• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2024 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2024 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2024 13:35

Detail zákazky Z20243599

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2024 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2024 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2024 13:35

Základné údaje

Z20243599

OF-287560

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9308966

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárska technika

Skartovač, laminátor, viazací stroj

  • 30191400-8 - Skartovače
  • 42994230-1 - Laminátory
  • 42991000-9 - Papierenské, tlačiarenské a kníhviazačské strojové zariadenia a ich časti

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skartovač veľký
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
výkon minimálne: 500W, na kolieskach, typ rezu: častice, rozmer častíc o veľkosti (mm): 2x15, prípadne 4x40, šírka vstupu: min. 240mm,kapacita:min 9 listov súčasne (80 g/m²), kôš: objem min. 35 litrov, skartovanie: dokumenty, spinky, DVD, CD kus 1
 2. Laminátor na formát A3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
doba ohrevu na pracovnú teplotu max. 3 min., príkon min. 300W, laminovanie za tepla do hrúbky 250 mic, rýchlosť laminovania 75cm/min., spätný chod kus 1
 3. Kompaktný viazací stroj- hrebeňová väzba
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
dvojpákový ručný stroj vhodný pre ľaváka aj praváka s kapacitou dierovania min. 25 listov 80g papiera pre väzbu do plastového hrebeňa na viazanie dokumentov, na formáty A4 a A5, kapacita viazania do 450 listov (papier 80 g/m²), odolný kovový mechanizmus kus 1
 4. Skartovač veľkokapacitný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
výkon min.1000W,na kolieskach, ,typ rezu: na častice, rozmer častíc max. o veľkosti (mm): 2x15, šírka vstupu: min 300 mm, kapacita: min 15 listov súčasne (80 g/m²) kôš: objem min. 140 l, skartovanie: dokumenty, spinky, CD, DVD, kreditné karty (vrátane príslušenstva: 10 kusov vriec (s rozmermi 125 x 100 cm) na odpad a olej na mazanie 300 ml.) kus 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
3. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od momentu uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi v písomnej podobe vlastný záväzný návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
4. Miestom plnenia predmetu zákazky je nasledovná adresa: Národná banka Slovenska, ústredie,  I. Karvaša č. 1, 813 25 Bratislava.
5. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu plnenia na určené miesto plnenia. Objednávateľ požaduje umožniť prebratie tovaru po jednotlivých položkách predmetu plnenia priamo pri ich dodaní. Objednávateľ neakceptuje doručenie tovaru prepravnou službou (kuriér, pošta a pod.) a doručenie tovaru ako ucelený balík/balíky bez možnosti rozbalenia a skontrolovania tovaru po jednotlivých položkách priamo pri ich dodaní, takto doručený tovar nebude prevzatý.
6. Dodanie predmetu plnenia je možné iba v pracovné dni, a to v čase 8:00 h až 14:00 h. Mimo tohto časového rozpätia nie je objednávateľ povinný predmet plnenia prebrať, pričom všetky náklady na opätovné doručenie znáša v plnej výške dodávateľ.
7. Lehota dodania požadovaného predmetu plnenia je 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi.
8. Dodávateľ minimálne dva pracovné dni pred dodaním predmetu objednávky e-mailom upozorní oprávnenú osobu objednávateľa na dátum a čas dodania predmetu plnenia. V prípade, že objednávateľ predmet plnenia v dohodnutom čase neprevezme, nebude dodávateľ v omeškaní.
9. V prípade, že dodávateľ neoznámi objednávateľovi termín dodania predmetu plnenia, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky a jej opätovným doručením znáša dodávateľ.
10. Pokiaľ z technickej špecifikácie predmetu zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie tovaru alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať tovar rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

27.05.2024 12:00 — 17.06.2024 12:00

1,00 ako celok

2 800,00

2 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.05.2024 11:22

23.05.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.05.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 460
 56
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2024 10:21 - Vstupná ponuka 2 800,00 € Cena bez DPH
23.05.2024 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka 2 798,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS