• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2024 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2024 14:30
  •    Zrušenie zákazky
    20.05.2024 14:33

Detail zákazky Z20243732

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2024 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2024 14:30
  •    Zrušenie zákazky
    20.05.2024 14:33

Základné údaje

Z20243732

OF-287443

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kytice a vence

veniec z umelých kvetov slza, stuha smútočná biela

  • 39296000-3 - Pohrebný spotrebný materiál
  • 39293200-4 - Umelé kvety
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veniec pohrebný
Funkcia
Veniec umelý je určený pre vykonávanie pietných aktov a pohrebov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veniec umelý slza alebo predĺžený  tvar ks 9
Smútočná stuha ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer venca od 90x50cm
umelé kvety kombinácia kvetov a čečiny ,farba kvetov prevažne biela
tvar venca slza alebo predĺžený tvar
stuha - farba biela s ornamentom 10cm x 50 m
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od dňa doručenia faktúry.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú  faktúru s dodacím listom s tovarom. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list , pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená) .
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu vrátane DPH.
Tovar dodať len v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 13:00 vo vopred dohodnutom termíne.
Dodaný tovar musí byť nový, nepoškodený a nepoužitý.
Ponúkaná cena musí byť konečná a musia v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky .
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Faktúry zasielať na adresu doručenia tovaru. Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3 , Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

17.06.2024 14:20 — 19.06.2024 14:22

1,00 zákazka

338,50

282,08

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.05.2024 14:28

20.05.2024 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.05.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 224
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS