• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2024 15:02
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2024 09:50

Detail zákazky Z20243566

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2024 15:02
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2024 09:50

Základné údaje

Z20243566

OF-288362

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9285687

Objednávateľ

37922467

Stredná priemyselná škola stavebná Emila Belluša, Staničná 4, Trenčín

Staničná 4, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

47966947

ABAmet, s.r.o.

Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interiérové vybavenie - kovový nábytok, drevený nábytok

kancelárska stolička ergonomická, kovové spisové skrine

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Interiérové vybavenie -  kovový nábytok, kancelársky stôl, kancelárska stolička
Funkcia
Nábytok určený do kabinetov, kancelárií. Kvalitné prevedenie. Nábytok bude dodávaný v zmontovanom stave do interiéru prízemia školy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zvarovaná skriňa s roletovými dverami s maximálnymi rozmermi 1990x800x435mm (vxšxh), korpus farba šedá, roleta svetlo sivá, uzamykateľná,  4 police, pozri obrázok 1 ks 10
Zvarovaná skriňa s roletovými dverami s maximálnymi rozmermi 950x900x450mm (vxšxh), korpus farba šedá, roleta svetlo sivá, uzamykateľná, 1 polica  pozri obrázok 2 ks 5
Zvarovaná skriňa s roletovými dverami s maximálnymi rozmermi 1200x1000x450mm (vxšxh), korpus farba šedá, roleta svetlo sivá, uzamykateľná, žalúziové dvere vyrobené z odolného ABS plastu, nosnosť police 60 kg, 2 police  pozri obrázok 3 ks 2
Zvarovaná skriňa pre upratovacie a čistiace  prostriedky s maximálnymi rozmermi 1950x950x900x400mm (vxšxh), korpus farba šedá, uzamykateľná,  pozri obrázok 4 ks 4
Kancelárska stolička, odtieň látky šedá farba, ergonomická, opierky na ruky, výškovo nastaviteľná, nosnosť minimálne 150 kg, 3D podhlavník, kolieska 65 mm na mäkké podlahy , pozri obrázok 5 ks 5
Kancelársky písací stôl maximálny rozmer 140x75,5x50 cm, odtieň dub sonoma , 4 zásuvkový na pravej strane, systém koľajničiek, ľavá strana 1 predeľovacia doska plne dvierka pozri obrázok 6 ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene zahrnutá doprava na miesto plnenia a zloženie tovaru v budove školy (prízemie).
Dodávka nového zmontovaného plne funkčného dreveného, kovového  nábytku.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne závažným právnym predpisom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, zásielku neprevziať.
V prípade, že dodávateľ dodá tovar, ktorý nezodpovedá popisu a technickej špecifikácií podľa popisu v opisnom formulári, má objednávateľ právo zrušiť zmluvu.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje od dodávateľa výmenu chybného tovaru do 10 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch mimo sviatkov v čase 8.00 - 13.00 hod.
Požadujeme vystavenie faktúry, kde bude položkovito uvedená jednotková cena, cena bez DPH, cena s DPH
Záruka na kovový nábytok 5-10 rokov podľa výrobcu, drevený 2 roky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staničná 4, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

30.05.2024 14:56 — 03.06.2024 14:57

1,00 celok

8 200,00

6 833,33

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.05.2024 15:02

17.05.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.05.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 230
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2024 15:23 - Vstupná ponuka 8 200,00 € Cena s DPH
14.05.2024 11:31 - Najvýhodnejšia ponuka 8 199,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS