• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2024 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2024 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2024 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2024 16:50

Detail zákazky Z20243713

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2024 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2024 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2024 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2024 16:50

Základné údaje

Z20243713

OF-286556

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9297035

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

36847461

FLEXIMED SLOVAKIA, s. r. o.

Dubáková 5232/1, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia na prepravu a skladovanie endoskopov

Zariadenia na prepravu a skladovanie endoskopov

  • 39173000-5 - Skladovacie jednotky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vozík na prepravu endoskopov, 3 kusy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kus 3
počet zásuviek počet 6
hmotnosť vrátane zásuviek kilogram 32
rozmery (D x Š x V) milimeter 550 x 700 x 1 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
možnosť použitia jednorazového hygienického krytia áno
jednorazové krytie má jednoznačne znázornený dezinfikovaný a kontaminovaný endoskop áno
 2. Sušiaci a skladovací kabinet pre minimálne 6 flexibilných endoskopov, 1 kus
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kus 1
počet pozícií na umiestnenie endoskopov počet 6
štandardná doba sušenia minúta 90
skladovacia doba hodina 168
prietok vzduchu liter / minúta 100
rozmery (výška x šírka x hĺbka) milimeter 2 210 x 1 960 x 470
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farebný dotykový displej zobrazujúci stav sušenia, skončenia sušenia, chybu v procese sušenia áno
univerzálne držiaky endoskopov na zavesenie áno
kompatibilný s flexibilnými endoskopmi: OLYMPUS, FUJINON, PENTAX
vertikálne zavesenie endoskopov v priestore sušenia áno
sušenie endoskopov pomocou medicínskeho vzduchu bez použitia UV svetla áno
prítok medicínskeho vzduchu centrálnym rozvodom alebo zabudovaným alebo externým kompresorom áno
vzduchový adaptér do sušiaceho a skladovacieho kabinetu ku každému endoskopu áno
možnosť pridania ako rozšírenie k aktuálnemu kabinetu áno
súčasťou dodávky sú: pripojovacie hadičky k endoskopom
monitorovací software priebehu dezinfekcie / sušenia endoskopov áno
kompatibilita s existujúcim vybavením: Olympus, Fuji, Richard Wolf, Karl Storz
evidencia alarmov počas dezinfekčného cyklu áno
možnosť generovať štatistiku o používaní na základe užívateľom definovaných kritérií áno
 3. Sušiaci a skladovací kabinet výhodný pre skladovanie rigídných a flexibilných endoskopov, 1 kus
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kus 1
dĺžka rigídného endoskopu v zásuvke milimeter 350
doba skladovania hodina 72
dotykový displej na ovládanie a na zobrazovanie stavu uložených prístrojov palec (") 7
hmotnosť kilogram 120
rozmery (šírka x hĺbka x výška) milimeter 1 200 x 660 x 1 900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
sušiaca a skladovacia skriňa určená pre flexibilné endoskopy a zabalené rigídne endoskopy áno
možnosť uloženia minimálne 6 videoendoskopov s individuálnym pripojením každého kanála endoskopu áno
monitorovanie prietoku vzduchu vo vnútri kanálikov endoskopu áno
monitorovanie pripojenia endoskopu áno
voľné pozície na uloženie ďalších 6 flexibilných fibroendokopov áno
vertikálne umiestnenie flexibilných endoskopov áno
minimálne 4 ventilované zásuvky na umiestnenie zabalených rigídnych endoskopov áno
sklenené dvere áno
vnútorné LED osvetlenie áno
riadenie mikroprocesorom áno
čítačka čiarových kódov pre evidenciu endoskopov a obsluhy áno
kabinet musí byť v súlade s normou: EN 16442:2015
dodanie kompresora áno
napájanie: 220 - 240 V / 50 - 60 Hz
pripojenie na rozvod medicínskeho vzduchu áno
vstavaná tlačiareň áno
vzduchový filter: HEPA
ethernetové pripojenie áno
úrovne zabezpečenia heslom: minimálne 3 úrovne
zvukové a video alarmy v prípade poruchy áno
prevedenie: z nehrdzavejúcej ocele a tvrdeného skla
 4. Sušiaci a skladovací kabinet pre minimálne 10 endoskopov, 1 kus
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kus 1
počet pozícií na umiestnenie endoskopov počet 10
štandardná doba sušenia minúta 90
skladovacia doba hodina 168
prietok vzduchu liter / minúta 100
rozmery (výška x šírka x hĺbka) milimeter 2 210 x 1 960 x 470
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farebný dotykový displej zobrazujúci stav sušenia, skončenie sušenia, chybu v procese sušenia áno
univerzálne držiaky na zavesenie áno
kompatibilný s flexibilnými endoskopmi: OLYMPUS, FUJINON, PENTAX
vertikálne zavesenie endoskopov v priestore sušenia áno
sušenie endoskopov pomocou medicínskeho vzduchu bez použitia UV svetla áno
prítok medicínskeho vzduchu centrálnym rozvodom alebo zabudovaným alebo externým kompresorom áno
vzduchový adaptér do sušiaceho a skladovacieho kabinete ku každému endoskopu áno
možnosť pridania ako rozšírenie k aktuálnemu kabinetu áno
súčasťou dodávky sú: pripojovacie hadičky k endoskopom
monitorovací software priebehu dezinfekcie / sušenia endoskopov áno
kompatibilita s existujúcim vybavením: Olympus, Fuji, Richard Wolf, Karl Storz
evidencia alarmov počas dezinfekčného cyklu áno
možnosť generovať štatistiku o používaní na základe užívateľom definovaných kritérií áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet zákazky má byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Minimálna požadovaná dĺžka trvania záručnej doby minimálne 24 mesiacov.
Požadovaná doba nástupu servisného technika k prípadnému servisnému zásahu maximálne do 24 hodín.
Dodávateľ je povinný predložiť do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na kontaktný e-mail: 1. technický list, produktový list, potvrdenie od výrobcu, manuály, resp. iné informačné materiály, prospektový materiál, katalóg ponúkaného tovaru, resp. iný doklad, v ktorých budú uvedené všetky Objednávateľom požadované minimálne technické špecifikácie (parametre) na predmet zákazky v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na predmet zákazky, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Dodávateľ je povinný predložiť do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na kontaktný e-mail: 2. podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný predložiť do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na kontaktný e-mail: 3. vyplnenú prílohu č. 1 - Návrh na plnenie kritéria tohto opisného formulára.
Dodávateľ je povinný predloží do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na kontaktný e-mail: 4. Vyhlásenie o zhode alebo osvedčenie v znení všeobecne záväzných právnych predpisov a podľa dotknutých harmonizačných technických predpisov z oblasti posudzovania zhody, vydané orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu, ak nebolo požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Zmluvné strany sa dohodli, že (i) akékoľvek postúpenie pohľadávky Predávajúceho na inú osobu, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Kupujúceho, je zakázané a (ii) porušenie takéhoto zákazu je Kupujúci oprávnený sankcionovať zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore s týmto zákazom. Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z tejto zmluvy vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom Kupujúceho ako dlžníka.
Predávajúci berie na vedomie, že Kupujúci nie je oprávnený udeliť súhlas s postúpením akejkoľvek pohľadávky na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky (Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu.). Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z právneho vzťahu medzi Kupujúcim a veriteľom Kupujúceho vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom dlžníka (Kupujúceho).
Zmluvné strany sa dohodli, že (i) Predávajúci neprijme vyhlásenie podľa § 303 a nasl. Obchodného zákonníka a (ii) porušenie takéhoto zákazu je Kupujúci oprávnený sankcionovať zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky. Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vylučuje uzavretie dohody podľa predchádzajúcej vety.
Zmluvné strany sa dohodli, že Poskytovateľ vystaví jednotlivé faktúry/faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bolo poskytnuté plnenie podľa tejto zmluvy.
Vrátane dopravy, inštalácie zdravotníckej techniky a zaškolenia obsluhujúceho personálu.
Zdravotnícka technika musí byť dodaná s návodom na obsluhu v slovenskom alebo v českom jazyku.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace s realizáciou zákazky (doprava, inštalácia zdravotníckej techniky, zaškolenie obsluhujúceho personálu, záručná doba, atď.)
Tovar musí byť dodaný spolu s dodacím listom.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov Objednávateľa.
Splatnosť faktúry bude v 12 mesačných splátkach.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Andreja Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

27.05.2024 13:04 — 27.05.2026 13:04

6,00 kus

101 075,32

101 075,32

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.05.2024 13:06

21.05.2024 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.05.2024 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 228
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.05.2024 14:26 - Vstupná ponuka 101 074,00 € Cena bez DPH
21.05.2024 14:37 - Najvýhodnejšia ponuka 101 072,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS