00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
41949552
Branislav Polák TOM - line
Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK
Nákup záhradného rozkladacieho nábytku
drevené stoly, drevené lavice
Tovar, Služba
1. Záhradné rozkladacie sety bez operadiel
|
|
---|---|
Funkcia |
Záhradné rozkladacie sety bez operadiel: 1 set pozostáva z: 1 ks vonkajší záhradný stôl + 2 ks záhradná lavica |
Prírodný odtieň dreva/dosiek, lakované bezfarebným lakom |
Dodanie tovaru na miesto plnenia do 30.05.2024 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | set | 87 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery stola (v rozloženom stave) | cca 177 x 46 x 76 cm (d x š x v) |
Rozmery stola (v zloženom stave) | cca 177 x 46 x 6,5 cm (d x š x v) |
Hrúbka dreva | min. 26 mm |
Nosnosť stola | min. 50 kg |
Rámy | čierna kovová konštrukcia s povrchovou úpravou, odolná proti poveternostným vplyvom |
Drevo/laty | masívne drevo |
Rozmery lavice (v rozloženom stave) | cca 177 x 23 x 46 cm (d x š x v) |
Rozmery lavice (v zloženom stave) | cca 177 x 23 x 6,5 cm (d x š x v) |
Hrúbka dreva | min. 23 mm |
Nosnosť lavice | min. 240 kg |
Rámy | čierna kovová konštrukcia s povrchovou úpravou, odolná proti poveternostným vplyvom |
Drevo/laty | masívne drevo |
Názov |
1. V cene celkom musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie Kúpnej zmluvy ako napr. balné, doprava, vykládka tovaru v sídle Odberateľa a pod.. Miestom dodania je Úrad vlády Slovenskej republiky, Námestie slobody 1, Bratislava. |
2. Odberateľ požaduje dodanie najneskôr do 30.05.2024. |
3. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave, nevystavovaný, s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou (montážny/záručný list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku. |
4. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť a svojim podpisom na dodacom liste/preberacom protokole túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste/preberacom protokole, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste/preberacom protokole. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
5. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, ktoré bude spĺňať minimálne alebo vyššie požiadavky Objednávateľa. |
6. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu Objednávateľa. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste/preberacom protokole Dodávateľa. |
7. Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe Objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod. |
8. Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list/preberací protokol potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľov. |
9. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Kúpnej zmluve. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
10. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % Ceny Plnenia denne. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie Plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka denne. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje pri plnení tejto Kúpnej zmluvy dodržiavať zákazy a obmedzenie uplatňované v Slovenskej republike a v Európskej únii podľa zákona č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií a o doplnení zákona č. 566/2001 Z. z. o cenných papieroch a investičných službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o cenných papieroch) v znení neskorších predpisov. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že ak poruší svoje povinnosti podľa predchádzajúceho bodu, alebo ak poruší a/alebo obíde medzinárodné sankcie (https://www.mzv.sk/diplomacia/temy/medzinarodne-sankcie), Objednávateľ je v takom prípade oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy. |
13. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody. |
14. Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi. |
15. Pri plnení tejto Kúpnej zmluvy sa Dodávateľ zaväzuje dodržiavať právnej predpisy vzťahujúce sa ku korupcii a korupčného správaniu. Dodávateľ podpisom tejto Kúpnej zmluvy vyhlasuje, že bol oboznámený s Protikorupčnom politikou Úradu vlády Slovenskej republiky, (zverejnená na webovom sídle Úradu vlády Slovenskej republiky: https://www.bojprotikorupcii.gov.sk/data/files/7521_7521_protikorupcna-politika-uvsr.pdf), jej obsahu porozumel a zaväzuje sa ju rešpektovať. |
16. V prípade, keď sa preukáže, že Dodávateľ sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľal na korupcii alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto Kúpnej zmluvy, Objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od tejto Kúpnej zmluvy s okamžitou platnosťou bez toho, aby Dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie od tejto Kúpnej zmluvy, ak nebolo dohodnuté inak. Dodávateľ sa zaväzuje, že v takom prípade odškodní Objednávateľa v maximálnom možnom rozsahu alebo nahradí vzniknuté náklady. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
24.05.2024 08:30 — 30.05.2024 14:30
1,00 celok
10 444,52
8 703,77
Dodávateľ do 48 hodín od uzatvorenia Kúpnej zmluvy doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa Technickú ponuku predmetu zákazky, ktorá musí obsahovať: názov výrobcu, značku a typ ponúkaného záhradného nábytku, podrobný technický popis preukazujúci splnenie zadaných technických vlastností predmetu zákazky vrátane fotografií produktu. Plnenie Kúpnej zmluvy môže nastať až po vzájomnom odsúhlasení technických parametrov ponúknutého tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.05.2024 09:22
21.05.2024 10:00
21.05.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.05.2024 14:03 - Vstupná ponuka | 10 443,60 | € | Cena s DPH |
21.05.2024 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: