30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
52582191
GADAM s. r. o.
10. apríla 12, Trenčín, 91101, SVK
Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
diagnostika, oprava, údržba kopírovacích strojov
Služba, Tovar
1. Oprava a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
|
|
---|---|
Funkcia |
Diagnostika a oprava Toshiba e-studio 307, SN:CEDF66696 vrátane dopravy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Normohodina | nH | 4 | ||
FR-KIT-3072, e-STUDIO207L/257/307 | ks | 1 | ||
DEV- KIT-5070 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obsah údržbových opráv | diagnostika, oprava ( originál náhradné diely) a vykonanie potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ na mieste |
obsah opráv | podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie originál náhradných dielov. |
2. Oprava a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
|
|
---|---|
Funkcia |
Diagnostika a oprava Toshiba e-studio 307, SN:CEDF66730 vrátane dopravy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Normohodina | nH | 2 | ||
MQ01ABU032W, HDD pre eS2540,257,557 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obsah údržbových opráv | diagnostika, oprava ( originál náhradné diely) a vykonanie potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ na mieste |
obsah opráv | podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie originál náhradných dielov. |
Názov |
• Dodanie do miesta plnenia zmluvy, zmluvná cena musí byť konečná – musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním tovaru, vrátane dopravy do miesta plnenia a služieb záručného servisu počas plynutia záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia- Trenčín |
• Požaduje sa kontaktovať objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a dohodnúť podmienky plnenia zmluvy |
• Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovar, ktorý nespĺňa požadované špecifikácie tento neprevziať. |
• Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu. |
• Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa |
• V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia." |
•Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
• Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
• Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa. |
• Servis vykonať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou |
• Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia. |
• Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy |
• Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, z dôvodu zamedzenia včasnej poruchovosti |
• Úkony požadujeme vykonať firmou autorizovanou výrobcom |
• Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
• Cena za jednu normohodinu práce je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesta plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, okrem nákladov na náhradné diely. |
• Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy |
• Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy. |
• Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
• Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
• Všetky predkladané dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. |
• Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar 1. akostnej triedy, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom |
VÚ 9149 Kasárne SNP, Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
27.05.2024 10:13 — 13.06.2024 10:13
1,00 podľa špecifikácie
1 002,16
835,13
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.05.2024 10:15
24.05.2024 12:00
24.05.2024 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.05.2024 12:28 - Vstupná ponuka | 1 002,12 | € | Cena s DPH |
22.05.2024 20:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 002,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: