• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2024 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2024 10:50

Detail zákazky Z20243639

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2024 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2024 10:50

Základné údaje

Z20243639

OF-287885

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9303231

Objednávateľ

00156582

Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky

Matúškova 21, Bratislava - Nové Mesto, 83316, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky a gastrokarty

stravné poukážky, stravovacie poukážky, stravovacie karty, gastrokarty

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 30237131-6 - Elektronické karty

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky a gastrokarty
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hodnota stravnej jednotky/stravnej poukážky Eur 5,85
Stravné poukážky ks 12 896
Gastrokarty (počet ks kariet) ks 13
Gastrokarty (počet stravných jednotiek na všetkých gastrokartách spolu) stravná jednotka 3 224
Spolu stravných jednotiek (stravné poukážky+gastrokarty) stravná jednotka 16 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok a gastrokariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanoveným paragrafu 152 ods.2 zákona číslo 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Stravné poukážky:
Stravná poukážka musí obsahovať: Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka musí obsahovať: Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov.
Stravná poukážka musí obsahovať: Kalendárny rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka musí obsahovať: Nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR
Stravná poukážka musí obsahovať: Číselný a čiarový kód
Platnosť stravnej poukážky: Minimálne 3 mesiace od dátumu dodania.
Gatrokarty:
Použitie stravovacej karty : Minimálne 1000 prevádzok/predajní na území Slovenskej republiky.
PIN stravovacej karty : Áno. Požiadavka na zadanie PIN kódu sa uplatní pri platení sumy, ktorá prevyšuje 50,00 EUR.
Neobmedzený objem transakcie v rámci výšky kreditu : Áno.
Vystavenie novej stravovacej karty : Do 5 pracovných dní, možnosť objednať novú kartu kedykoľvek počas platnosti zmluvy.
Platnosť stravovacej karty : Minimálne 6 mesiacov po skončení platnosti tejto zmluvy.
Možnosť zablokovania stravovacej karty : Áno.
Telefonická zákaznícka linka : Áno.
Mobilná aplikácia : Áno, kompatibilná minimálne s OS Android a IOS.
Online aplikácia : Áno.
Možnosť prezerať zostatok na stravovacej karte : V mobilnej aj v online aplikácii.
Online objednanie stravovacích kariet a kreditu : Áno.
Možnosť bezkontaktnej platby : Áno.
Bezpečnostný čip na stravovacej karte : Áno.
Možnosť individuálneho navýšenia kreditu na stravovacej karte : Áno.
Možnosť vystavenia stravovacej karty na meno zamestnanca ako aj anonymne (rezerva) : Áno.
Nabitie kreditu na stravovaciu kartu : Do 1 hodiny od záväzného objednania.
Možnosť zablokovania stravovacej karty v prípade straty : Áno.
Stravovacia musí obsahovať : Názov a logo dodávateľa, ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, meno a priezvisko držiteľa karty,  číslo karty a dobu platnosti karty.
Minimálna hodnota transakcie realizovanej gastrokartou 0,01 Eur
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach - na základe jednotlivých čiastkových objednávok zaslaných dodávateľovi, zvyčajne 1 x za mesiac. Objednávateľ v objednávke spresní počet stravných poukážok s určením miesta ich dodania, ako aj počet stravných jednotiek na dobitie na jednotlivé gastrokarty podľa skutočnej potreby na dané objednané obdobie.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch (3) pracovných dní od podania objednávky. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo odobratých stravných poukážok a stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím doby, na ktorú bola uzatvorená, aj keby Objednávateľ neodobral počas zmluvného vzťahu predpokladané množstvo stravných poukážok alebo do vyčerpania finančného limitu.
Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravné poukážky musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať Dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za sprostredkované služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta.
Poplatok za sprostredkovateľské služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, najmä náklady na tlač a doručenie stravných poukážok, balné, províziu dodávateľa, dane, poistenie, storno poplatky za vrátenie, manipulačný poplatok alebo náklady na výmenu stravných poukážok a akékoľvek ďalšie finančné plnenie a náklady spojené s dodaním predmetu.
Výška poplatku za sprostredkované stravovacie služby sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky/stravnej jednotky, ktoré je nemenné po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. Výška poplatku za sprostredkované stravovacie služby nesmie v súlade s § 152 ods. 5 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov presiahnuť 2 % z hodnoty sumy uvedenej na stravnej poukážke.
Celková cena fakturovaná za stravné poukážky/stravné jednotky dodané na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z: a) ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, b) poplatku za sprostredkované stravovacie služby pre objednané množstvo stravných poukážok c) DPH z poplatku za sprostredkované stravovacie služby, ak je dodávateľom platcom DPH.
Objednávateľ má právo na nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom, a to buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním nových stravných poukážok objednávateľovi (na nové emisné obdobie alebo na inú nominálnu hodnotu).
Výmena nepoužitých stravných poukážok za stravné poukážky pre nový kalendárny rok je možná jednorazovo, najneskôr do 31.1. nasledujúceho kalendárneho roka.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky/stravnej jednotky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Zmena nominálnej hodnoty je voči zmluvným stranám účinná dňom, kedy dodávateľ obdrží objednávku zo strany objednávateľa, ktorá obsahuje požiadavku na zmenu nominálnej hodnoty. Pre vylúčenie pochybností, uzatvorenie dodatku k tejto rámcovej dohode sa nevyžaduje.
Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky/stravnej jednotky akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky/stravnej jednotky znáša dodávateľ a sú zahrnuté v poplatku za sprostredkované stravovacie služby.
Faktúra je splatná v lehote 30 (tridsať) dní.
Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje, je kupujúci oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť predávajúcemu. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Celková cena je vrátane dopravy na miesta dodania.
Miesta dodania - pracoviská Objednávateľa:  Bratislava - Nové Mesto, Rovinka, Báhoň, Beluša, Nové Zámky, Veľký Meder, Veľké Ripňany, Želiezovce, Bodorová, Dolné Plachtince, Vígľaš, Košice, Jakubovany, Spišská Belá, Spišské Vlachy, Vranov nad Topľou, Belža, Čierna nad Tisou, Vyšné Nemecké
Názov Upresnenie
Doba trvania zmluvy: od 1.6.2024 do 31.5.2025

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Matúškova 21, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.06.2024 00:00 — 31.05.2025 23:59

16 120,00 stravná jednotka

94 302,00

94 302,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.05.2024 10:10

22.05.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.05.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 414
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.05.2024 10:27 - Vstupná ponuka 94 301,99 € Cena s DPH
18.05.2024 18:57 - Najvýhodnejšia ponuka 94 301,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS