• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2024 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2024 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2024 12:55

Detail zákazky Z20243840

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2024 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2024 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2024 12:55

Základné údaje

Z20243840

OF-288243

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9314050

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52582191

GADAM s. r. o.

10. apríla 12, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva

diagnostika, oprava, údržba kopírovacích strojov

  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 50313200-4 - Údržba fotokopírovacích strojov
  • 50310000-1 - Údržba a opravy kancelárskych strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a údržba kopírovacích strojov  a príslušenstva
Funkcia
Diagnostika a oprava Toshiba e-studio 307, SN:CEDF66696 vrátane dopravy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Normohodina nH 4
FR-KIT-3072, e-STUDIO207L/257/307 ks 1
DEV- KIT-5070 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
obsah údržbových opráv diagnostika, oprava ( originál náhradné diely)   a vykonanie potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ na mieste
obsah opráv podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie  originál náhradných dielov.
 2. Oprava a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
Funkcia
Diagnostika a oprava Toshiba e-studio 307, SN:CEDF66730 vrátane dopravy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Normohodina nH 2
MQ01ABU032W, HDD pre eS2540,257,557 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
obsah údržbových opráv diagnostika, oprava ( originál náhradné diely) a vykonanie potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ na mieste
obsah opráv podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie originál náhradných dielov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
• Dodanie do miesta plnenia zmluvy, zmluvná cena musí byť konečná – musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním tovaru, vrátane dopravy do miesta plnenia a služieb záručného servisu počas plynutia záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia- Trenčín
• Požaduje sa kontaktovať objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a dohodnúť podmienky plnenia zmluvy
• Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovar, ktorý nespĺňa požadované špecifikácie tento neprevziať.
• Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu.
• Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa
• V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
•Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
• Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu.
• Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa.
• Servis vykonať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:00 hod. po  predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou
• Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia.
• Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy
• Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov,  z dôvodu zamedzenia včasnej poruchovosti
• Úkony požadujeme vykonať firmou autorizovanou výrobcom
• Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov.
• Cena za jednu normohodinu práce je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesta plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, okrem nákladov na náhradné diely.
• Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy
• Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy.
• Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
• Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
• Všetky predkladané dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
• Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar 1. akostnej triedy, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

VÚ 9149 Kasárne SNP, Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

27.05.2024 10:13 — 13.06.2024 10:13

1,00 podľa špecifikácie

1 002,16

835,13

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.05.2024 10:15

24.05.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.05.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 388
 20
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.05.2024 12:28 - Vstupná ponuka 1 002,12 € Cena s DPH
22.05.2024 20:02 - Najvýhodnejšia ponuka 1 002,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS