17335876
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Žiline
Vojtech Spanyola 27, Žilina, 01171, SVK
00685852
Messer Tatragas, spol. s r.o.
Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK
Technické plyny na laboratórne využitie vrátane prenájmu fliaš
Technické plyny
Tovar, Služba
|
1. Technické plyny na laboratórne využitie vrátane prenájmu fliaš
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Acetylén 2.6, veľkosť fľaše - 50l/10kg | fľaša | 3 | ||
| Dusík 5.0, veľkosť fľaše -50l/9,5 m3 | fľaša | 2 | ||
| Dusík plynný, veľkosť fľaše -50l/10 m3 | fľaša | 6 | ||
| Hélium 5.0, veľkosť fľaše - 50l/9,1 m3 | fľaša | 1 | ||
| Kyslík plynný medicinálny, veľkosť fľaše -50l/10,8 m3 | fľaša | 3 | ||
| Syntetický vzduch 5.0, veľkosť fľaše - 50l/10 m3 | fľaša | 2 | ||
| Vodík 5.0, veľkosť fľaše -50l/8,9 m3 | fľaša | 1 | ||
| Prenájom oceľovej tlakovej flaše objem 50l | fľaša/deň | 365 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Tlaková oceľová fľaša | musí spĺňať ustanovenia Zákona č.254/2011 Z.z. |
| Tlaková oceľová fľaša | musí mať platnú revíziu tlakovej flaše a označenie dodávateľa |
| Názov |
| Cena za 1 ks flaše s plynom musí zahŕňať: |
| - náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením fľaše na miesto určené kupujúcim, |
| - odvoz prázdnej fľaše po spotrebovaní plynu, |
| - poplatok za ADR, |
| - cestný poplatok |
| - palivový poplatok |
| Ku každému typu plynu požaduje verejný obstarávateľ doložiť v písomnej podobe: |
| - kartu bezpečnostných údajov, |
| - dátové listy, |
| - analytický certifikát. |
| Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien s uvedením ich obchodného názvu. |
| Dodávka predmetu zmluvy sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok , podľa potrieb objednávateľa s určením miesta dodania v sídle obstarávateľa. |
| Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia maximálne do 48 hodín od doručenia objednávky. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| Objednávateľ zálohu neposkytuje. |
| Objednávateľ nie je platcom DPH. |
| Jedná sa o predpokladané ročné množstvo plynov zistené z prechádzajúceho kalendárneho roka, ktoré sa môže meniť v závislosti od aktuálnej potreby objednávateľa. |
| Zakazuje sa postúpenie pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v zmysle neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
| V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto |
| zmluvy a nižšou cenou |
V. Spanyola 27, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
05.06.2024 11:26 — 04.06.2025 11:26
1,00 súbor
2 500,00
2 500,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.05.2024 11:29
22.05.2024 11:26
22.05.2024 11:41
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 16.05.2024 14:56 - Vstupná ponuka | 2 500,00 | € | Cena s DPH |
| 17.05.2024 10:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 496,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: