• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2024 14:00
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2024 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2024 11:15

Detail zákazky Z20243667

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2024 14:00
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2024 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2024 11:15

Základné údaje

Z20243667

OF-288523

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9291447

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

36769304

Espresso SK s. r. o.

Geologická 1F, Bratislava, 82106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Automatický veľkokapacitný kávovar

Automatický veľkokapacitný kávovar

  • 39711310-5 - Elektrické kávovary
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Profesionálny automatický kávovar do pracovných prostredí s vysokou dennou spotrebou Saeco Magic B2 alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Automatický veľkokapacitný kávovar Saeco Magic B2 alebo ekvivalent ks 1
Kapacita denná káv ks 150
Nádoba na zrnkovú kávu g 1200
Nádoba na vodu l 4
Odkvapkávacia nádoba l 2
Nádoba na odpad káv 30
Variabilná kapacita komory na kávu g 8,5 15
Tlak bar 15
Hmotnosť kg 15
Príkon W 1300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery (š x v x h) cca 280 x 470 x 481 mm
Farba čierna
Elektrické napájanie 230 V/50 Hz
Hydraulický systém jeden okruh
Manuál nastavenia mletia 8 úrovní
Mlynček na kávu oceľové kónické mlecie kamene
Zásobovanie vodou autonómna nádrž
Výstup teplej vody áno
Kapučinátor nie
Súčasné dávkovanie 2 šálok kávy áno
Výškové nastavenie dávkovačov kávy áno
Dotykový displej áno
Iné požiadavky cena vrátane dovozu, inštalácie a nastavenia kávovaru
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy, inštalácie a nastavenia kávovaru na miesto plnenia.
Obstarávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo e-mailom obstarávateľom.
V prípade poruchy identifikácia chyby do 24 hod. od nahlásenia, oprava na mieste prípadne odvoz a dovoz zariadenia
Záručná doba je 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť záručný servis po dobu 24 mesiacov.
Záručný a pozáručný servis so zabezpečením prepravy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia kontaktnej osobe obstarávateľa a odsúhlasenie.
Obstarávateľ do 3 pracovných dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne-pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
V cene je zahrnuté: doprava, uvedenie do prevádzky, zaučenie obsluhy, kompletná používateľská dokumentácia v slovenskom, alebo českom jazyku, záručný servis.
Záruka a servis na Predmet zákazky začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zákazky Dodávateľa Obstarávateľovi na základe podpísaného protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky.
Obstarávateľ zálohu neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia Obstarávateľovi.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

24.05.2024 13:59 — 14.06.2024 13:59

1,00 ks

1 286,67

1 286,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.05.2024 14:00

20.05.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.05.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 234
 76
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2024 10:10 - Vstupná ponuka 1 285,00 € Cena bez DPH
16.05.2024 10:10 - Najvýhodnejšia ponuka 1 285,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS