• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2024 09:36
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2024 10:50

Detail zákazky Z20243577

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2024 09:36
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2024 10:50

Základné údaje

Z20243577

OF-285621

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9291361

Objednávateľ

42156424

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby

Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK

Dodávateľ

35975946

Disig, a.s.

Galvaniho 17/C, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup HW podpory pre 8xHSM modul na 12 mesiacov

Podpora

  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup HW podpory pre 8xHSM modul na 12 mesiacov
Funkcia
Nákup HW podpory pre 8xHSM modul na 12 mesiacov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HSM modul typ 2 , nShield Solo XC F3 Mid , SN: 46-X21109 , SN: 46-X21067 , SN: 46-X21098 ; SN: 46-X21142 , SN: 46-X21108 , SN: 46-X20843 ks 6
HSM modul typ 1 , nShield Solo XC F3 Base , SN: 46-X21099 ; SN: 46-X21107 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované obdobie: 01.07.2024 do 30.06.2025 (12 mesiacov)
Špecifikácia servisnej podpory: Typ supportu je 24/7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo.
2. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia produktu výrobcom.
3. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
4. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
5. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie (to zodpovedá „alebo ekvivalentný“), za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky, a ktoré bude plne kompatibilné s aktuálnou podporou objednávateľa z dôvodu predĺženia už existujúcej podpory.
6. Servisný kontrakt v prípade výmeny pokazeného dátového disku umožňuje ponechať pokazený disk vo vlastníctve používateľa a nevyžaduje vrátenie disku výrobcovi.
7. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4, 5 a 6 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy.
8. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa začatia plnenia. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa.
9. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie oficiálneho potvrdenia o partnerstve s výrobcom zariadení. Dodávateľ predloží oficiálne potvrdenie o predĺžení servisného kontraktu s výrobcom. Oficiálne potvrdenie je povinnou prílohou pre fakturáciu.
10. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny plnenia denne.
11. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pribinova 25, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

24.06.2024 10:00 — 28.06.2024 14:00

1,00 celok

26 684,40

22 237,00

Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia produktu výrobcom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.05.2024 09:36

20.05.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.05.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 387
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.05.2024 13:21 - Vstupná ponuka 26 684,40 € Cena s DPH
14.05.2024 13:21 - Najvýhodnejšia ponuka 26 684,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS