00587052
"LIPKA" Zariadenie sociálnych služieb Lipová
Lipová č.474, Lipová, 94102, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Chladená a mrazená hydina,ryby a mrazené výrobky
kuracie rezne, kurčatá, stehná, kačica, morčacie rezne, mrazené ryby a ostatné rybie mäso a mrazené výrobky
Tovar, Služba
|
1. Mrazené hydinové mäso, mrazené ryby, hlboko zmrazené výrobky a mrazené vnútornosti
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Príprava jedál |
| Dodávka mrazených výrobkov na zabezpečenie stravovania pre prijímateľov sociálnych služieb. |
| Zabezpečenie potravín v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kurča mrazené bez drobkov 1200g | kg | 10 | ||
| Kuracie prsia mrazené bez kože a kostí | kg | 10 | ||
| Kuracie stehná celé mrazené 220 g | kg | 40 | ||
| Kuracie stehná vykostené mrazené | kg | 10 | ||
| Kuracie drobky mrazené | kg | 20 | ||
| Sliepka polená mrazená | kg | 10 | ||
| Morčacie prsia mrazené, bez kosti a kože | kg | 15 | ||
| Mrazené kačacie stehná 240 g | kg | 20 | ||
| Losos chladený filet | kg | 30 | ||
| Rybie file mrazené bez vody a aditív (150 g) | kg | 60 | ||
| Mrazený špenát | kg | 150 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Doba spotreby | Minimálne 12 mesiacov od dodania objednávateľovi |
| Tovary predmetu zákazky musia byť hlboko mrazené, ktoré sa uchovávajú pri teplote najviac -18 °C | V rámci tolerancii stanovených v smernici Rady 89/108/EHS. |
| Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z.z. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Množstvá a sortiment druhov tovaru sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment druhov tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov. | Zvýšenie alebo zníženie objemu jednotlivých druhov tovaru zo strany obstarávateľa je prípustné s prihliadnutím na zachovanie celkového objemu zákazky. |
| Predpokladané množstvá tovarov v Technickej špecifikácii predmetu sú uvádzané na dobu 12 mesiacov. | |
| Množstvá jednotlivých druhov tovarov slúžia pre potreby súťaže. | Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok. |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia do skladu potravín na adrese Objednávateľa |
| Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je izotermické a strojovo mrazené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
| Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, kvalite a v opakovaných dodávkach. |
| Celkové množstvá a sortiment jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru a sortiment v závislosti od počtu a zloženia stravníkov špecifikuje v jednotlivých objednávkach. Objednávanie bude uskutočňované denne resp. podľa potreby. V čiastkových objednávkach bude upresnený rozsah a množstvo. |
| Objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky na základe čiastkových objednávok najneskôr do 24 hodín od objednania, a to v čase od 7:00 do 9:00 hod. |
| Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opisnom formulári alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar, ktorý spadá do kategórie "Mrazená hydina, mrazené ryby a mrazené výrobky" |
| Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a kontaktné údaje oprávnenej osoby pre účely zasielania objednávok (meno a priezvisko, telefónne údaje, e-mail). |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy - pred jej plnením s rozpisom JC, sadzby DPH a ceny bez DPH a s DPH, ako aj celkovej ceny bez DPH a s DPH. |
| Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
| Súčasne s objednaným tovarom bude Objednávateľovi predložený dodací list potvrdený od Dodávateľa s rozpisom sortimentu, množstva a JC bez DPH a s DPH, ako aj celkovej sumy bez DPH a s DPH. |
| Dodávateľ zaručuje, že výrobok nebol vyrobený z GMO surovín a neobsahuje žiadne zložky obsahujúce GMO. |
| Dodávateľ garantuje, že výrobok neobsahuje zložky, ktoré boli ošetrené žiarením. |
| Dodávateľ zaručuje, že kvalita a bezpečnosť výrobkov a všetky uvedené informácie sú v súlade s platnou legislatívou SR a európskou legislatívou. |
| V prípade ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaký alebo porovnateľný druh Tovaru ako je obsiahnutý v Zmluve, pričom rozdiel medzi jednotlivými cenami je vyšší ako 5%, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou a cenou na relevantnom trhu. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny uvedenej v zmluve. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk. |
| Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
| Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu, podľa toho ktorá zo skutočností nastane skôr. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.Dodávateľ na túto skutočnosť upozorní objednávateľa pri predložení jednotkových cien. |
| V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní Tovaru zistí Objednávateľ zrejmé vady Tovaru, resp. jeho nesúlad s Objednávkou, Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať Tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na Dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť. |
| Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady Tovaru, resp. ho vymeniť najneskôr do konca toho istého pracovného dňa. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku Premet zmluvy alebo v článku Zmluvné podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.. |
| Prípadnú zmenu ceny je možné vykonať len podľa § 18 odst. 3 b) zákona č.343/2015 |
| Verejný obstarávateľ požaduje dodávať objednaný tovar na kusy presne podľa objednávky , t.j. požadujeme rozbaľovanie kartónov. |
| Bezpečnosť potravín. Musí byť dodržaný teplotný reťazec pri dodávkach do kuchýň spoločného stravovania. Podmienky: -Preukázať, že preprava tovaru zodpovedá európskym normám a Potravinovému kódexu. To sa preukazuje tak, že každé nákladné vozidlo musí mať Certifikát ATP aby mohlo prepravovať potraviny. |
| Záujemca by mal mať k dispozícii systém elektronického objednávania tovaru (E-shop). Nie mailom. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
| Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia kupujúcemu. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a ich súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete - príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom mesiaci. |
| Doba trvania zmluvy je na obdobie 12 mesiacov |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu s 1 mesačnou výpovednou lehotou. |
| Názov | Upresnenie |
| Do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť doklad o oprávnení dodávať predmet zákazky. | Do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť doklad o oprávnení dodávať predmet zákazky. |
| Do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť doklad o registrácii prevádzkárne, súhlas štátneho orgánu s výrobou, skladovaním a distribúciou predmetu zákazky. | Do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť doklad o oprávnení dodávať predmet zákazky. |
| Do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť platný certifikát dopravného prostriedku určeného na prepravu predmetu zákazky. V prípade, ak Dodávateľ bude vykonávať dodávku Tovaru na základe zmluvného vzťahu s Dopravcom, predloží Kupujúcemu platnú Zmluvu uzatvorenú medzi ním a Dopravcom a požadovaný certifikát na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé a budú používané na prepravu predmetu zákazky. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Lipová 131, Lipová, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 Zakázka
2 680,74
2 680,74
Predloženie certifikátov
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.05.2024 12:28
24.05.2024 13:00
24.05.2024 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 15.05.2024 15:10 - Vstupná ponuka | 2 680,74 | € | Cena s DPH |
| 17.05.2024 13:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 680,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: