00738310
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Komenského 7, Banská Bystrica, 97528, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Stravovanie zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet a stravných lístkov (papierových stravných poukážok)
Elektronické stravné karty, stravné lístky, stravné poukážky, zabezpečenie stravovania zamestnancov
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet (stravných poukážok v elektronickej forme) a stravných lístkov (papierových stravných poukážok)
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet ( stravných poukážok v elektronickej forme) a stravných lístkov ( papierových stravných poukážok) v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom. |
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky/jednotky je vo výške 6,70 eur a je asociovaná ku stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Držiteľom karty bude zamestnanec. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Trvanie rámcovej dohody: 12 mesiacov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota elektronického stravného lístka | EUR | 6,70 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravných lístkov | počet | 6500 | 7500 | |
Predpokladaný počet elektronických stravných kariet | ks | 35 | ||
Nominálna hodnota stravného lístka (papierovej stravnej poukážky) | EUR | 6,70 | ||
Predpokladaný počet stravných lístkov (papierových stravných poukážok) | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravná karta obsahuje | názov a logo dodávateľa, číslo karty, dobu platnosti karty, ochranné prvky proti falšovaniu, zamestnávateľa držiteľa |
Ochrana elektronickej stravnej karty | PIN kódom od sumy 50 € |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu stravnej poukážky, rok platnosti stravnej poukážky, ochranné prvky proti falšovaniu |
Predpokladaná hodnota bola stanovená ako maximálna hodnota súčtu stravných poukážok a počtu elektronických stravných lístkov na elektronických stravných kartách vrátane ceny elektronických stravných kariet + provízia | pre max. predpokladaný počet 7500 elektronických stravných jednotiek + max. predpokladaný počet 200 papierových stravných poukážok (nom. hodnoty 6,70 Eur) + 35 elektronických kariet |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Lehota platnosti rámcovej zmluvy je 12 mesiacov. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo elektronických stravných kariet a papierových stravných poukážok riadne a včas do piatich pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody do sídla objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje do piatich pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody nainštalovať v sídle objednávateľa potrebný softvér a zaškoliť povereného pracovníka objednávateľa. |
5. Do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy dodávateľ preukázateľne oznámi objednávateľovi formu objednávania, kontraktné adresy, e-maily a kontaktné osoby (mená, telefónne čísla). |
6. Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Dobíjanie elektronických stravných kariet bude objednávateľ zadávať raz mesačne elektronicky cez Zákaznícku zónu dodávateľa. |
7. Účet v Zákazníckej zóne musí umožňovať objednávateľovi manažovať karty, kredity, používateľov, objednávky, dobíjanie kreditov na jednotlivé karty, sledovanie kontroly pohybov na účte a operácie spojené s aktiváciou či blokovaním jednotlivých kariet. |
8. Zóna pre držiteľov elektronických stravných kariet musí umožňovať sledovanie kontroly pohybov na účte a operácie spojené s aktiváciou či blokovaním karty. Používanie aplikácie so zákazníckou zónou musí byť dostupné pre zariadenia: počítač, tablet, mobilný telefón (smartfón). |
9. Platby musia byť overiteľné 24 hodín 7 dní v týždni. Online priestor musí byť zabezpečený a chránený, infolinka a servisné služby k dispozícii. |
10. Spoločnú faktúru za dodanie stravných poukážok a dobitie elektronických stravných kariet doručí dodávateľ po každom plnení do sídla objednávateľa. |
11. Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky a dobitie elektronických stravných kariet bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a elektronických stravných lístkov a celkovej ceny za stravnú poukážku/elektronický stravný lístok. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať rozpis sadzby DPH, jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH a celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH. |
13. Celková cena za jednu stravnú poukážku/elektronický stravný lístok je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky/elektronického stravného lístka v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest. |
14. Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku/stravný lístok a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky/stravného lístka a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky/elektronického stravného lístka. |
15. Do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy dodávateľ predloží objednávateľovi výšku provízie vyjadrenú v % a desatinným číslom zaokrúhleným na dve desatinné miesta, ktorá musí byť vypočítaná na základe predkladanej ponuky nasledovne: ponuková cena/počet stravných jednotiek (elektronické stravné lístky + papierové stravné poukážky) |
16. V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním elektronických stravných kariet a stravných poukážok do sídla objednávateľa, blokácie, aktivácie, personalizácie, vedenia zamestnaneckých účtov k stravným kartám, priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky. |
17. Výška provízie za jednu stravnú jednotku v EUR (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 5 desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca VP = (6,70 x VP%) : 100 a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. |
18. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby. |
19. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
20. Objednávateľ má právo v priebehu trvania zmluvného vzťahu požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej jednotky (elektronické stravné lístky + papierové stravné poukážky) a dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
21. Zmluvné strany sa dohodli, že minimálne a maximálne množstvá odobratých stravných jednotiek (elektronické stravné lístky + papierové stravné poukážky) a stravných kariet sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral predpokladané minimálne alebo maximálne množstvo. |
22. Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. |
23. Dodávateľ si pri vrátení ani pri výmene stravných poukážok nebude účtovať žiadne poplatky. |
24. Dodávateľ zabezpečí vystavenie a dodanie nových stravných kariet do 5 pracovných dní od žiadosti objednávateľa, novú kartu možno objednať kedykoľvek počas platnosti zmluvy. |
25. Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám najneskôr do 1 pracovného dňa od prijatia záväznej objednávky. |
26. Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
27. Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané. |
28. Nepoužité stravné poukážky, ktorým skončila platnosť, resp. pri zmene nominálnej hodnoty stravného lístka, ich dodávateľ do 30 dní vymení za platné stravné poukážky. |
29. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zoznam stravovacích zariadení (zariadenia rýchleho občerstvenia, obchody s potravinami, reštaurácie a pod.), ktoré akceptujú ponúkané stravovacie karty a stravovacie poukážky na území mesta Banská Bystrica a vo všetkých okresných mestách Banskobystrického kraja. |
30. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Interval objednávania stravných lístkov/poukážok | Raz mesačne, v mesiaci december stravné poukážky s novým emisným obdobím. |
Doba platnosti stravných poukážok | Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané. |
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi | Najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti, resp. do 31 dní od zmeny ich nominálnej hodnoty. |
Komenského 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.06.2024 00:00 — 31.05.2025 23:59
1,00 celok
51 847,95
51 847,95
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.05.2024 10:22
24.05.2024 10:00
24.05.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.05.2024 10:29 - Vstupná ponuka | 51 847,00 | € | Cena s DPH |
24.05.2024 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 51 750,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: