• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2024 14:50
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2024 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2024 10:55

Detail zákazky Z20243774

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2024 14:50
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2024 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2024 10:55

Základné údaje

Z20243774

OF-288622

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9303308

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stoličky pre zdravotnícke zariadenie

stoličky, kreslá, zdravotnícke stoličky

  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39111100-4 - Otočné sedadlá
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33192300-5 - Zdravotnícke vybavenie okrem lôžok a stolov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stoličky pre zdravotnícke zariadenie
Funkcia
Sedenie - stoličky do ambulancií, vyšetrovní.
Stolička s operadlom, otočná o 360 °, pojazdná na kolieskach. Nastavenie výšky pomocou plynového piestu, ktorý je ovládaný páčkou pod sedadlom. Sedadlo čalúnené zdravotníckou koženkou, ľahko umývateľná, pevná a oderuvzdorná, možnosť výberu zo vzorkovníka farieb. Kovová chrómovaná konštrukcia. Nosný kríž z estetickej a ľahko udržiavateľnej chrómovanej ocele. Kolieska na tvrdú podlahu. llustračný obrázok v prílohe č.1 a prílohe č. 2.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stoličky pre zdravotnícke zariadenie ks 12
sedacia výška mm 440 570
šírka stoličky mm 550 600
šírka sedu mm 440
nosnosť kg 120
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CEcertifikát, vyhlásenie o zhode),
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH. názov, ceny celkom bez DPH, s DPH).
d) vzorkovník farieb
e) ilustračný obrázok produktu
Doklady a dokumenty predložené v slovenskom prípadne českom jazyku.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Záruka 24 mesiacov.
Dodacia lehota max. 6 týždňov odo dňa doručenia elektronickej objednávky.
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
UPOZORNENIE: Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

24.05.2024 10:00 — 05.07.2024 14:00

12,00 ks

4 482,14

3 735,12

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.05.2024 14:50

22.05.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.05.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 526
 105
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.05.2024 17:46 - Vstupná ponuka 4 200,00 € Cena s DPH
20.05.2024 18:14 - Najvýhodnejšia ponuka 1 320,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS