• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2024 14:53
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2024 16:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2024 17:05

Detail zákazky Z20243857

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2024 14:53
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2024 16:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2024 17:05

Základné údaje

Z20243857

OF-286454

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9319320

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítače

Počítače stolné, výpočtová technika

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítače
Funkcia
Počítače pre prácu zamestnancov nemocnice v informačných systémoch (nemocničnom, laboratórnom, PACS, ekonomickom, personálnom a mzdovom, lekárenskom a iných).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počítače ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
CPU áno
CPU najnovšej generácie dostupnej na trhu s výkonom dávajúcim minimálne skóre 24900 bodov v overall rating a 3550 bodov v single thread rating podľa benchmarku PassMarkCPU Mark, podľa https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html áno
min. 10 jadier, min. 16 vlákien, min. 20 MB cache áno
RAM áno
min. 8 GB DDR4, 3200 MHz, rozšíriteľná na min. 128 GB, min. 3x voľný slot na základnej doske áno
USB sloty áno
min. 9x USB (z toho min. 4x USB-A 3.2 vpredu + min. 1x USB-C 3.2 vpredu) áno
Úložisko áno
min. 512 GB SSD M.2 PCIe, NVMe generácie 4 s HW šifrovaním dát OPAL 2.0 možnosť pridať min. 2x interne 2.5" SSD áno
Sieť LAN, Ethernet konektor RJ45 áno
10/100/1000 Mbps áno
Zvuk áno
integrovaná zvuková karta áno
Reproduktory áno
vstavané v tele PC áno
Výstup na slúchadlá/reproduktor áno
Vstup na mikrofón áno
Grafický výstup áno
DisplayPort - min. 2x DisplayPort 1.4a integrované na základnej doske bez redukcií áno
HDMI - min. 1 x HDMI 2.1 integrované na základnej doske bez redukcií áno
Rozširovacie sloty áno
min. 1x PCIe 4.0 x16, áno
min. 2x PCIe 3.0 x1 áno
min. 1x voľný interný M.2 slot pre prípadne rozšírenie o WLAN (všetky rozširovacie sloty musia byť voľné) áno
TPM čip- Trusted Platform Modul áno
verzia 2.0 - integrovaný na základnej doske áno
Optická mechanika áno
integrovaná DVD-RW, DVD+RW áno
Prevedenie áno
SFF - Small Form Factory, možnosť položenia horizontálne aj vertikálne áno
Zdroj áno
max. 260W s min. 90% účinnosťou áno
Operačný systém áno
predinštalovaný Windows 11 Professional 64 bit v SK jazykovej mutácií s platnou OEM licenciou priamo od výrobcu zariadenia áno
Ovládače áno
ovládače HW stiahnuteľné z internetovej domovskej stránky výrobcu zariadení áno
Ostatné požiadavky áno
možnosť zaheslovať prístup do BIOSu a na pevný SSD disk, možnosť vypnúť jednotlivé USB porty priamo v BIOSe, Smart USB ochrana ako nastavenie v BIOSe (možnosť deaktivácie všetkých USB externých úložísk s ponechaním USB periférií typu USB klávesnica a USB myš), samoobnovovací BIOS v prípade jeho pádu alebo nezdarenej aktualizácie áno
Príslušenstvo áno
Klávesnica - USB s SK klasickým rozložením kláves, dvojriadkový ENTER, samostatné šípky a samostatný numerický blok áno
Myš - USB optická myš, symetrická, 2 tlačidlá + klasické koliesko áno
Klávesnica a myš čiernej/tmavo-šedej farby od rovnakého výrobcu ako PC áno
Certifikácie áno
ENERGY STAR 8, EPEAT Gold, vyhlásenie o zhode od výrobcu zariadenia potvrdené výrobcom áno
Rozšírená záruka áno
3 roky, záruka garantovaná výrobcom zariadenia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy).
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Požaduje sa dodanie tovaru: a) do 30 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy, b) na dohodnuté miesto plnenia, c) v pracovný deň od 7 00 do 13 00, d) s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena  bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH, výrobné číslo.
Dodávateľ je povinný dodať všetky položky predmetu zákazky nové, nepoužívané, nerepasované a v neporušenom originálnom balení ako celok.
Od úspešného dodávateľa požadujeme do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek, návod na obsluhu v SJ.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Záručná doba je 36 mesiacov, začína plynúť odo dňa podpísania preberacieho protokolu.
Objednávateľ požaduje dostupnosť originálnych náhradných dielov min. 3 rokov po ukončení výroby položiek predmetu zákazky.
Dodanie partnerského certifikátu.
Dodávateľ akceptuje, že k úhrade faktúry za predmet plnenia, príde až po kompletnom odovzdaní celého predmetu plnenia vrátane dodania požadovaných ovládačov hardware na inštalačných médiách a po podpísaní preberacieho protokolu zo strany objednávateľa.
Položky predmetu zákazky musia byť dodané od jedného výrobcu a označené rovnakou obchodnou značkou výrobcu.
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: a) vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, b) nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr nasledujúci pracovný deň od nahlásenia poruchy dodávateľovi, c) odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu.
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: d) v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi zapožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru.
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: f) dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.).
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- Objednávateľa. Rovnakým spôsobom Dodávateľ pohľadávku voči Objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom Dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe.
Písomný súhlas Objednávateľa  s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany Dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči Objednávateľovi.
Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO, ak:
Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.
Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky.
Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke.
Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre uvedené v opisnom formulári.
Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru v stanovenej lehote.
Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa.
Názov Upresnenie
Do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zmluvy, objednávateľ požaduje predložiť: podrobný technický opis predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi objednávateľom požadované parametre. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

30.05.2024 08:00 — 01.07.2024 13:00

200,00 ks

141 292,00

141 292,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.05.2024 14:53

27.05.2024 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.05.2024 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 372
 192
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.05.2024 08:33 - Vstupná ponuka 141 292,00 € Cena bez DPH
27.05.2024 14:52 - Najvýhodnejšia ponuka 141 199,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS