• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2024 14:55
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2024 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2024 10:20

Detail zákazky Z20243675

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2024 14:55
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2024 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2024 10:20

Základné údaje

Z20243675

OF-288510

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9308976

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

46854550

AIRFITTING s.r.o.

Hurbanova 11, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Montáž a prekládka klimatizačných jednotiek

Klimatizácia, vonkajšia, vnútorná klimatizačná jednotka, montáž, inštalácia

  • 42512000-8 - Klimatizačné zariadenia
  • 45331220-4 - Inštalovanie klimatizácie
  • 45331000-6 - Inštalovanie kúrenia, ventilácie a klimatizácie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Montáž a prekládka klimatizačných jednotiek
Funkcia
Montáž a prekládka klimatizačných jednotiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Montáž novej klimatizácie Daikin ks 10
Demontáž a montáž klimatizácie SAMSUNG ks 1
Montáž z okna ks 8
Montáž z plošiny alebo rebríka ks 3
Montáž rozvodov ks 10
Montáž konzol ks 10
Materiál CU 6/10 bm 70 80
Kábel 5x1,5 bm 70 80
PVC žľaby 0,7 bm 60 70
Odvoz kondenzu priemer 1/2 bm 60 70
Konzoly ks 10
Iný spotrebný materiál cca ks 10 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spustenie a overenie klimatizačných jednotiek áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa uzatvorenie "Zmluvy o poskytovaní služieb" (ďalej len "zmluva") na dobu dokončenia a prevzatia prác ( do 30.06.2024) .
Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie, montáže zariadenia, montážneho materiálu, zaškolenie obsluhy a odstránenia odpadov.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
V cene sú zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie predmetu zmluvy.
Montáž sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 7:00 do 15:00 hod. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie predmetu zákazky: záručné listy a návody na obsluhu v slovenskom jazyku, certifikáty a atesty, doklad o uložení odpadu na skládku a ostatné doklady súvisiace so zákazkou.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich zamestnancov (a u zamestnancov svojich dodávateľov alebo subdodávateľov).
Záručná doba je minimálne 24 mesiacov na práce (montáž) a začína plynúť odo dňa písomného odovzdania prác objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, označenie dodávateľa a objednávateľa, adresu, sídlo, číslo zmluvy, číslo faktúry, deň vystavenia a deň splatnosti faktúry (30 dní), označenie peňažného ústavu a číslo účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má fakturovaná suma platiť, označenie predmetu zmluvy, IČO, DIČ, odtlačok pečiatky a podpis oprávnenej osoby.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

03.06.2024 08:00 — 28.06.2024 14:00

1,00 celok

10 242,22

8 535,18

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.05.2024 14:55

23.05.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.05.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 854
 68
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2024 08:53 - Vstupná ponuka 10 238,40 € Cena s DPH
20.05.2024 20:17 - Najvýhodnejšia ponuka 9 510,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS