53857097
Kancelária Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky
Trenčianska 56/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier
papier, kancelársky papier
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Multifunkčný kancelársky papier vhodný do kopírok a atramentových alebo laserových tlačiarní. |
Použitie: pre tlač a vysokorýchlostné kopírovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozmer: výška: | mm | 297 | ||
Rozmer: šírka: | mm | 210 | ||
Plošná hmotnosť: | g/m2 | 80 | ||
Hrúbka: | mikrometrov | 105 | ||
Hrúbka: | mikrometrov | 110 | ||
Opacita: | % | 90 | ||
Opacita: | % | 93 | ||
Belosť: | CIE | 160 | ||
Drsnosť Bendtsen: | ml/min | 200 | ||
Relatívna vlhkosť: | % | 6 | ||
Počet kusov v balení: | ks | 500 | ||
Počet balení v krabici: | ks | 5 | ||
Počet balíkov po 500 listov | ks | 3000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát | A4 |
Recyklovaný papier: | nie |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Uvedené množstvá sú orientačné a objednávateľ nemá povinnosť ich odobrať. |
Lehota dodania tovaru je do 5 dní od doručenia záväznej objednávky. |
Záručná doba na predmet plnenia je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu plnenia podľa objednávky na základe dodacieho listu. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre zjavné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, množstvo, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.). |
Prípadné sankcie budú uplatnené v zmysle OPEP Čl. XIII. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“) a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, ako aj číslo rámcovej dohody a číslo príslušnej objednávky. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje zálohy, ani preddavky na dodanie predmetu rámcovej dohody. |
Dodací list je súčasťou faktúry a predstavuje samostatne doložený doklad, ktorý potvrdzuje, že došlo k odovzdaniu predmetu objednávky v dohodnutom množstve a požadovanej kvalite; prevzatie potvrdzuje oprávnený zástupca objednávateľa svojím podpisom. |
Cena je stanovená v súlade so zákonom Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky č. 87/1996 Z. z. Ministerstva financií Slovenskej republiky, ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách. Cena je platná ako maximálna a zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním tovaru (balné, doprava, vyloženie tovaru v sídle objednávateľa). |
Trenčianska 56/A, 821 09 Bratislava 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
3 000,00 balík
20 490,00
17 075,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.05.2024 10:30
22.05.2024 11:00
22.05.2024 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.05.2024 12:29 - Vstupná ponuka | 20 400,00 | € | Cena s DPH |
21.05.2024 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 620,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: