• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2024 10:30
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2024 12:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2024 12:35

Detail zákazky Z20243761

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2024 10:30
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2024 12:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2024 12:35

Základné údaje

Z20243761

OF-288491

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9303289

Objednávateľ

53857097

Kancelária Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky

Trenčianska 56/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

papier, kancelársky papier

  • 30197644-2 - Xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier
Funkcia
Multifunkčný kancelársky papier vhodný do kopírok a atramentových alebo laserových tlačiarní.
Použitie: pre tlač a vysokorýchlostné kopírovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmer: výška: mm 297
Rozmer: šírka: mm 210
Plošná hmotnosť: g/m2 80
Hrúbka: mikrometrov 105
Hrúbka: mikrometrov 110
Opacita: % 90
Opacita: % 93
Belosť: CIE 160
Drsnosť Bendtsen: ml/min 200
Relatívna vlhkosť: % 6
Počet kusov v balení: ks 500
Počet balení v krabici: ks 5
Počet balíkov po 500 listov ks 3000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát A4
Recyklovaný papier: nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Uvedené množstvá sú orientačné a objednávateľ nemá povinnosť ich odobrať.
Lehota dodania tovaru je do 5 dní od doručenia záväznej objednávky.
Záručná doba na predmet plnenia je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu plnenia podľa objednávky na základe dodacieho listu.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre zjavné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, množstvo, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.).
Prípadné sankcie budú uplatnené v zmysle OPEP Čl. XIII.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“) a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, ako aj číslo rámcovej dohody a číslo príslušnej objednávky. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje zálohy, ani preddavky na dodanie predmetu rámcovej dohody.
Dodací list je súčasťou faktúry a predstavuje samostatne doložený doklad, ktorý potvrdzuje, že došlo k odovzdaniu predmetu objednávky v dohodnutom množstve a požadovanej kvalite; prevzatie potvrdzuje oprávnený zástupca objednávateľa svojím podpisom.
Cena je stanovená v súlade so zákonom Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky č. 87/1996 Z. z. Ministerstva financií Slovenskej republiky, ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách. Cena je platná ako maximálna a zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním tovaru (balné, doprava, vyloženie tovaru v sídle objednávateľa).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčianska 56/A, 821 09 Bratislava 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

3 000,00 balík

20 490,00

17 075,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.05.2024 10:30

22.05.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.05.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 318
 81
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.05.2024 12:29 - Vstupná ponuka 20 400,00 € Cena s DPH
21.05.2024 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 13 620,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS