00587052
"LIPKA" Zariadenie sociálnych služieb Lipová
Lipová č.474, Lipová, 94102, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Chladená a mrazená hydina,ryby a mrazené výrobky
kuracie rezne, kurčatá, stehná, kačica, morčacie rezne, mrazené ryby a ostatné rybie mäso a mrazené výrobky
Tovar, Služba
1. Mrazené hydinové mäso, mrazené ryby, hlboko zmrazené výrobky a mrazené vnútornosti
|
|
---|---|
Funkcia |
Príprava jedál |
Dodávka mrazených výrobkov na zabezpečenie stravovania pre prijímateľov sociálnych služieb. |
Zabezpečenie potravín v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kurča mrazené bez drobkov 1200g | kg | 10 | ||
Kuracie prsia mrazené bez kože a kostí | kg | 10 | ||
Kuracie stehná celé mrazené 220 g | kg | 40 | ||
Kuracie stehná vykostené mrazené | kg | 10 | ||
Kuracie drobky mrazené | kg | 20 | ||
Sliepka polená mrazená | kg | 10 | ||
Morčacie prsia mrazené, bez kosti a kože | kg | 15 | ||
Mrazené kačacie stehná 240 g | kg | 20 | ||
Losos chladený filet | kg | 30 | ||
Rybie file mrazené bez vody a aditív (150 g) | kg | 60 | ||
Mrazený špenát | kg | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Doba spotreby | Minimálne 12 mesiacov od dodania objednávateľovi |
Tovary predmetu zákazky musia byť hlboko mrazené, ktoré sa uchovávajú pri teplote najviac -18 °C | V rámci tolerancii stanovených v smernici Rady 89/108/EHS. |
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z.z. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Množstvá a sortiment druhov tovaru sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment druhov tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov. | Zvýšenie alebo zníženie objemu jednotlivých druhov tovaru zo strany obstarávateľa je prípustné s prihliadnutím na zachovanie celkového objemu zákazky. |
Predpokladané množstvá tovarov v Technickej špecifikácii predmetu sú uvádzané na dobu 12 mesiacov. | |
Množstvá jednotlivých druhov tovarov slúžia pre potreby súťaže. | Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia do skladu potravín na adrese Objednávateľa |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je izotermické a strojovo mrazené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, kvalite a v opakovaných dodávkach. |
Celkové množstvá a sortiment jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru a sortiment v závislosti od počtu a zloženia stravníkov špecifikuje v jednotlivých objednávkach. Objednávanie bude uskutočňované denne resp. podľa potreby. V čiastkových objednávkach bude upresnený rozsah a množstvo. |
Objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky na základe čiastkových objednávok najneskôr do 24 hodín od objednania, a to v čase od 7:00 do 9:00 hod. |
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opisnom formulári alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar, ktorý spadá do kategórie "Mrazená hydina, mrazené ryby a mrazené výrobky" |
Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a kontaktné údaje oprávnenej osoby pre účely zasielania objednávok (meno a priezvisko, telefónne údaje, e-mail). |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy - pred jej plnením s rozpisom JC, sadzby DPH a ceny bez DPH a s DPH, ako aj celkovej ceny bez DPH a s DPH. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Súčasne s objednaným tovarom bude Objednávateľovi predložený dodací list potvrdený od Dodávateľa s rozpisom sortimentu, množstva a JC bez DPH a s DPH, ako aj celkovej sumy bez DPH a s DPH. |
Dodávateľ zaručuje, že výrobok nebol vyrobený z GMO surovín a neobsahuje žiadne zložky obsahujúce GMO. |
Dodávateľ garantuje, že výrobok neobsahuje zložky, ktoré boli ošetrené žiarením. |
Dodávateľ zaručuje, že kvalita a bezpečnosť výrobkov a všetky uvedené informácie sú v súlade s platnou legislatívou SR a európskou legislatívou. |
V prípade ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaký alebo porovnateľný druh Tovaru ako je obsiahnutý v Zmluve, pričom rozdiel medzi jednotlivými cenami je vyšší ako 5%, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou a cenou na relevantnom trhu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny uvedenej v zmluve. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu, podľa toho ktorá zo skutočností nastane skôr. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.Dodávateľ na túto skutočnosť upozorní objednávateľa pri predložení jednotkových cien. |
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní Tovaru zistí Objednávateľ zrejmé vady Tovaru, resp. jeho nesúlad s Objednávkou, Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať Tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na Dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť. |
Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady Tovaru, resp. ho vymeniť najneskôr do konca toho istého pracovného dňa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku Premet zmluvy alebo v článku Zmluvné podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.. |
Prípadnú zmenu ceny je možné vykonať len podľa § 18 odst. 3 b) zákona č.343/2015 |
Verejný obstarávateľ požaduje dodávať objednaný tovar na kusy presne podľa objednávky , t.j. požadujeme rozbaľovanie kartónov. |
Bezpečnosť potravín. Musí byť dodržaný teplotný reťazec pri dodávkach do kuchýň spoločného stravovania. Podmienky: -Preukázať, že preprava tovaru zodpovedá európskym normám a Potravinovému kódexu. To sa preukazuje tak, že každé nákladné vozidlo musí mať Certifikát ATP aby mohlo prepravovať potraviny. |
Záujemca by mal mať k dispozícii systém elektronického objednávania tovaru (E-shop). Nie mailom. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia kupujúcemu. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a ich súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete - príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom mesiaci. |
Doba trvania zmluvy je na obdobie 12 mesiacov |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu s 1 mesačnou výpovednou lehotou. |
Názov | Upresnenie |
Do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť doklad o oprávnení dodávať predmet zákazky. | Do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť doklad o oprávnení dodávať predmet zákazky. |
Do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť doklad o registrácii prevádzkárne, súhlas štátneho orgánu s výrobou, skladovaním a distribúciou predmetu zákazky. | Do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť doklad o oprávnení dodávať predmet zákazky. |
Do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť platný certifikát dopravného prostriedku určeného na prepravu predmetu zákazky. V prípade, ak Dodávateľ bude vykonávať dodávku Tovaru na základe zmluvného vzťahu s Dopravcom, predloží Kupujúcemu platnú Zmluvu uzatvorenú medzi ním a Dopravcom a požadovaný certifikát na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé a budú používané na prepravu predmetu zákazky. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Lipová 131, Lipová, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 Zakázka
2 680,74
2 680,74
Predloženie certifikátov
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.05.2024 12:28
24.05.2024 13:00
24.05.2024 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.05.2024 15:10 - Vstupná ponuka | 2 680,74 | € | Cena s DPH |
17.05.2024 13:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 680,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: