• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.05.2024 15:32
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2024 10:50

Detail zákazky Z20243822

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.05.2024 15:32
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2024 10:50

Základné údaje

Z20243822

OF-288600

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9314031

Objednávateľ

42156424

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby

Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK

Dodávateľ

44367465

Soimco a. s.

Galvaniho 12, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova podpory pre Licencie Broadcom Layer7 API Gateway

technicka podpora

  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obnova podpory pre Licencie Broadcom Layer7 API Gateway
Funkcia
Obnova podpory pre Licencie Broadcom Layer7 API Gateway pre obe prostredia na 12 mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obnova Licencie Broadcom Layer7 API Gateway pre predprodukčné prostredie na (12 mesiacov) podpory v rozsahu 24/7 Ks 4
Obnova Licencie Broadcom Layer7 API Gateway pre produkčné prostredie na (12 mesiacov) podpory v rozsahu 24/7 Ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované obdobie: 26.05.2024 - 26.05.2025 (12 mesiacov)
Typ supportu: Model 24/7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo.
2. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia produktu výrobcom.
3. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
4. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
5.1 Ak je v opise predmetu zákazky uvedený pojem „ekvivalent“ alebo sa v opise predmetu zákazky nachádza odvolávka, resp. odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom ponúknuť aj ekvivalent k požadovanému predmetu zákazky, pričom za (funkčný) ekvivalent sa v takomto prípade považuje také riešenie/zariadenie, ktoré spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený,
5.2 pričom za (funkčný) ekvivalent sa nepovažuje najmä také riešenie, z ktorého prijatím/plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane verejného obstarávateľa.
6. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4 a 5 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy.
7. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa.
8. Súčasťou faktúry je oficiálne potvrdenie o predĺžení servisného kontraktu s výrobcom. Oficiálne potvrdenie je povinnou prílohou pre fakturáciu. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
9. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny plnenia denne.
10. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pribinova 25, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

29.05.2024 08:00 — 03.06.2024 15:00

1,00 celok

51 768,00

43 140,00

Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia produktu výrobcom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.05.2024 15:32

24.05.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.05.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 389
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.05.2024 12:40 - Vstupná ponuka 51 312,00 € Cena s DPH
24.05.2024 00:23 - Najvýhodnejšia ponuka 49 104,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS