
9.5 Faktúry musia obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/.
9.6 Faktúry musia obsahovať čiastku DPH. Okrem toho musí obsahovať: názov zákazky, predmet úhrady, meno a sídlo objednávateľa a dodávateľa, identifikačné údaje objednávateľa a dodávateľa (IČO, DIČ, IBAN), číslo tejto zmluvy čiastku k úhrade spolu, samostatne vyčíslenú DPH, číslo účtu dodávateľa vo formáte IBAN, dátum vyhotovenia faktúry.
9.7 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.3 zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre.
9.8 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u dodávateľa v plnom rozsahu.
9.9 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovar, ktorý je predmetom tejto zmluvy.
9.10 Faktúra budú vystavená s termínom splatnosti 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
10. OSTATNÉ USTANOVENIA
10.1 Dodávateľ predloží zoznam subdodávateľov (ak je to relevantné), prostredníctvom ktorých bude plniť predmet tejto zmluvy. Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky.
10.2 V prípade, ak dodávateľ alebo jeho subdodávateľ majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, táto povinnosť musí byť splnená pred nadobudnutím účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ a jeho subdodávateľ musia spĺňať podmienku zápisu počas celého trvania tejto zmluvy.
10.3 Ak tovar navrhovaný dodávateľom na dodanie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ písomne v súlade s touto zmluvou požiada dodávateľa o výmenu tohto tovaru. Dodávateľ v dohodnutom termíne uskutoční výmenu tovaru za taký, ktorý spĺňa minimálne požadované kvalitatívne parametre, pričom zmena ceny už nie je možná, tzn. za tú istú cenu. V prípade, že dodávateľ požadovanú výmenu neurobí, objednávateľ má právo na odstúpenie od tejto zmluvy.
10.4 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa vyplývajúce mu z tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Matúškova 21, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

10.06.2024 00:01 — 10.09.2024 23:59

9,00 ks

207 486,00

172 905,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.05.2024 10:39

05.06.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 267
 109
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.05.2024 11:21 - Vstupná ponuka 207 486,00 € Cena s DPH
03.06.2024 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka 204 369,26 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS