00515159
Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín
Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK
36532193
TOGATO plus, s.r.o.
Gogoľova 2137, Topoľčany, 95501, SVK
Pranie bielizne
pranie, chemické čistenie, bielenie
Služba
1. Pranie bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
Pranie, bielenie, vyváranie, chemické čistenie bielizne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
plachta postelná | ks/na obdobie 12 mesiacov | 10000 | ||
návliečka na prikrývku | ks/na obdobie 12 mesiacov | 7600 | ||
malá návliečka na vankúš | ks/na obdobie 12 mesiacov | 7600 | ||
obrus | ks/na obdobie 12 mesiacov | 1150 | ||
utierka | ks/na obdobie 12 mesiacov | 7400 | ||
vaflová utierka | ks/na obdobie 12 mesiacov | 100 | ||
textilná servítka | ks/na obdobie 12 mesiacov | 80 | ||
zástera biela | ks/na obdobie 12 mesiacov | 60 | ||
blúza biela | ks/na obdobie 12 mesiacov | 50 | ||
nohavice biele farebné | ks/na obdobie 12 mesiacov | 200 | ||
tričko biele | ks/na obdobie 12 mesiacov | 500 | ||
uterák obyčajný bavlnený | ks/na obdobie 12 mesiacov | 835 | ||
uterák froté | ks/na obdobie 12 mesiacov | 400 | ||
osuška | ks/na obdobie 12 mesiacov | 300 | ||
plášť biely | ks/na obdobie 12 mesiacov | 10 | ||
záclony jemné | m2 /na obdobie 12 mesiacov | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať odberateľovi služby s názvom „Pranie bielizne“. Poskytovanie služieb v oblasti prania a chemického čistenia bielizne zahŕňa kompletné pranie, dezinfekciu, bielenie a žehlenie obrusov, posteľných obliečok, plachiet, utierok, uterákov, osušiek a pracovných odevov pre školský internát a školskú jedáleň SŠŠ (ďalej len bielizeň) vrátane jej odvozu, dovozu, nakládky a vykládky v mieste plnenia. | |
Požiadavky na bielenie a vyváranie na 90° C pri položkách: plachta posteľná, obrus, utierka, vaflová utierka, textilná servítka, zástera biela, blúza biela, nohavice biele a farebné, tričko biele, uterák obyčajný,bavlnený, plášť biely. | |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať pre odberateľa službu v rozsahu: 1. Pranie/bielenie bielizne s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami 2. Dezinfekcia bielizne – termodezinfekčný a chemodezinfekčný proces prania 3. Dosahovanie optimálneho pH vypranej bielizne, nealergizujúceho pokožku 4 Žehlenie vyčistenej bielizne 5. Odvoz a dovoz bielizne 6. Expedovanie riadne opranej a vyžehlenej bielizne 7. Triedenie, viazanie a balenie bielizne podľa potrieb a požiadaviek odberateľa a v súlade s technologickými možnosťami dodávateľa. | |
Dodávateľ sa zaväzuje, že má oprávnenie na podnikanie v činnosti v zmysle predmetu zmluvy a technické a odborné vybavenie na plnenie tohto predmetu zmluvy a Rozhodnutie príslušného RÚVZ o uvedení práčovne do prevádzky. | |
Plnenie predmetu Rámcovej zmluvy: 1. Dodávateľ v pracovných dňoch naloží/odvezie a dovezie/vyloží bielizeň pre odberateľa podľa telefonickej požiadavky v zmysle žiadanky s predpokladom 2 až 3x do týždňa v deň dohodnutý s objednávateľom, do miesta plnenia. | |
2. Počas štátnych sviatkov a dní pracovného voľna a pokoja prispôsobí dodávateľ poskytovanie služby po vzájomnej dohode s odberateľom tak, aby nedošlo k ohrozeniu prevádzky. Odberateľ pripraví odovzdanie a prevzatie bielizne v dohodnutom čase na určenom mieste. | |
3. Prevzatie bielizne sa uskutoční na základe telefonickej objednávky v zmysle vystavenej žiadanky objednávateľom – ktorá musí obsahovať: označenie zmluvných strán, presný druh bielizne, podľa prílohy č. 1 tejto zmluvy, počet kusov bielizne podľa druhu, názov oddelenia, ktorému bielizeň patrí, dátum odovzdania a prevzatia bielizne, lehotu dodania bielizne, mená a podpisy zodpovedných osôb určených štatutármi zmluvných strán. | |
4. Žiadanku – objednávku vyhotoví odberateľ v 3 výtlačkoch, z ktorých 1 obdrží odberateľ a 2 obdrží dodávateľ. 5. Dodávateľ sa zaväzuje splniť predmet zmluvy v zmysle jednotlivých žiadaniek – telefonických objednávok odberateľa. | |
6. O splnení žiadanky – objednávky vyhotoví dodávateľ dodací list, ktorý musí obsahovať: označenie zmluvných strán, presný druh bielizne, (názov - podľa prílohy č. 1 tejto zmluvy) počet kusov bielizne podľa druhu, názov oddelenia, ktorému bielizeň patrí, cenu za vykonané dielo, dátum odovzdania a prevzatia bielizne, mená a podpisy zodpovedných osôb určených štatutármi zmluvných strán. | |
7. Dodací list vyhotoví dodávateľ v 3 výtlačkoch, z ktorých 1 obdrží dodávateľ a 2 obdrží odberateľ (1 výtlačok zostane pri dodávke bielizne a druhý sa vráti podpísaný spolu s faktúrou) 8. Od prevzatia bielizne podpisom a prevzatím dodacieho listu za ňu zodpovedá odberateľ. 9. Drobné opravy bielizne nie sú súčasťou poskytovaných služieb. V prípade požiadavky objednávateľa ich dodávateľ poskytne v dohodnutej cene. 10. Cena za prípadné chemické čistenie bude dohodnutá samostatne. | |
Požiadavka na bielenie a vyváranie na 90 stupňov C pri položkách: plachta posteľná, obrus, utierka, vaflová utierka, textilná servítka, zástera biela, blúza biela, nohavice biele a farebné, tričko biele, uterák obyčajný bavlnený, plášť biely | |
Dodávateľ na základe potrieb objednávateľa dodá potrebné množstvo samorozpustných pracích obalov na prípravu kontaminovanej bielizne (napr. pri výskyte ochorenia Covid) |
Názov |
Doba účinnosti zmluvy: zmluva sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do vyčerpania limitu zmluvnej ceny v Eur, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Celková maximálna zmluvná cena predmetu plnenia na obdobie rámcovej zmluvy zahŕňa rozsah služieb uvedených v "Predmete zmluvy" a v prílohe zmluvy, dopravu, naloženie a vyloženie na miesto plnenia a všetky ostatné úkony spojené s plnením zákazky. |
Dodávateľ prehlasuje, že má Rozhodnutie príslušného RÚV Z o uvedení práčovne do prevádzky , podnikateľské oprávnenie, technické a odborné vybavenie na plnenie tohto predmetu zmluvy. |
Ceny jednotlivých položiek služieb sú uvedené ako maximálne jednotkové ceny v cenníku, ktorý tvorí prílohu č. 1 tejto zmluvy a zároveň sú záväzné na celé obdobie trvania zmluvy. |
.Dodávateľ do 1 pracovného dňa po uzatvorení zmluvy doručí Objednávateľovi: aktualizovaný rozpis cien jednotlivých položiek služieb podľa vysúťaženej celkovej ceny zákazky so sumou celkovou na 12 mesiacov a Rozhodnutie RÚVZ o uvedení práčovne do prevádzky - na email Objednávateľa |
Služby prania, dezinfekcie a žehlenia bielizne budú dodávateľom poskytované v zmysle vyhlášky MZ SR 553/2007 Z.z a Vyhlášky MZ SR č. 192/2015 Z.z.. |
Spôsob úhrady: Dodávateľ vyhotoví raz mesačne faktúru objednávateľovi, vždy po skončení kalendárneho mesiaca do 5.kalendárneho dňa nasledujúceho mesiaca, podľa skutočného vyčisteného množstva bielizne v danom mesiaci v zmysle jednotlivých dodacích listov, ktoré musia tvoriť prílohu k faktúre. Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa vystavenia/doručenia faktúry Odberateľovi. |
Práva a povinnosti odberateľa a dodávateľa: 1. Odberateľ je povinný zabezpečiť súčinnosť s dodávateľom pri odovzdávaní a preberaní bielizne v zmysle tejto zmluvy.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že bielizeň po vypraní, vyžehlení a vyčistení bude hygienicky nezávadná a tiež esteticky na vysokej kvalitatívnej úrovni. 3. Dodávateľ sa zaväzuje, že čistá bielizeň bude pri odovzdávaní roztriedená podľa druhu a názvov oddelení, ktorým patrí. Bude vydávaná v prepravných klietkových vozíkoch prípadne v balíkoch. |
4. Odberateľ má právo vyjadriť nespokojnosť s kvalitou služieb a je povinný reklamáciu bezodkladne telefonicky a následne písomne nahlásiť dodávateľovi najneskôr 3 dni po prevzatí bielizne. 5. Dôvod reklamácie dodávateľ odstráni od 3 do 30 dní od jeho nahlásenia.6. V prípade poškodenia bielizne, ktoré dokázateľne spôsobí dodávateľ pri jej úprave praním, žehlením a čistením, prípadne dovozom sa dodávateľ zaväzuje túto bielizeň nahradiť na vlastné náklady. |
7. Iné poškodenia bielizne spôsobené opotrebovaním bielizne, bude dodávateľ aj odberateľ baliť oddelene . 8. Odberateľ sa zaväzuje umožniť dodávateľovi potrebný vstup motorovými vozidlami do priestoru, v ktorom sa bude realizovať odovzdanie a preberanie bielizne. |
9. Objednávateľ zabezpečí zreteľné a jednoznačné označenie svojej bielizne. Na požiadanie objednávateľa môže zabezpečiť označenie bielizne zhotoviteľ, buď zdarma fixkou na to určenou alebo v dohodnutej cene profesionálnou nažehlovačkou. V prípade straty alebo zámeny bielizne dodávateľ nenesie zodpovednosť na neoznačenú bielizeň. |
Sankcie a zánik rámcovej zmluvy: 1.V prípade omeškania poskytovania služieb zo strany Dodávateľa má Odberateľ právo uplatniť si zmluvnú pokutu vo výška 0,05% z celkovej zmluvnej ceny za každý deň omeškania. |
2.V prípade omeškania Odberateľa s platením faktúry je dodávateľ oprávnený vyúčtovať úrok z omeškania vo výške 0,05 % z nezaplatenej sumy za každý deň omeškania, ktorý je objednávateľ povinný uhradiť. |
3. Táto zmluva môže byť pred uplynutím doby jej trvania ukončená vzájomnou písomnou dohodou oboch zmluvných strán alebo odstúpením od dohody. 4. Dodávateľ i Odberateľ môžu odstúpiť od tejto zmluvy z dôvodu nedodržania stanovených povinností a podmienok dodávateľa/objednávateľa uvedených v časti "Predmet zmluvy" body 1. a 2., v časti "Plnenie predmetu zmluvy", v časti "Práva a povinnosti odberateľa a dodávateľa". |
5. Odstúpenie od zmluvy má 2 mesačnú výpovednú lehotu. Začiatok plynutia lehoty na odstúpenie začína plynúť prvým dňom nasledujúceho kalendárneho mesiaca po doručení písomného odstúpenia druhej zmluvnej strane. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Staničná 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 celok
22 980,25
22 980,25
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.05.2024 14:46
24.05.2024 15:00
24.05.2024 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.05.2024 19:44 - Vstupná ponuka | 22 980,00 | € | Cena bez DPH |
23.05.2024 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 744,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: