• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2024 13:30
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2024 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2024 11:20

Detail zákazky Z20243721

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2024 13:30
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2024 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2024 11:20

Základné údaje

Z20243721

OF-288232

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9308998

Objednávateľ

35540486

Základná škola

Polianska 1, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko, mliečne výrobky a vajcia

mlieko, mliečne výrobky, smotana, tvaroh, syr, maslo, jogurt

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 03142500-3 - Vajcia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko, mliečne výrobky a vajcia
Funkcia
Dodávka mlieka, mliečnych výrobkov a vajec na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Acidofilné mlieko – tuk min. 3,6 %, probiotická kultúra Lactobacillus acidophilus, bez príchute, balenie 250 g ks 600
2. Bryndza – plnotučná, pasterizovaná, zložená z ovčieho syra minimálne 50%, balenie 1 kg ks 50
3. Bryndza – plnotučná, pasterizovaná, zložená z ovčieho syra minimálne 50%, balenie 250 g ks 50
4. Maslo čerstvé – množstvo tuku min. 82 %, balenie 125 g ks 1200
5. Maslo čerstvé – množstvo tuku min. 82 %, balenie 250 g ks 800
6. Mlieko trvanlivé plnotučné - 3,5 % tuku, objem 1 liter liter 1000
7. Mlieko čerstvé polotučné - 1,5 % tuku, objem 1 liter liter 1200
8. Mlieko trvanlivé polotučné - 1,5 % tuku, objem 1 liter ks 1100
9. Smotana na varenie čerstvá – tuk min. 12 %, balenie 1 liter ks 100
10. Smotana na varenie čerstvá-tuk min. 31% balenie 1l ks 200
11. Smotana kyslá čerstvá-tuk min.14%, balenie 200ml ks 60
12. Syr plátkový – min. 50 % tuku v sušine (1balenie 100 g/5-6 ks v balení bez príchute) ks 180
13. Syr tavený v črievku BAMBINO – tuk v sušine min. 48 %, balenie 1 kg ks 120
14. Syr tavený v črievku BAMBINO – tuk v sušine min. 48 %, balenie 100 g ks 60
15. Syr tvrdý neúdený - obsah tuku v sušine min. 30 %, bez pridaného rastlinného tuku kg 150
16. Syr tvrdý neúdený - obsah tuku v sušine min. 45 %, bez pridaného rastlinného tuku kg 100
17. Syr parmezán, extra tvrdý neúdený, dlhozrejúci kg 48
18. Tvaroh jemný hrudkový – sušina min. 23 %, tuk v sušine min. 8 %, obsah tuku min. 2,5 %, balenie 3 kg kg 100
19. Tvaroh jemný hrudkový – sušina min. 23 %, tuk v sušine min. 8 %, obsah tuku min. 2,5 %, balenie 250 g ks 100
20. Sójový tofu syr biely – bez konzervačných látok, bez cholesterolu, vysoký obsah bielkovín, vákuovo balený, balenie 1 kg ks 50
21. Sójový tofu syr biely – bez konzervačných látok, bez cholesterolu, vysoký obsah bielkovín, vákuovo balený, balenie 180 g ks 120
22. Vajcia čerstvé "L" ks 7000
23. Droždie čerstvé 42g ks 300
24. Syr tofu lahôdkový – bez konzervačných látok, bez cholesterolu, vysoký obsah bielkovín, vákuovo balený, balenie 1 kg ks 100
25. Smotanovo tvarohový krém - rôzne príchute, smotana min.15,5 %, sušina 37%, balenie 70 g ks 1500
26. Smotanovo tvarohový krém XXL - rôzne príchute, smotana min.15,5 %, sušina 37%, balenie 125 g ks 1500
27. Jogurt biely – tuk min. 3,1 %, balenie 150 g, vhodný pre celiatikov, neobsahujúci lepok ks 150
28. Jogurt biely – tuk min. 3,1 %, balenie 1 kg, vhodný pre celiatikov, neobsahujúci lepok ks 50
29. Jogurtový probiotický nápoj – rôzne príchute s vysokým podielom ovocnej zložky , bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 270g - 280g ks 1800
30. Jogurt ovocný – rôzne ovocné príchute, s pridanou probiot.kultúrou bifidus actiregularis, bez zahusťovadiel, bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 120g ks 1800
31. Jogurt dvojzložkový – rôzne ovocné džemy, cereálie, čokoláda bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 106g - 122g ks 1800
32. Jogurt ovocný – rôzne ovocné príchute i čokoládový, vanilkový, ovocná zložka u ovocných min. 18 %, záruka min. 14 dní, tuk min. 2,4 %, bez zahusťovadiel, bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 125g ks 1200
33. Jogurt smotanový – rôzne ovocné príchute i čokoládový, vanilkový, ovocná zložka u ovocných min. 18 %, záruka min. 14 dní, tuk min. 6 %, bez zahusťovadiel, bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 150g ks 1200
34. Jogurt smotanový – rôzne ovocné príchute i čokoládový, vanilkový, ovocná zložka u ovocných min. 18 %, záruka min. 14 dní, tuk min. 6 %, bez zahusťovadiel, bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 125g ks 1200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mlieko pasterizované, minimálny obsah tuku 1,5%
Mlieko a mliečne výrobky dodávať v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/5
Mlieko a mliečne výrobky ochutené mlieko a fermentované mliečne výrobky, musia mať  min. 90% mliečnej zložky a max 7% cukru alebo medu, bez zahusťovadiel, syntetických farbív, aróm a konzervačných látok
Syry bez rastlinných tukov, farbív, konzervačných látok a iných prísad
Jogurty a kyslomliečne výrobky s obsahom min. 10% variabilných mliečných bakterií probiotického charakteru v 1 ml, bez zahusťovadiel, syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, ovocná zložka min. 15%
Fermentované mliečne výrobky a ochutené mlieko musia mať mni. 90 % mliečnej zložky a max. 7% cukru alebo medu, bez zahusťovadiel, syntetických farbív, aróm a konzervačných láto
Vajcia zo schválených a kontrolovaných chovov
Vajcia podstielkový chov, alebo voľný chov, alebo ekologický chov
Vajcia Dodávať v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na obale alebo na sprievodnom obale neuplynulo viac ako 1/7 (znamená dodanie čerstvých vajec nie starších ako 4 dni od znášky)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg, l, ks) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 8:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu pätinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý v zmysle § 32 ods. 1 písm. b, c Zákona o verejnom obstarávaní nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie, zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti, nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla.
16. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
17. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
18. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ  vystaví negatívnu referenciu.
19. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
21. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy podpísaný uchádzačom alebo osobou konať za uchádzača, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopr. prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na mot. vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky.
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
24. Rozhodnutie o schválení prevádzkarne uchádzača vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR (prípadne uviesť link na stránku ŠVPS SR, ak sa konkrétna prevádzkareň nachádza na stránke ŠPVS ako schválená potravinárska prevádzkareň).
25. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží úradne overené rozhodnutie o schválení farmy pre chov nosníc vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR a čestné prehlásenie dodávateľa, že bude dodávať iba tovar od výrobcu, od ktorého dodal rozhodnutie o schválení farmy.
26. Ponuky, návrhy a všetky doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka.
27. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Polianska 1, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 Celok

28 322,45

28 322,45

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.05.2024 13:30

23.05.2024 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.05.2024 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 31
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.05.2024 13:02 - Vstupná ponuka 28 322,45 € Cena s DPH
23.05.2024 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka 28 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS