• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2024 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2024 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2024 12:50

Detail zákazky Z20243765

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2024 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2024 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2024 12:50

Základné údaje

Z20243765

OF-286494

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9303296

Objednávateľ

00317331

Mesto Ilava

Mierové námestie 16/31, Ilava, 01901, SVK

Dodávateľ

36334081

Brantner Altgas s. r. o.

Dukelská štvrť 1401, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zneškodňovanie odpadov skládkovaním

Zneškodnenie, komunálny odpad, skládka odpadov

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zneškodňovanie odpadov skládkovaním
Funkcia
Predmetom zákazky je zneškodňovanie odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Objednávateľ zabezpečí vyzbieranie odpadu a priebežný odvoz na skládku poskytovateľa služby (na zariadenie na úpravu pred skládkovaním od 01.01.2025). Následné zneškodňovanie odpadu od 01.07.2024 (vrátane úpravy odpadov pred skládkovaním od 01.01.2025) zabezpečí poskytovateľ služby. Celkové predpokladané množstvo odpadu je 2 530 ton do konca trvania zmluvy t. j. predpoklad do 31.12.2025.
Predpokladané druhy a množstvá odpadov, pre ktoré je potrebné zabezpečiť zneškodnenie počas trvania zmluvy vrátane katalógového čísla odpadu:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
20 02 03 iné biologicky nerozložiteľné odpady tona 30
20 03 01 zmesový KO/výstup z úpravy ZKO tona 1900
20 03 07 objemný odpad tona 400
20 03 08 drobný stavebný odpad tona 200
Úprava ZKO pred skládkovaním tona 1200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za zneškodnenie predpokladaného množstva 2 530 ton počas trvania zmluvy a musí obsahovať cenu za mernú jednotku, t. j. cenu za 1 tonu odpadu. V cene nie sú zahrnuté poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov (ďalej len „zákon o poplatkoch“) a nariadenia vlády č. 330/2018Z. z., ktorým sa ustanovuje výška sadzieb poplatkov za uloženie odpadov a podrobnosti súvisiace s prerozdelením príjmov z poplatkov za uloženie odpadov v znení neskorších predpisov (ďalej len „nariadenie vlády“).
Poskytovateľ služby započíta do ceny predmetu zákazky resp. ceny za 1 tonu odpadu všetky náklady spojené s jeho plnením
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov.
Poskytovateľ služby je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytovanie služieb predložiť objednávateľovi platný súhlas príslušného úradu životného prostredia na zneškodňovanie odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o odpadoch“).
Poskytovateľ služby je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytovanie služieb predložiť objednávateľovi platné povolenie na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie odpadov podľa zákona o odpadoch alebo podľa zákona č. 39/2013 Z. z. o integrovanej prevencii (ďalej len „zákon o integrovanej prevencii“) a kontrole znečisťovania životného prostredia v znení neskorších predpisov. Ak poskytovateľ služby nie je vlastníkom na zariadenia na znešk. odpadov v zmysle uvedenej legislatívy, predloží platne uzatvorenú zmluvu so zneškodňovateľom odpadov v zmysle zákona
Poskytovateľ služby je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytovanie služieb predložiť objednávateľovi platný súhlas alebo platné povolenie na úpravu odpadov pred skládkovaním zabezpečujúcu mechanickú biologickú úpravu odpadov (R 12 a pod.) a zabezpečujúce mechanickú stabilizáciu odpadov (D8) v zmysle zákona o odpadoch a zákona o integrovanej prevencii.
Nepredloženie požadovaných dokladov v uvedenej lehote je dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby dopravná dostupnosť koncového zariadenia pre nákladné vozidlá bola vzdialená od sídla objednávateľa max. 30 km. Koncovým zariadením je miesto, kde poskytovateľ služby prevezme odpad t. j. skládka odpadov alebo prekládka odpadov. Vzdialenosť skládky odpadov od sídla objednávateľa sa rozumie vzdialenosť od adresného bodu Hurbanova 132/26, 019 01 Ilava v smere jazdy ku koncovému zariadeniu. Objednávateľ si preverí vzdialenosť z verejne dostupných zdrojov.
Množstvo špecifikovaného odpadu je len odhadované.
Poskytovateľ služby zabezpečí, aby koncové zariadenie bolo k dispozícií každý pracovný deň a po vzájomnej dohode aj víkend alebo sviatok.
Objednávateľ zabezpečuje zber a prepravu komunálnych odpadov do zariadenia vlastnými dopravnými prostriedkami alebo prostredníctvom tretej osoby, ktorá pre obstarávateľa túto činnosť vykonáva.
Poskytovateľ služby berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby.
Povinnými prílohami k faktúre sú doklady potvrdzujúce zneškodnenie odpadu (vážne lístky).
Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu, v opačnom prípade bude vrátená poskytovateľovi služby a lehota na jej úhradu začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení faktúry bez vád.
Fakturácia bude vykonávaná na základe skutočných mesačných množstiev odpadu s použitím dohodnutej jednotkovej ceny jedenkrát mesačne.
Poplatky za uloženie odpadov podľa zákona o poplatkoch a nariadenia vlády budú účtované samostatne v aktuálne platnej výške poplatkov za jednotlivé druhy odpadov
Platnosť zmluvy zaniká vyčerpaním maximálneho finančného limitu alebo uplynutím doby, na ktorú bola uzatvorená podľa toho, ktorá zo skutočností nastane skôr
Služba bola obstaraná ako podlimitná zákazka, ktorej maximálny limit 220 999,99 eur bez DPH v zmysle finančných limitov platných od 01.01.2024
Zmluvu možno ukončiť pred uplynutím zmluvného vzťahu dohodou zmluvných strán.
Pre právne vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka a ostatné všeobecne záväzné právne predpisy Slovenskej republiky.
Zmluvu je možné ukončiť výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je 2 mesiace a začína plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ilava, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

01.07.2024 11:53 — 31.12.2025 11:54

1 900,00 rok

265 199,00

212 250,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.05.2024 11:55

22.05.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.05.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 225
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.05.2024 08:42 - Vstupná ponuka 257 976,00 € Cena s DPH
22.05.2024 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka 257 976,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS