• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2024 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.05.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.05.2024 10:50

Detail zákazky Z20243865

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2024 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.05.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.05.2024 10:50

Základné údaje

Z20243865

OF-288666

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9330629

Objednávateľ

00311430

Obec Bošáca

Bošáca 257, Bošáca, 91307, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stoličky banketové

Kancelárska stolička, Rokovacia stolička, Banketová stolička

  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39153000-9 - Nábytok pre konferenčné miestnosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Banketová stolička
Funkcia
Banketová stolička - založená na silnom oceľovom ráme. Stolička je určená do Domu smútku  - čierna.
Sedadlo stoličky má hrúbku 5,5 cm a profil rámu má rozmer 19 × 19 mm. To zaručuje komfort a stabilitu použitia.
Operadlo je veľmi pohodlné a mäkké. Špongiové komponenty, ktoré sa používajú ako výplne, umožňujú pohodlné používanie na mnoho hodín.
Čalúnenie -  tkanina s vysokou odolnosťou proti oderu. Hustá tkanina a zodpovedajúca hmotnosť udržiavajú stoličku v dobrom stave dlhú dobu. Čalúnenie je ľahko umývateľné, vo väčšine prípadov je vlhká handrička dostatočná na odstránenie nečistôt a v prípade hrubých škvŕn je možné použiť akékoľvek výrobky, ktoré sú dostupné na trhu.
Rám stoličky lakovaný práškovou farbou, ktorá chráni pred poškriabaním.
Podlahové chrániče proti poškriabaniu na nohách stoličky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konferenčná banketová  stolička ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kostra silný oceľový rám
Šírka profilu min.19 mm
Výška 89,5 cm až 92 cm
Šírka 40 cm až 42 cm
Výška sedadla 46 cm
Sedadlo stoličky hrúbka min. 5,5 cm, látkové čalúnené sedadlo, penová výplň.
Farba čierna, vhodná pre Dom smútku
Gumové chrániče na nohy stoličky vyrobené z plastového / gumového materiálu. Zabraňujú poškriabaniu podláh a eliminujú šum pri pohybe.
Stohovateľná Áno
Nosnosť Min. 120 kg
Využitie Dom smútku, konferenčné a zasadacie miestnosti, kancelárie.
Referenčný model BANKETOVÁ STOLIČKA HERMAN ČIERNA alebo ekvivalent - viď príloha č. 1, č.2
 2. Plastová spojka pre stoličky
Funkcia
Plastová spojka pre stoličky
Musí byť vhodná k dodávaným banketovým stoličkám
Spojovacie články určené pre spájanie stoličiek a ľahké tvorenie radov. Balenie obsahuje 1 pár. Spojovacím článkom sa môžu dohromady spájať stoličky podľa potrieb. Pripevnením koncov plastovej spojky k nohám susediacich stoličiek sa  docieli ich pevné spojene  a zabráni ich posúvanie. V prípade, že stoličky je potrebné opäť odpojiť, články umožňujú odopnutie z konštrukcií stoličiek. Spojovacie články sú obzvlášť vhodným doplnkom pri organizovaní konferencií, prednášok a iných spoločenských udalostí.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastová spojka pre stoličky pár 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba čierna
Materiál Plast
Využitie Spájanie banketových stoličiek do variabilných radov
Referenčný model Plastová spojka pre stoličky HERMAN čierna, alebo ekvivalent - viď príloha č. 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Je požadovaná dodávka nového, doposiaľ nepoužívaného tovaru, nie repasovaný, používaný, vystavovaný alebo testovaný tovar.Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia.
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru najmä balenie, dopravu, dodanie na miesto plnenia.
Ak sa v technickej  špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za MJ ) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH a cenu celkom bez DPH a s DPH.
Zmluva sa uzavrie na dobu určitú na 12 mesiacov, od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou za dodanie , podľa toho čo nastane skôr.
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 7 dní od doručenia objednávky, zadanej telefonicky alebo e-mailom. Dodanie tovaru požadujeme počas pracovných dní v čase od 7:00 hod do 14:00 hod.
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa termín a predpokladaný čas dodania predmetu zmluvy minimálne 2 pracovné dni pred jeho plánovaným dodaním.
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.   V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru dodávateľovi znáša dodávateľ.
Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa jeho riadneho dodania a prevzatia objednávateľom ( t.j. odo dňa podpisu Dodacieho listu, resp. Preberacieho protokolu ).
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bošáca 257, Bošáca, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 komplet

1 500,00

1 250,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.05.2024 08:00

29.05.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.05.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 261
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.05.2024 21:42 - Vstupná ponuka 1 500,00 € Cena s DPH
24.05.2024 14:23 - Najvýhodnejšia ponuka 1 486,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS