37886851
Ľubovnianska nemocnica, n.o.
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
43872930
iServices s. r. o.
Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK
Dodávka a inštalácia ESET PROTECT Enterprise On-Prem alebo cloudového riešenia s licenciou na 24 mesiacov vrátane Enterprise servisnej podpory na 12 mesiacov
antivírus, antivírusový softvérový balík, ESET PROTECT Enterprise On-Prem alebo cloud, SLA, Eset
Tovar, Služba
1. Licencia ESET PROTECT Enterprise On-Prem alebo cloud pre ochranu 280 endpointov na licenčné obdobie 24 mesiacov
|
|
---|---|
Funkcia |
Licencia ESET PROTECT Enterprise On-Prem alebo cloud |
Predmetom zákazky je nákup dodanie produktového balíka bezpečnostných riešení na ochranu koncových pracovných staníc, serverov, mobilných zariadení, ktorý obsahuje viacvrstvovú antivírusovú ochranu, technológiu automatickej analýzy podozrivých súborov v cloudovom sandboxe výrobcu, pokročilú vrstvu ochrany v podobe XDR nástroja na detekciu a reakciu, šifrovanie celých diskov a možnosť prevádzkovať jednotnú management konzolu na správu týchto riešení v cloudovom nasadení alebo lokálnom (on-prem) nasadení podľa voľby verejného obstarávateľa za účelom zvýšenia kybernetickej bezpečnosti. Prostredie |
Verejný obstarávateľ pripúšťa aj predloženie ekvivalentného riešenia za podmienky, že uchádzačom predložený ekvivalent bude spĺňať všetky min. požiadavky vereného obstarávateľa na predmet zákazky. Odkaz technickej špecifikácie na obchodnú značku alebo výrobcu tovaru je uvádzaný z dôvodu garantovania technických vlastností, kvalitatívnych parametrov tovaru a účelu použitia. Verejný obstarávateľ pripúšťa tovar podľa technickej špecifikácie nahradiť ekvivalentným tovarom resp. riešením s rovnakými alebo výkonnostne lepších technickými vlastnosťami a kvalitou, za podmienky zabezpečenia plného |
prechodu zo súčasne využívaného antivírusového balíka (ESET) verejným obstarávateľom na uchádzačom navrhované riešenie bez akýkoľvek strát údajov resp. služieb, ktoré využíva verejný obstarávateľ v súčasnosti. V prípade predloženia ekvivalentu musí zároveň uchádzač garantovať bezchybnú implementáciu (bez akejkoľvek straty dát verejného obstarávateľa) ním navrhovaného ekvivalentného riešenia v prostredí verejného obstarávateľa. Zároveň predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k dodaniu predmetu |
zákazky a prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z dodania predmetu zákazky. V prípade predkladania ekvivalentu uchádzač predkladá zároveň aj harmonogram, v ktorom uvedie jednotlivé činnosti, ktoré je potrebné v nadväznosti na dodanie a implementáciu ekvivalentného riešenia v prostrední verejného obstarávania vykonať a zároveň aj časovú os implementácie ekvivalentného riešenia. Časový harmonogram navrhovaný uchádzačom pri predložení ekvivalentného riešenia (odo dňa účinnosti zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania) |
nesmie presiahnuť viac ako 5 pracovných dní (implementácia v prostredí verejného obstarávania) |
2. Migračné, implementačné a optimalizačné práce ESET PROTECT 280 EndPointov a Inštalácia serverového riešenia ESET XDR
|
|
---|---|
Funkcia |
Licencie ESET PROTECT Enterprise alebo ekvivalent, na licenčné obdobie min. 24 mesiacov s rozšírenou servisnou podporou formou SLA na obdobie min. 12 mesiacov |
Dodanie licencií ESET PROTECT Enterprise alebo ekvivalent pre ochranu min. 280 endpointov |
Dodanie implementačných, konfiguračných prác pre XDR platformu ESET PROTECT Enterprise alebo ekvivalent |
Implementácia prostredia ESET PROTECT alebo ekvivalent (centrálneho manažmentu) pre serverové prostredie, pracovné stanice v rozsahu 4 Man-day (MJ) |
Implementačné a optimalizačné práce pre prostredie ESET Inspect alebo ekvivalent (uchádzač uvedie presný názov ním ponúkaného riešenia) v rozsahu 12 MJ |
Implementácia a konfigurácia sandbox funkcionality na endpointoch. |
Technické školenie pre administrátorov verejného obstarávateľa na nástroj ESET Inspect alebo ekvivalent v poslednej vydanej verzii (najaktuálnejšie dostupnej na trhu) v rozsahu 2 MJ |
Technické školenie pre administrátorov verejného obstrávateľa na nástroje ESET Protect alebo ekvivalent v rozsahu 1 MJ |
Súčasťou dodania predmetu zákazky je poskytovanie aktualizácií (update), nových verzií (upgrade) alebo podpory obstarávaných licencií. |
Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej podpory formou SLA s aktívnym monitoringom pre XDR platformu a na prenosné zariadenia prostredníctvom centrálnej konzoly na obdobie min. 12 mesiacov. |
3. Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej on site podpory formou SLA pre platformu výrobcu ESET pre prostredie ESET Protect a ESET Inspect na 12 mesiacov
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej podpory s aktívnym monitoringom ESET Inspect riešenia a centrálnej konzoly ESET PROTECT alebo ekvivalentné riešenie |
Podpora poskytovaná 8x5, v prac. dňoch v čase 7:00-15:00 h, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do min. 60 minút, nástup na riešenie najneskôr do 4 h od nahlásenia incidentu. |
Nástup na riešenie najneskôr do 4 hodín od nahlásenia incidentu, ktorý sa vzťahuje na ESET PROTECT a ESET Inspect prostredia (alebo ekvivalent) |
4. Rozsah podpory - Komplexná starostlivosť o prevádzku ESET Inspect riešenia pozostávajúceho z ESET Protect
|
|
---|---|
Funkcia |
Rozsah podpory - Komplexná starostlivosť o prevádzku XDR platformy alebo ekvivalentu charakteristický pre balík ESET PROTECT Enterprise (alebo ekvivalent) |
Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 1 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné min. činnosti pre riešenie (resp. ekvivalentné riešenie, ktoré spĺňa min. požadované činnosti): |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- | - Proaktívny monitoring vybraných parametrov a dostupnosť všetkých služieb aplikačného riešenia EDR/XDR serverového systému |
- | - Aktívny monitoring EDR/XDR pravidiel s príslušným notifikačným mechanizmom |
- | - Nastavovanie pravidelných reportov podľa požiadaviek objednávateľa v celkom rozsahu 2 reporty za mesiac |
- | Security podpora pre ESET endpointové produkty: |
- | • Malware: chýbajúca detekcia |
- | • Malware: problém s liečením |
- | • Malware: infekcia ransomvérom |
- | • Zachytenie False positive |
- | • Vyšetrenie podozrivého správania |
- | Vyšetrenie malware incidentu a odozva na vzniknutý malware incident: |
- | • Základná analýza zaslaného súboru |
- | • Detailná analýza zaslaného súboru |
- | • Analýza a vyšetrenie odovzdaných súvisiacich dát |
- | • Asistencia pri odozve/protiopatreniach na malware incident |
- | Security podpora pre EDR/XDR: |
- | • Podpora s vytváraním EDR/XDR pravidiel |
- | • Podpora s vytváraním EDR/XDR výnimiek |
- | • ESET Inspect operatívna optimalizácia prostredia |
- | • ESET Inspect služba Threat Hunting alebo ekvivalent (poskytovaná na požiadanie zo strany objednávateľa) |
Pravidelné vyhodnocovanie EDR/XDR incidentov na mesačnej báze s príslušným návrhom opatrení a reštrikcií | - V mesačnej správe zahrnuté aj vyhotovenie úplného ročného analytického reportu, ktorý bude sumarizovať všetky zistenia a odporúčania za ročné sledované obdobie |
- | - Kontrola logov |
- | - Aktualizácia aplikačného vybavenia v zmysle odporúčaní výrobcom |
- | - Dodanie informácií o známych bezpečnostných chybách a aplikovanie náprav |
- | - Vo fáze poskytovania podpory, pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 1x mesačne |
- | - Evidencia EDR/XDR incidentov a úprav na on-line portáli/HelpDesku |
5. Antivírusové riešenie pre koncové body a servery:
|
|
---|---|
Funkcia |
Podporované klientske platformy OS - min. Windows, Linux, MacOS, Android, všetko v slovenskom alebo českom jazyku Natívna podpora architektúr pre platformy Windows a MacOS: x86, x64, ARM64 |
Antimalware, antiransomware, antispyware a anti-phishing na aktívnu ochranu pred všetkými typmi hrozieb |
Personálny firewall pre zabránenie neautorizovanému prístupu k zariadeniu so schopnosťou automatického prebratia pravidiel z brány Windows Firewall. |
Modul pre ochranu operačného systému a elimináciu aktivít ohrozujúcich bezpečnosť zariadenia s možnosťou definovať pravidlá pre systémové registre, procesy, aplikácie a súbory |
Ochrana pred neautorizovanou zmenou nastavenia / vyradenie z prevádzky / odinštalovaním antimalware riešení a kritických nastavení a súborov operačného systému |
Aktívna aj pasívna heuristická analýza pre detekciu doposiaľ neznámych hrozieb |
Systém na blokáciu exploitov zneužívajúcich zero-day zraniteľností, ktorý pokrýva najpoužívanejšie vektory útoku: min. sieťové protokoly, Flash Player, Java, Microsoft Office, webové prehliadače, e-mailových klientov, PDF čítačky |
Systém na detekciu malwaru už na sieťovej úrovni poskytujúci ochranu aj pred zneužitím zraniteľností na sieťovej vrstve |
Kontrola šifrovaných spojení (SSL, TLS, HTTPS, IMAPS…). |
Anti-phishing so schopnosťou detekcie homoglyph útokov |
Kontrola RAM pamäte pre lepšiu detekciu malwaru využívajúcu silnú obfuskáciu a šifrovanie |
Cloud kontrola súborov pre urýchlenie skenovania fungujúce na základe reputácie súborov. |
Kontrola súborov v priebehu sťahovania pre zníženie celkového času kontroly |
Kontrola súborov pri zapisovaní na disku a extrahovaní archivačných súborov |
Detekcia s využitím strojového učenia |
Funkcia ochrany proti zapojeniu do botnetu pracujúcej s detekciou sieťových signatúr |
Ochrana pred sieťovými útokmi skenujúca sieťovú komunikáciu a blokujúca pokusy o zneužitie zraniteľností na sieťovej úrovni |
Kontrola s podporou cloudu pre odosielanie a online vyhodnocovanie neznámych a potenciálne škodlivých aplikácií. |
Lokálny sandbox |
Modul behaviorálnej analýzy pre detekciu správania nových typov ransomwaru |
Systém reputácie pre získanie informácií o závadnosti súborov a URL adries |
Cloudový systém na detekciu nového malwaru ešte nezaneseného v aktualizáciách signatúr |
Technológia na detekciu rootktitov obvykle sa maskujúcich za súčasti operačného systému. |
Skener firmvéru BIOSu a UEFI |
Skenovanie súborov v cloude OneDrive |
Funkcionalita pre MS Windows v min. rozsahu: Antimalware, Antispyware, Personal Firewall, Personal IPS, Application Control, Device control, Security Memory (zabraňuje útokom na bežiace aplikácie), kontrola integrity systémových komponentov |
Funkcionalita pre k MacOS v min. rozsahu- Personal Firewall, Device control, autoupgrade |
Možnosť aplikovania bezpečnostných politík aj v offline režime na základe definovaných podmienok |
Ochrana proti pokročilým hrozbám (APT) a 0-day zraniteľnostiam |
Podpora automatického vytvárania dump súborov na stanici na základe nálezov |
Okamžité blokovanie/mazanie napadnutých súborov na stanici (s možnosťou stiahnutia administrátorom na ďalšiu analýzu) |
Duálny aktualizačný profil pre možnosť sťahovania aktualizácií z mirroru v lokálnej sieti a zároveň vzdialených serverov pri nedostupnosti lokálneho mirroru (pre cestujúcich používateľov s notebookmi). |
Možnosť definovať webové stránky, ktoré sa spustia v chránenom režime prehliadača, pre bezpečnú prácu s kritickými systémami alebo internetovým bankovníctvo |
Aktívne ochrany pred útokmi hrubou silou na protokol SMB a RDP |
Možnosť zablokovania konkrétnej IP adresy po sérii neúspešných pokusov o prihlásenie pre protokoly SMB a RDP s možnosťou výnimiek vo vnútorných sieťach |
Automatické aktualizácie bezpečnostného softvéru s možnosťou odloženia reštartu stanice. |
"Zmrazenie“ na požadovanej verzii – produkt je možné nakonfigurovať tak, aby nedochádzalo k automatickému povyšovaniu majoritných a minoritných verzií najmä na staniciach, kde sa vyžaduje vysoká stabilita |
6. Integrovaná cloudová analýza neznámych vzoriek
|
|
---|---|
Funkcia |
Funkcia cloudového sandboxu je integrovaná do produktu pre koncové a serverové zariadenia, tzn. Cloudový sandbox nemá vlastného agenta, nevyžaduje inštaláciu ďalšie komponenty či už v rámci produktu alebo implementácie HW prvku do siete |
Sandbox umožňujúci spustenie vzoriek malwaru pre: • Windows • Linux |
Možnosť využitia na koncových bodoch a serveroch pre aktívnu detekciu škodlivých súborov |
Analýza neznámych vzoriek v rade jednotiek minút |
Optimalizácia pre znemožnenie obídenia anti-sandbox mechanizmy |
Schopnosť analýzy rootkitov a ransomvéru |
Schopnosť detekcie a zastavenie zneužitia alebo pokusu o zneužitie zero day zraniteľnosti |
Riešenie pracuje s behaviorálnou analýzou |
Kompletný výsledok o zanalyzovanom súbore vrátane informácie o nájdenom i nenájdenom škodlivom správaní daného súboru |
Manuálne odoslanie vzorky do sandboxu |
Možnosť proaktívnej ochrany, kedy je potenciálna hrozba blokovaná, pokiaľ nie je známy výsledok analýzy zo sandboxu |
Neobmedzené množstvo odosielaných súborov |
Všetka komunikácia prebieha šifrovaným kanálom |
Okamžité odstránenie súboru po dokončení analýzy v cloudovom sandboxe |
Možnosť voľby, aké kategórie súborov do cloudového sandboxu budú odchádzať (spustiteľné súbory, archívy, skripty, pravdepodobný spam, dokumenty atp.) |
Veľkosť odoslaných súborov do cloudového sandboxu môže dosahovať až 64MB |
Výsledky analyzovaných súborov sú dostupné a automatizovane distribuované všetkým serverom a staniciam naprieč organizáciou, tak aby nedochádzalo k duplicitnému testovaniu |
7. Šifrovanie celých diskov
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora platforiem Windows a MacOS |
Správa cez jednotný centrálny manažment |
Unikátna technológia pre platformu Windows (nevyužíva sa BitLocker) |
Podpora Pre-Boot autentizácia |
Podpora TMP modulu |
Podpora Opal samošifrovacích diskov |
Možnosť definovať: počet chybne zadaných pokusov, zložitosť a dĺžku autentizačného hesla |
Možnosť obmedziť platnosť autentizačného hesla |
Podpora okamžitého zmazania šifrovacieho kľúča a následné uzamknutie počítača |
Recovery z centrálnej konzoly |
8. XDR riešenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Možnosť prevádzky centrálneho servera v cloude alebo on-premise na platforme Windows Server |
Webová konzola pre správu a vyhodnotenie |
Možnosť prevádzky s databázami: Microsoft SQL, MySQL |
Možnosť prevádzky v offline prostredí |
Autonómne správanie so schopnosťou vyhodnotiť podozrivú/ škodlivú aktivitu a zareagovať na ňu aj bez aktuálne dostupného riadiaceho servera alebo internetového pripojenia |
Logovanie činností administrátora (tzv.Audit Log) |
Podpora EDR pre systémy Windows, Windows server, MacOS a Linux |
Možnosť autentizácie do manažmentu EDR pomocou 2FA |
Možnosť riadenia manažmentu EDR prostredníctvom API, a to ako pre: Prijímanie informácií z EDR serverov aj Zasielanie príkazov na EDR servery |
Integrovaný nástroj v EDR riešení pre vzdialené zasielanie príkazov priamo z konzoly |
Možnosť izolácie zariadenia od siete |
Možnosť tvorby vlastných IoC |
Možnosť škálovania množstva historických dát vyhodnotených v EDR min. 3 mesiace pre raw-data a min. 3 roky pre detekované incidenty. |
„učiaci režim“ pre automatizované vytváranie výnimiek k detekčným pravidlám |
Indikátory útoku pracujúce s behaviorálnou detekciou |
Indikátory útoku pracujúce s reputáciou |
Riešenie umožnuje analýzu vektorov útoku |
Schopnosť detekcie: min. škodlivých spustiteľných súborov: skriptov, exploitov, rootkitov, sieťových útokov, zneužitie WMI nástrojov, bezsúborového malwaru, škodlivých systémových ovládačov / kernel modulov, pokusov o dump prihlasovacích údajov užívateľa |
Schopnosť detekovať laterálny pohyb útočníka |
Analýza procesov, všetkých spustiteľných súborov a DLL knižníc. |
Náhľad na spustené skripty použité pri detegovanej udalosti |
Možnosť zabezpečeného vzdialeného spojenia cez servery výrobcu do konzoly EDR |
Schopnosť automatizovaného response úkonu pre jednotlivé detekčné pravidlá v podobe: izolácia stanice, blokácia hash súboru, blokácia a vyčistenie siete od konkrétneho súboru, ukončení procesu, reštart počítača, vypnutie počítača |
Možnosť automatického vyriešenia incidentu administrátorom |
Prioritizácia vzniknutých incidentov |
Možnosť stiahnutia spustiteľných súborov zo staníc pre bližšiu analýzu vo formáte archívu opatreným heslom |
Integrácia a zobrazenie detekcií vykonaných antimalware produktom |
Riešenie je schopné generovať tzv. forest/full execution tree model |
Vyhľadávanie pomocou novo vytvorených IoC nad historickými dátami |
Previazanie s technikami popísanými v knowledge base MITRE ATT&CK |
Integrovaný vyhľadávač VirusTotal s možnosť rozšírenia o vlastné vyhľadávače |
9. Management konzola pre správu všetkých riešení v rámci ponúkaného balíka v rozsahu:
|
|
---|---|
Funkcia |
Možnosť prevádzkovať jednotnú management konzolu na správu týchto riešení v cloudovom nasadení alebo lokálnom (on-prem) nasadení |
Webová konzola |
Možnosť inštalácie na Windows aj Linux |
Predpripravená virtual appliance pre virtuálne prostredie VMware, Microsoft Hyper-V a Microsoft Azure, Oracle Virtual Box |
Server/proxy architektúra pre sieťovú pružnosť – zníženie záťaže pri sťahovaní aktualizácií detekčných modulov výrobcu |
Možnosť prebudenia klientov pomocou Wake On Lan |
Vzdialené vypnutie, reštart počítača alebo odhlásenie všetkých užívateľov |
Možnosť konfigurácie virtual appliance cez užívateľsky prívetivé webové rozhranie Webmin |
Nezávislí manažment agent pre platformy Windows, Linux a MacOS |
Management agent pre architektúry na platformy Windows a MacOS: x86, x64, ARM64 |
Nezávislý agent (pracuje aj offline) vzdialenej správy pre zabezpečenie komunikácie a ovládania operačného systému verejného obstarávateľa |
Offline uplatňovanie politík a spúšťanie úloh pri výskyte definovanej udalosti (napríklad: odpojenie od siete pri nájdení škodlivého kódu). |
Administrácia v najpoužívanejších jazykoch vrátane slovenčiny |
Široké možnosti konfigurácie oprávnení administrátorov (napríklad možnosť správy iba časti infraštruktúry, ktoré konkrétnemu administrátorovi podlieha) |
Zabezpečenie prístupu administrátorov do vzdialenej správy pomocou 2FA |
Podpora štítkov/tagovania pre jednoduchšiu správu a vyhľadávanie |
Správa karantény s možnosťou vzdialeného vymazania / obnovenia / obnovenia a vylúčenia objektu z detekcie |
Vzdialené získanie zachyteného škodlivého súboru |
Detekcia nespravovaných (rizikových) počítačov komunikujúcich na sieti. |
Podpora pre inštalácie a odinštalácie aplikácií 3.strán |
Vyčítanie informácií o verziách softvéru 3. strán |
Možnosť vyčítať informácie o hardvéri na spravovaných zariadeniach (CPU, RAM, diskové jednotky, grafické karty…). |
Možnosť vyčítať sériové číslo zariadenia |
Možnosť vyčítať voľné miesto na disku |
Detekcia aktívneho šifrovania BitLocker na spravovanej stanici |
Zobrazenie časovej informácie o poslednom boote stanice |
Odoslanie správy na počítač / mobilné zariadenie, ktoré sa následne zobrazí užívateľovi na obrazovke |
Vzdialené odinštalovanie antivírusového riešenia 3. strany |
Vzdialené spustenie akéhokoľvek príkazu na cieľovej stanici pomocou Príkazového riadka |
Dynamické skupiny pre možnosť definovania podmienok, za ktorých dôjde k automatickému zaradeniu klienta do požadovanej skupiny a automatickému uplatneniu klientskej úlohy |
Automatické zasielanie upozornení pri dosiahnutí definovaného počtu alebo percent ovplyvnených klientov (napríklad: 5 % všetkých počítačov / 50 klientov hlási problémy) |
Podpora SNMP Trap, Syslogu a qRadar SIEM |
Podpora formátov pre Syslog správy: CEF, JSON, LEEF |
Podpora inštalácie skriptom - *.bat, *.sh, *.ini (GPO, SSCM…). |
Rýchle pripojenie na klienta pomocou RDP z konzoly pre vzdialenú správu. |
Reportovanie stavu klientov chránených inými bezpečnostnými programami. |
Schopnosť zaslať reporty a upozornenia na e-mail |
Konzola podporuje multidoménové prostredie (schopnosť pracovať s viacerými AD štruktúrami) |
Konzola podporuje multitenantné prostredie (schopnosť v jednej konzole spravovať viac počítačových štruktúr) |
Podpora VDI prostredia (Citrix, VMware, SCCM, apod) |
Podpora klonovania počítačov pomocou golden image |
Podpora inštanciách klonov |
Podpora obnovy identity počítača pre VDI prostredie na základe FQDN |
Možnosť definovať viacero menných vzorov klonovaných počítačov pre VDI prostredie |
Pridanie zariadenia do vzdialenej správy pomocou: synchronizácia s Active Directory, ručné pridanie pomocou podľa IP adresy alebo názvu zariadenia, pomocou sieťového skenu nechránených zariadení v sieti, Import cez csv súbor |
Názov |
Podpora musí byť vykonávaná v miestach inštalácie. Pokiaľ to charakter konkrétneho incidentu umožňuje, je možné podporu vykonať aj z akéhokoľvek miesta, z ktorého je možné bezpečné pripojenie k podporovanému EDR/XDR riešeniu. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie servisných požiadaviek objednávateľom. |
Zmluvná cena bude rovnomerne rozdelená medzi 24 mesiacov, 12 mesiacov (servis) a fakturovaná v pravidelných mesačných platbách počas doby trvania Zmluvy na základe faktúr zasielaných Dodávateľom prostredníctvom elektronického alebo poštového styku. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť cenu o žiadne položky mimo zmluvnej ceny (doprava, náhradné diely a pod.). |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 8x5 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania podpory, prípadne možnosťou integrácie na centrálny dispečing objednávateľa. |
Dodávateľ musí uviesť minimálne jednu referenciu reálneho nasadenia a podpory formou SLA pre ESET Inspect riešenie, spolu v minimálnom rozsahu 300 koncových staníc za obdobie 3 rokov. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér. |
Zmena termínu dodania je možná po dohode s poverenou osobou za objednávateľa písomne prostredníctvom e-mailu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka - objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany zhotoviteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon pre účely tohto zmluvného vzťahu považovať za neplatný. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, |
pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Faktúry sú splatné v lehote 30 dní odo dňa ich doručenia na adresu sídla objednávateľa. |
Dodávateľ do 7 dní od uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi rozpočet. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Názov | Upresnenie |
Doklad preukazujúci, že uchádzač je oficiálnym partnerom spoločnosti ESET v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie (pokiaľ uchádzač nie je priamo spoločnosť ESET) alebo doklad preukazujúci, že uchádzač je oficiálnym partnerom výrobcu ním ponúkaného ekvivalentného riešenia (resp. tovaru) | |
Úroveň partnerstva uchádzača musí byť verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu), alebo takéto partnerstvo uchádzač preukáže dokladom - originálnym vyhotovením dokladu resp. úradne overenou kópiou - písomným potvrdením výrobcu uchádzačom ponúkaného riešenia resp. tovaru). | |
Ddoklad preukazujúci, že uchádzač disponuje vlastným systémom na nahlasovanie vád v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania podpory, prípadne možnosťou integrácie na centrálny dispečing verejného obstrávateľa (doklad uchádzač predloží napr. formou čestného vyhlásenia uchádzača) | |
"Uchádzač preukáže, že disponuje min. 1 špecialistom (v úhrne) pre všetky moduly ESET riešení, alebo ním ponúkaného ekvivalentného riešenia (resp. tovaru) a to: - Základné technické znalosti ESET riešení, alebo ekvivalent, - | |
1Uchádzač preukáže, že disponuje min. 1 špecialistom - predkladá doklady (napr. certifikáty osôb), ktoré budú v rámci plnenia predmetu zákazky na riešenie bezpečnostných, prevádzkových incidentov a diagnostiky pre EDR/XDR platformu. Dokladmi uchádzač preukáže, že disponuje osobami- špecialistami ESET Optimization Specialist alebo uchádzač predkladá doklady 1 špecialistu ním ponúkaného ekvivalentného riešenia (doklady musia byť potvrdené resp. vydané výrobcom tovaru resp. riešenia) | |
Uchádzač preukáže, že disponuje certifikáciou ISO/IEC 27001 (systém manažérstva informačnej bezpečnosti) | |
Uchádzač preukáže dokladom, že disponuje min. 1 špecialistom s certifikáciou Manažér kybernetickej bezpečnosti. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 8x5 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania podpory, prípadne možnosťou integrácie na centrálny dispečing objednávateľa. |
Navrhnutá hodnota | Odstrániť |
Požiadavka je v rozpore s inou podobnou požiadavkou kde sa žiada podpora 24/7
Názov | |
Pôvodná hodnota | Dodávateľ musí uviesť minimálne jednu referenciu reálneho nasadenia a podpory formou SLA pre ESET Inspect riešenie, spolu v minimálnom rozsahu 300 koncových staníc za obdobie 3 rokov. |
Navrhnutá hodnota | x |
Neoprávnená a neopodstatnená požiadavka.
Názov | Upresnenie | |
Pôvodná hodnota | Uchádzač preukáže dokladom, že disponuje min. 1 špecialistom s certifikáciou Manažér kybernetickej bezpečnosti. | |
Navrhnutá hodnota | x | Požiadavka nemá žiaden súvis s predmetom zákazky. |
Požiadavka nemá žiaden súvis s predmetom zákazky.
Názov | Upresnenie | |
Pôvodná hodnota | Uchádzač preukáže, že disponuje certifikáciou ISO/IEC 27001 (systém manažérstva informačnej bezpečnosti) | |
Navrhnutá hodnota | x | Požiadavka nemá žiaden súvis s predmetom zákazky. |
Požiadavka nemá žiaden súvis s predmetom zákazky.
Názov | Upresnenie | |
Pôvodná hodnota | Ddoklad preukazujúci, že uchádzač disponuje vlastným systémom na nahlasovanie vád v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania podpory, prípadne možnosťou integrácie na centrálny dispečing verejného obstrávateľa (doklad uchádzač predloží napr. formou čestného vyhlásenia uchádzača) | |
Navrhnutá hodnota | x | Požiadavka nedáva zmysel. Akým spôsobom sa potvrdzujeme, že technik vie zdvíhať mobil 24/7? |
Požiadavka nedáva zmysel. Akým spôsobom sa potvrdzujeme, že technik vie zdvíhať mobil 24/7?
Obrancov Mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
20.05.2024 08:00 — 23.05.2024 14:00
1,00 súbor
25 000,00
20 833,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.05.2024 14:22
16.05.2024 14:30
16.05.2024 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.05.2024 14:09 - Vstupná ponuka | 24 984,00 | € | Cena s DPH |
16.05.2024 14:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 984,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: