37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
50557050
Pixel Print s.r.o.
47, Vyšný Orlík, 09011, SVK
Reklamný roll-up banner pre projekt RegioCap SK-AT
roll-up, banner
Tovar, Služba
1. Roll up banner jednostranný s tlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Reklamný roll-up banner pre projekt Regional Capitalisation Network SK-AT (akronym RegioCap SK-AT) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Reklamný roll-up banner | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
banner: PVC, rozmery 100 cm x 200 cm, vysokokvalitná jednostranná tlač, plnofarebná, farby odolné voči oteru, šedá zadná strana zabraňujúca presvitaniu, grafické podklady dodá objednávateľ vo formáte PDF. | |
konštrukcia: stojan hliník/oceľ s dizajnovým tvarom kazety (bez vyklápacích oporných nôh), výborná stabilita, konštrukcia systému - roll up je prilepený v tele mechaniky, mechanizmus pre zrolovanie, zaklápacia horná lišta, teleskopická tyč, strieborná farba, smer výsuvu - vertikálny zdola nahor, roll-up systém s chrómovým ukončením, prepravná taška - špeciálna brašna s extra výplňou pre ochranu strojčeka, možnosť skladovania bannera v zloženom stave |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia: Študentská 16, 917 01 Trnava |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaním reklamného banneru (roll-up) vrátane potlače kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a zo Štátneho rozpočtu Slovenskej republiky, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: |
a) Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky a ním poverené osoby, b) Ministerstvo financií Slovenskej republiky a ním poverené osoby, c) Úrad vládneho auditu, d) Protimonopolný úrad Slovenskej republiky, e) Kontrolné orgány Európskej únie, f) Výbor pre vnútorný audit a vládny audit, g) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, h) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov |
Kontaktnú osobu predmetu zákazky oznámi Objednávateľ až zazmluvnenému Dodávateľovi. |
Dodávka tovaru predmetu zmluvy sa uskutoční po vzájomnom odsúhlasení so zodpovedným pracovníkom objednávateľa a dodávateľa v pracovný deň v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod.; na základe Protokolu o odovzdaní a prevzatí (ďalej iba „protokol“). Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zmluvy zodpovednému pracovníkovi objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. |
Prevzatie tovaru predmetu zmluvy vykoná osobne na mieste jeho dodania zodpovedný pracovník objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s predmetom zmluvy. Spracovateľom protokolu bude zodpovedný pracovník objednávateľa. Protokol podpíšu obidve zmluvné strany v mieste odovzdania a prevzatia predmetu zmluvy. |
V prípade zistenia vady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový, rovnakých parametrov. |
V prípade oprávnenej reklamácie náklady súvisiace s výmenou tovaru znáša dodávateľ. |
Cena uvedená v zmluve je maximálna a zahŕňa všetky náklady, ktoré dodávateľovi vzniknú v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, vrátane vedľajších nevyhnutných výdavkov. |
Objednávateľ zrealizuje úhradu finančných prostriedkov na účet dodávateľa na základe faktúry vystavenej dodávateľom po zabezpečení celého predmetu zmluvy. |
Faktúra na úhradu musí obsahovať náležitosti v zmysle platných zákonov upravujúcich náležitosti účtovných a daňových dokladov. Na faktúre musí byť uvedený názov projektu: Regional Capitalisation Network SK-AT alebo akronym „RegiopCap SK-AT“, názov programu „Program Interreg VI-A Slovenská republika – Rakúsko 2021 - 2027“ a kód projektu. Objednávateľ oznámi dodávateľovi kód projektu z ITMS písomne a bezodkladne po uzavretí zmluvy o poskytnutí NFP. V prípade, že do termínu realizácie zmluvy nebude známy kód projektu, dodávateľ uvedie vo faktúre kód žiadosti o NFP – „NFP 404801DKW4“. |
Faktúru s prílohami dodávateľ vyhotoví v dvoch rovnopisoch. K faktúre dodávateľ predloží všetky jej prílohy (napr. dodací list, preberací protokol). Vystavenú faktúru dodávateľ najskôr pošle elektronicky na e-mailovú adresu zodpovedného pracovníka objednávateľa. Po jej odsúhlasení zašle dodávateľ faktúru spolu s prílohami elektronicky na e-mailovú adresu faktury@trnava-vuc.sk a zároveň poštou alebo osobne aj s originálmi príloh na adresu objednávateľa. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa prevzatia faktúry objednávateľom. |
Objednávateľ neposkytuje zálohy na tovar, platbu hotovostným stykom, všetky náklady spojené s dodaním tovaru musia byť uvedené vo faktúre. |
Objednávateľ vykoná pred úhradou faktúry jej vecnú a formálnu kontrolu. V prípade, že faktúra nebude úplná alebo bude obsahovať nesprávne údaje vrátane príloh k faktúre alebo nebude obsahovať náležitosti vyžadované právnymi predpismi alebo náležitosti deklarované v zmluve, objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi na jej doplnenie. Dodávateľ je povinný predložiť novú, doplnenú faktúru. V takomto prípade sa zastaví plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
Študentská ulica 16, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
10.06.2024 08:00 — 18.06.2024 14:00
4,00 ks
463,39
386,16
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.05.2024 08:41
06.06.2024 10:00
06.06.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.05.2024 19:31 - Vstupná ponuka | 463,39 | € | Cena s DPH |
03.06.2024 12:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 463,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: