• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2024 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2024 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2024 10:20

Detail zákazky Z20243686

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2024 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2024 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2024 10:20

Základné údaje

Z20243686

OF-288553

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9303242

Objednávateľ

42337402

Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum

Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK

Dodávateľ

36777455

DMC, s.r.o.

J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač časopisu

Tlač časopisu

  • 79800000-2 - Tlačiarenské a príbuzné služby
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač časopisu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlač časopisu (spolu): ks 160
Formát časopisu: formát A4
Rozsah 1 čísla časopisu: strany 90 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. požadované technické vlastnosti:
- Obálka: 4+1 (štyri farby + čierna), 200 g natieraný lesklý papier
- Vnútro: 1+1 (čiernobiele), 80 g bezdrevný ofsetový papier
- Väzba: V2 (lepená mäkká väzba)
- Periodicita tlače: štvrťročne (po 40 ks)
Dodanie podkladov na tlač: emailom v pdf. formáte
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
V cene je zahrnuté: balenie do vhodných obalov, ktoré zabránia ich poškodeniu pri expedovaní, transporte a uskladnení, naloženie, dovoz, vynáška na miesto dodania
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy, v ktorom je dodávateľ povinný uviesť jednotkovú cenu za 1 kus výtlačku ako cenu v Eur bez/s DPH
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody na obdobie 12 mesiacov.
Pri Rámcovej dohode – plnenie na základe Čiastkových výziev na plnenie (Objednávky)
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodať požadované dielo v dohodnutej dobe a do určeného miesta dodania. V prípade ak sa zmluvné strany v čiastkovej zmluve/objednávke nedohodnú inak, je doba dodania stanovená na 7 pracovných dní od doručenia čiastkovej zmluvy/objednávky s podkladmi pre tlač.
Pred vytlačením celého nákladu objednávateľ požaduje kontrolný výtlačok. V prípade ak výtlačok nebude spĺňať zadané požiadavky, objednávateľ má právo výtlačok vrátiť na prepracovanie, pričom nová lehota na prepracovanie nesmie byť dlhšia ako 7 pracovných dní.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade nekvalitnej tlače, preukázateľne spôsobenej vadou tlačou odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nie je  schopný túto vadu odstrániť, na základe výzvy objednávateľa na jej  odstránenie formou e-mailu, v primeranej lehote 3 pracovných dní.
Každý ročník/číslo časopisu má inú farbu obálky. V rámci jedného ročníka je dodávateľ povinný zachovať jednotný odtieň farby
Dodávateľ je povinný dodať tovar v pracovných dňoch v čase od 8.00-15.00 hod. Tovar doručený v inom čase, objednávateľ z organizačných dôvodov nepreberie
Právo na zaplatenie ceny vznikne dodávateľovi po prevzatí tovaru objednávateľom na základe faktúry vystavenej dodávateľom
Odberateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, v prípade ak dodávateľ odmietne dodať tovar alebo je v omeškaní s dodaním tovaru viac ako 10 pracovných dní
Objednávateľ nie je povinný objednať celkové predpokladané množstvo v zmysle uzavretej Rámcovej dohody, ani vyčerpať jej predpokladaný celkový finančný objem. Celkové zakúpené množstvo tovaru bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľ
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a kupujúci je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

NPPC-Výskumný ústav potravinársky, Priemyselná 4, 821 08 Bratislava, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

160,00 ks

827,76

827,76

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.05.2024 09:12

22.05.2024 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.05.2024 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 204
 14
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2024 09:34 - Vstupná ponuka 827,76 € Cena bez DPH
17.05.2024 12:22 - Najvýhodnejšia ponuka 820,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS