• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2024 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2024 10:50

Detail zákazky Z20243657

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2024 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2024 10:50

Základné údaje

Z20243657

OF-288379

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9313977

Objednávateľ

00587052

"LIPKA" Zariadenie sociálnych služieb Lipová

Lipová č.474, Lipová, 94102, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a mliečne výrobky, vajcia

Dodávka potravín pre stravovacie zariadenie, mlieko, jogurt, smotana, maslo syr, tvaroh, bryndza termix, vajce

  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15510000-6 - Mlieko a smotana
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15540000-5 - Syrárske výrobky
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 03142500-3 - Vajcia
  • 15555000-3 - Zmrzlina a podobné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko a mliečne výrobky, vajcia
Funkcia
Zabezpečenie dodávky mlieka a mliečnych výrobkov, vajec v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mlieko polotučné trvanlivé 1,5% 1l ks 4000
Maslo rastlinné 450g, rastlinná tuková nátierka light s obsahom tuku ( 20%) ks 1050
Maslo čerstvé, vyrobené z lahodnej smotany, množstvo mliečneho tuku najmenej 82%, 250 g ks 1500
Tvarohový dezert rôzne druhy 125 g ks 420
Jogurt ovocný smotanový rôzne druhy 150 g ks 600
Smotana na varenie - obsah tuku min. 12 %, 250ml ks 300
Syr prírodný , polotvrdý, zrejúci, plnotučný syr, vhodný na vyprážanie, tuk v sušine min. 45%, sušina najmenej 56%, neúdený , hmotnosti.1000 g ks 200
Syr tavený, trojuholníky, min 17 % tuku, 140g ks 500
Nanuk - mrazený tvarohový krém 45 ml ekvivalent Míša ks 200
Nanuk - zmrzlinový sendvič pozostávajúci zo zmrzliny medzi dvoma sušienkami, oblátkami 180 ml ekvivalent Ruská zmrzlina ks 200
Nanuk - mrazená ovocná dreň 90 ml ks 200
Nanuk - Mrazený krém s rastlinným tukom s vanilkovou príchuťou a jahodový krém v kakaovej poleve, ekvivalent Jarka 45 ml ks 200
Tvaroh (jemný, konzumný, polotučný mliečny výrobok kyslo-mliečnej chuti, čerstvý - nevyzretý syr, vyrobený z tepelne ošetreného kravského mlieka 250g ks 60
Tvaroh (jemne, hrudkovitý, konzumný, polotučný mliečny výrobok kyslo-mliečnej chuti, čerstvý - nevyzretý syr, vyrobený z tepelne ošetreného kravského mlieka 3000g ks 20
Zakysanka min. 3,3 % 200ml ks 350
Termizovaný tvarohový dezert rôzne druhy 90g ks 600
Vajcia slepačie, trieda kvality "A" veľkosť M. Odber do 1.7.2024 ks 4250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
všetky produkty spĺňajú kvalitatívne požiadavky 1. triedy kvality podľa Potravinového kódexu a platných noriem
Trvanlivosť všetkých produktov Nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby, všetky produkty musia mať uvedený dátum výroby a najneskoršej spotreby
Obaly všetkých produktov čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné, vyznačené údaje na obale - obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby
Odkaz technickej špecifikácie na obchodnú značku alebo výrobcu tovaru je uvádzaný z dôvodu garantovania technických vlastností a kvalitatívnych parametrov tovaru pripúšťa sa tovar podľa technickej špecifikácie nahradiť ekvivalentným tovarom rovnakých alebo lepších technických vlastností a kvality
Množstvá a sortiment tovarov sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet aj zloženie počas zmluvného vzťahu môže zmeniť - zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment upraviť podľa aktuálnych stavov. zvýšenie, zmena sortimentu alebo zníženie objemu zákazky je prípustné za predpokladu neprekročenia celkovej ceny zákazky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vykládky tovaru do skladovacích priestorov na miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa.
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho.
Kupujúci nieje viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo tovaru bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opisnom formulári alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar , ktorý spadá do kategórie "Mlieko a mliečne výrobky, vajcia"
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho.
Fakturácia za každú dodávku tovaru.
Predávajúci je povinný dodať tovar kupujúcemu najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej alebo mailovej objednávky.
Predávajúci sa zaväzuje zabezpečiť dodávky tovaru podľa požiadaviek kupujúceho, minimálne dvakrát týždenne v čase medzi 7,00 hod - 11,00 hod, pokiaľ sa nedohodnú inak.
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem.
Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Dátum spotreby  jednotlivých tovarov je čitateľne a zrozumiteľne uvedený na každom tovare a zároveň aj v dodacom liste.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektívne lepším zložením.
Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia kupujúcemu. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a ich súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete - príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom mesiaci.
Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní tovaru zistí objednávateľ zrejmé vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť.
Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady  tovaru, resp. ho vymeniť.
Kupujúci preddavky ani zálohy neposkytuje.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby pre účely zasielania objednávok (meno a priezvisko, telefónne údaje, e-mail).
Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo  ich  znečisteniu.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku predmet zmluvy, alebo v článku zmluvné podmienka sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Preukázať sa certifikátom systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti "Skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov". napr. ISO 22000
Prípadnú zmeny ceny je možné vykonať len podľa § 18 odst.3. b) zákona  č.343/2015
Verejný obstarávateľ požaduje dodávať objednaný tovar na kusy presne podľa objednávky t.j. požadujeme rozbaľovanie kartónov.
Verejný obstarávateľ požaduje finančne nelimitovaný denný rozvoz tovaru z dôvodu nepravidelný počet stravníkov.
Bezpečnosť potravín. Musí byť dodržaný teplotný reťazec pri dodávkach do kuchýň spoločného stravovania. Podmienky: - Preukázať sa certifikátom systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti „skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov“ podľa ISO 22000, IFS, BRC, FSSC22000, ktorý bol vydaný certifikačným orgánom akreditovaným SNAS s uvedením čísla akreditácie. - Preukázať, že preprava tovaru zodpovedá európskym normám a Potravinovému kódexu. To sa preukazuje tak, že každé nákladné vozidlo musí mať Certifikát ATP aby mohlo prepravovať potraviny.
Objednávateľ si vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre Dodávateľa, ktorý bude realizovať predmetnú zákazku v rámci programov chránených pracovných miest podľa § 108 ods. 2 písm. c) ZVO.
Objednávateľ si vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre Dodávateľa, ktorý je chránenou dielnou podľa § 108 ods. 2 písm. c) ZVO.
Doba trvania zmluvy je na obdobie 12 mesiacov
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit tejto zmluvy
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy bez udania dôvodu s 1 mesačnou výpovednou lehotou.
Názov Upresnenie
Do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených potravín a surovín. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lipová 131, Lipová, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 Zakázka

16 356,98

16 356,98

Predloženie certifikátov

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.05.2024 12:23

24.05.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.05.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.05.2024 15:15 - Vstupná ponuka 16 356,98 € Cena s DPH
15.05.2024 15:15 - Najvýhodnejšia ponuka 16 356,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS