• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2024 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2024 13:05
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2024 14:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2024 14:25

Detail zákazky Z20243608

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2024 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2024 13:05
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2024 14:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2024 14:25

Základné údaje

Z20243608

OF-288417

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9285721

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

32529597

Štefan Nagy - FAN – AUTO

Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lekárničky

lekárnička, lekárnička na stenu

  • 33141623-3 - Lekárničky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33141000-0 - Jednorazový nechemický lekársky spotrebný materiál a hematologický spotrebný materiál

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kovová nástenná lekárnička, uzamykateľná, s náplňou
Funkcia
Nástenná kovová lekárnička vhodná do dielní, prevádzok a na výrobné pracoviská
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 12
výška skrinky cm 45
šírka skrinky cm 35
hĺbka skrinky cm 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
použitie stavby, prevádzky, servisy, výrobné pracoviská
materiál skrinky oceľový plech
povrchová úprava biely práškový lak
protiprachové tesnenie áno
vo vnútri skrinky 2 poličky a v dvierkach 2 pevné priehradky
uzamykateľná áno (2x kľúč)
súčasťou je materiál na pripevnenie lekárničky na stenu
Obsah lekárničky: 8 x Náplasť s vankúšikom 2,5 x 7,2 cm, 8 x Náplasť s vankúšikom 6 x 10 cm, 8 x Dezinfekčná utierka, 8 x Náplasť s vankúšikom 2,5 x 7,2 cm, 6 x Sterilné krytie 10 x 10 cm, 6 x Obväz elastický 8 cm x 4 m, 4 x Obväz elastický 6 cm x 4 m, 4 x Rukavice vyšetrovacie, 4 x Obväz hotový sterilný č. 3, 4 x Náplasť s vankúšikom 12 x 2 cm, 4 x Náplasť s vankúšikom - na prst, 4 x Náplasť s vankúšikom 1,9 x 7,2 cm, 4 x Trojrohá šatka, 3 x Sterilné krytie 5 x 5 cm, 3 x Sterilné krytie 7,5 x 7,5 cm,
3 x Gél na popáleniny 3,5 g, 2 x Obväz hotový sterilný č. 2, 2 x Obväz hotový sterilný č. 4, 2 x Rúško na popáleniny 40 x 60 cm sterilné, 2 x Rúško na popáleniny 60 x 80 cm sterilné, 2 x Náplasť fixačná hladká 2,5 cm x 5 m, 2 x Izotermická fólia, 2 x Resuscitačné rúško, 1 x Obväz na popáleniny 10 x 10 cm BURNSHIELD, 1 x Gumové obvínadlo škrtiace, 1 x Pinzeta sterilná, 1 x Očný výplach 0,9 % NaCl - 250 ml, 1 x Nožnice, 1 x Príručka prvej pomoci, 1 x Kniha úrazov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky. Splatnosť faktúry 30 dni odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude aj dodací list. Tovar bude dodaný jednorazovo
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 7:30 do 14:00 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považova´t za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia zákazky Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

22.05.2024 13:00 — 03.06.2024 13:00

1,00 zákazka

1 957,44

1 631,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.05.2024 13:02

17.05.2024 13:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.05.2024 13:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 47
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2024 15:17 - Vstupná ponuka 1 956,00 € Cena s DPH
17.05.2024 00:52 - Najvýhodnejšia ponuka 1 951,18 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS