• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2024 12:13
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2024 13:11
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2024 14:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2024 14:25

Detail zákazky Z20243851

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2024 12:13
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2024 13:11
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2024 14:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2024 14:25

Základné údaje

Z20243851

OF-288690

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9319256

Objednávateľ

36570460

Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.

Komenského 50, Košice, 04248, SVK

Dodávateľ

44669615

Ohrievacia Technika, s. r. o.

200, Staškov, 02353, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potrubia, príruby a tvarovky pozinkované

prechodky reduk., ventily,

  • 39370000-6 - Vodoinštalácie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Potrubia, príruby a tvarovky pozinkované
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prípojka závit. k vodomerom pevná 3/4" ks 20
Prechodka reduk.č.241 6/4"-5/4" pozink. ks 10
Prechodka reduk. 1-3/4" ms. ks 30
Prípojka závitová teleskopická k vodomer. 3/4" pozink. ks 30
Spätná klapka 3/4" ks 6
Spätná klapka 1" ks 10
Ventil záhradný guľový 3/4" ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlenú na dve desatinné miesta.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Objednávateľ požaduje dodať tovar vo veľkosti balení, ktoré sú definované pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácii. V prípade dodania iného balenia je nutný súhlas objednávateľa.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa PREDLOŽENIE PONUKY s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Dodanie tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. - 14:00 hod.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Vrátane dopravy na miesto plnenia - závod Svidník 643/79, 089 01 Svidník
Cena predmetu zmluvy je komplexná, vrátane obalu, nákladov súvisiacich s dodaním na miesto dodania, príp. ďalších nákladov, t. j. predstavuje cenu konečnú.
Nedodržanie ktorejkoľvek technickej špecifikácie a zmluvnej požiadavky verejného Obstarávateľa sa bude považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy a následne bude Dodávateľovi udelená neuspokojivá referencia.
Dodávateľ je povinný vyrozumieť objednávateľa o pripravenosti predmetu zmluvy k odovzdaniu - prevzatiu min. 1 pracovný deň vopred.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zákazky v deň dohodnutý medzi zmluvnými stranami, najneskôr však do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Stropkovská 643/79, Svidník, Svidník, Prešovský, Slovenská republika

29.05.2024 12:12 — 11.06.2024 12:12

1,00 Celok

730,00

730,00

Vyžaduje sa predložiť vlastný podrobný návrh do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy s tovarom, ktorým dodávateľ plánuje plniť zákazku.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.05.2024 12:13

27.05.2024 13:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.05.2024 13:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 227
 44
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.05.2024 14:17 - Vstupná ponuka 730,00 € Cena bez DPH
22.05.2024 09:13 - Najvýhodnejšia ponuka 544,70 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS