• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2024 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2024 08:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2024 08:15

Detail zákazky Z20243559

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2024 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2024 08:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2024 08:15

Základné údaje

Z20243559

OF-287977

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9285679

Objednávateľ

42001315

Národné lesnícke centrum

T.G.Masaryka 22, Zvolen, 96001, SVK

Dodávateľ

35760419

Asseco Central Europe, a. s.

Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Integrácia IS CRÚ a registratúry FabaSoft

Integrácia informačných systémov

  • 72212211-1 - Služby na vývoj softvéru pre vzájomnú prepojiteľnosť platforiem
  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Integrácia CRÚ a registratúry FabaSoft
Funkcia
V rámci projektu Centralizácia manažmentu údajov v Národnom lesníckom centre sa vybudoval informačný systém Centrálny repozitár údajov (CRÚ), ktorého jedným zo vstupov sú podania – výkazy podávané prostredníctvom e-formulárov cez eDesk ÚPVS. Integrácia CRÚ a FabaSoft-u zabezpečí automatické doručenie podaných výkazov.Predmetom zákazky je vytvorenie integrácie CRÚ a FabaSoft-u, ktoré zabezpečí automatické doručenie 3 typov podaní – záznamov evidovaných vo FabaSoft-e do CRÚ.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Integrácia CRÚ a registratúry FabaSoft SU 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Popis integrácie:
- po spracovaní podania z eDesk ÚPVS (OVM) sa založí vo Fabasoft-e doručený záznam, NLC definuje 1 spracovateľa, pre ktorého Fabasoft vytvorí v zásobníku práce aktivitu pre spracovanie nového doručeného záznamu,
- vo Fabasoft-e budú generované vizualizácie xml dokumentov vo formáte PDF pre potreby CRÚ,
- po vložení záznamu do spisu, Fabasoft zavolá vystavenú službu na strane CRÚ, v rámci ktorej pošle: 1. Identifikátor parametra: COOAddressZaznam, Popis parametra: COO adresa vytvoreného DZ EX; 2. Identifikátor parametra: COOAddressSKTalk3, Popis parametra: COO adresa SKTalk správy; 3. Identifikátor parametra: COOAddressXMLDocuments, Popis parametra: Zoznam COO adries všetkých XML dokumentov (vizualizácia v PDF), COO adresy sú oddelené čiarkou,
- CRÚ potvrdí spracovanie requestu,
- Fabasoft označí záznam ako vybavený,
- Fabasoft bude prevolávať danú službu do momentu spracovania v dohodnutých intervaloch (max. 5 - krát, následne bude vygenerované avízo pre support na strane FabaSoft-u),
- CRÚ na základe identifikátora prevezme pôvodnú SKTalk správu z eDesk ÚPVS a spracuje ju vo vlastnej réžii.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že v prípade, ak dodávateľ alebo niektorý z členov skupiny dodávateľov bude zaradený na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov, odstúpi od zmluvy v súlade s platnými OPET (čl. XVIII., 18.2, písm. e)
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) v súlade s ustanoveniami platného zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z.
Názov Upresnenie
Verejný obstarávateľ poskytne: - popis vystavenej webovej služby (rozhranie, endpoint) zo strany CRÚ,- identifikátory e-formulárov, na základe ktorých Fabasoft priradí záznamy CRÚ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. G. Masaryka 22, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

10.06.2024 08:00 — 17.06.2024 17:00

1,00 celok

11 880,00

9 900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.05.2024 14:03

17.05.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 435
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2024 12:17 - Vstupná ponuka 11 880,00 € Cena s DPH
16.05.2024 12:17 - Najvýhodnejšia ponuka 11 880,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS