36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
elektronické stravné karty, dodanie
Tovar, Služba
1. Elektronické stravné karty
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet (ES karta) vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods.2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej jednotky | Eur | 5,85 | ||
Indikatívny počet kreditov | počet stravných jednotiek | 4800 | ||
Počet stravných kariet | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravná karta (ES karta) | vystavená vždy na meno a osobné číslo zamestnanca |
ES karta musí obsahovať: | názov a logo dodávateľa s ochrannými prvkami proti falšovaniu a poučenie pre držiteľa karty |
Doba platnosti každej vystavenej ES karty: | nesmie byť kratšia ako 12 mesiacov |
ES karta musí byť : | bezkontaktná, s možnosťou overenia zostatku hodnoty stravných jednotiek v eurách prostredníctvom internetu alebo iným spôsobom |
Použitie ES karty musí byť viazané: | na znalosť osobného identifikačného kódu PIN kódu, s možnosťou bezkontaktného použitia do hodnoty 50 Eur |
V prípade straty ES karty, zničenia alebo krádeže: | možnosť blokovania ES karty a bezodplatne vystavenie a dodanie náhradnej ES karty |
Možnosť platby ES kartou: | za stravu od hodnoty 0,01 Eur do zostatku elektronických stravovacích poukážok na konte zamestnanca |
Možnosť prevodu prostriedkov medzi dvomi ES kartami zamestnancov | áno |
Aktuálny zostatok elektronických stravovacích poukážok pre jednotlivých zamestnancov bude uvedený na potvrdenke z platobného terminálu | áno |
Možnosť zmeny PIN čísla na ES karte a denného limitu na ES karte | áno |
ES karta je chránená voči falšovaniu a zneužitiu minimálne týmito bezpečnostnými prvkami: | čip, čiarový kód, QR kód, PIN kód |
Názov |
1. Trvanie zmluvy na dodanie predmetu zákazky je stanovená na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu v závislosti od skutočnosti, ktorá nastane skôr. |
2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo znížiť alebo zvýšiť počet požadovaných ES kariet v závislosti od aktuálnej potreby. |
3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravnej jednotky v závislosti od ekonomických možností odberateľa a v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách. |
4. K príslušným ES kartám sa každý mesiac priradí príslušné množstvo stravných jednotiek objednaných podľa potrieb verejného obstarávateľa. |
5. Priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným ES kartám musí byť zabezpečené do 2 pracovných dní t.j. 48 hodín od prijatia elektronickej objednávky. |
6. Zamestnanec verejného obstarávateľa - držiteľ ES karty bude oboznámený s užívateľskou podporou (servis a ochrana) a s technickými prostriedkami s použitím ktorých môže kedykoľvek zistiť zostatok na ES karte. Dodávateľ/poskytovateľ zabezpečí funkcionalitu notifikácie pri každej transakcii na ES karte (sms, e-mail). |
7. Minimálna hodnota transakcie zamestnanca nie je obmedzená zákonom stanovenou minimálnou hodnotou stravnej jednotky. |
8. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky počas účinnosti RD je právom objednávateľa. |
9. Verejný obstarávateľ používa na objednávku elektronický portál ESK, ESP, správu kariet, finančný prehľad a správu konta zamestnávateľa |
10. Zamestnanec verejného obstarávateľa má prostredníctvom elektronického portálu prístup na svoje vlastné konto s prehľadom o transakčných pohyboch, informácie o stravovacích prevádzkach a iné funkcionality portálu |
11. Dodávateľ zabezpečí dodanie ES kariet do 5 pracovných dní od prijatia záväznej objednávky objednávateľ. Objednávka objednávateľa bude obsahovať počet objednaných ES kariet, a miesto dodania. Objednávku na dodanie ES kariet objednávateľ zadá prostredníctvom elektronického objednávkového systému dodávateľa. |
12. Dodávateľ zabezpečí dodanie objednávateľom objednaných elektronických stravovacích poukážok na účet objednávateľa do 48 hodín od prijatia záväznej objednávky objednávateľa. Objednávka objednávateľa bude obsahovať počet objednaných elektronických stravovacích poukážok, nominálnu hodnotu objednaných elektronických stravovacích poukážok. |
13. Dodávateľ zabezpečí pre objednávateľa možnosť priradiť objednané stravovacie poukážky prostredníctvom elektronického objednávkového systému (prenosom údajov v elektronickej podobe z evidenčného systému objednávateľa) jednotlivým zamestnancom objednávateľa minimálne 1x mesačne. |
14. Dodávateľ zabezpečí elektronickú kompatibilitu dochádzkového systému objednávateľa so systémom dodávateľa tak, aby bol zabezpečený export/import dát medzi týmito systémami. |
15. Dodávateľ zabezpečí akceptáciu ES kariet v systémoch dodávateľa stravovacích služieb, ktoré sú dodávané externe v priestoroch objednávateľa. |
16. Dodávateľ zabezpečí, že zamestnanec v skúšobnej lehote môže čerpať zo svojej ES karty len objem prostriedkov v hodnote jednej stravovacej poukážky denne. |
17. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
18. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
19. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy |
20. Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
21. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 celok
28 360,80
28 360,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.05.2024 15:05
21.05.2024 08:05
21.05.2024 08:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.05.2024 15:29 - Vstupná ponuka | 28 360,80 | € | Cena bez DPH |
18.05.2024 19:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 358,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: