00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
52913805
Marián Hucík - Kika Wood
Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK
Nábytok
nábytok, kancelársky stôl, kontajner mobilný, stolík pod počítač, vešiak na kabáty
Tovar
1. Kancelársky stôl
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych stolov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kancelársky stôl | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Rozmery | šírka 150 -160 cm, hĺbka 70-80 cm, výška 73-75 cm |
1.2. Materiál | LTD laminovaná drevotrieska |
1.3. Vrchná stolová doska | aspoň 25 mm široká, 2 mm ABS hrana |
1.4. Upevnenie stola | pozdĺžne podnože a krycí panel s hrúbkou aspoň 18 mm a 2 mm ABS hranou na vonkajšej aj vnútornej hrane |
1.5. Farba | jelša (rovnaký odtieň ako kontajner mobilný) |
1.6. Povrchová úprava | matná |
1.7. Zásuvky | bez zásuviek |
1.8. Káblové prechody pre zavedenie káblov pod pracovnú dosku na oboch stranách stola | áno |
2. Kontajner mobilný
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nových, nepoužívaných mobilných kontajnerov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2. Kontajner mobilný | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2.1. Rozmery | šírka: 50 - 55 cm, hĺbka 50 – 55 cm, výška 60 - 65 cm |
2.2. Materiál | LTD laminovaná drevotrieska, hrúbky aspoň 18 mm, 2 mm ABS hrana |
2.3. Farba | jelša (rovnaký odtieň ako kancelársky stôl) |
2.4. Povrchová úprava | matná |
2.5. Zásuvky | počet 4, kovový pojazd zásuviek |
2.6. Kolieska | počet 4, s brzdou |
3. Stolík pod počítač
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nových, nepoužívaných stolíkov pod počítač vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3. Stolík pod počítač | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
3.1. Rozmery | šírka 82 cm, hĺbka 52 cm, výška 88 cm |
3.2. Materiál | LTD laminovaná drevotrieska |
3.3. Vrchná stolová doska | aspoň 25 mm široká a laminovaná z oboch strán 2 mm ABS hranou |
3.4. Farba | imitácia svetlého dreva |
3.5. Povrchová úprava | matná |
3.6. Zásuvky | počet 1, rozmery: približne 24 cm x 12 cm |
3.7. Nadstavec na monitor počítača | áno |
3.8. Bez výsuvnej dosky na klávesnicu | áno |
3.9. Pravá časť stola má byť úložná (na počítač a zásuvku), ľavá časť stola má byť otvorená | áno |
4. Vešiak na kabáty
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nových, nepoužívaných vešiakov na kabáty vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4. Vešiak na kabáty | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
4.1. Rozmery | šírka 100 cm, hĺbka 2,5 cm, výška 15 cm |
4.2. Materiál | masívne drevo |
4.3. Farba | svetlé prírodné drevo |
4.4. Povrchová úprava | morené a lakované drevo |
4.5. 7 ks oceľových, nerezových, kovových vešiakov na doske (každý vešiak obsahuje 3 kusy háčikov na zavesenie) | áno |
4.6. Hmotnosť | približne 3 kg |
Názov |
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia: |
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu), |
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve. |
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
6. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. |
7. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky. |
8. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke, ktoré sa nachádza v sídle objednávateľa v 4- podlažnej budove bez výťahu. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia. |
9. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
10. Tovar bude dodaný najneskôr do 14 dní odo dňa vystavenia objednávky. |
11. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
13. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
21.05.2024 08:00 — 04.06.2024 15:00
1,00 súbor
5 000,00
4 166,67
V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.05.2024 13:44
16.05.2024 14:00
16.05.2024 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.05.2024 11:40 - Vstupná ponuka | 4 998,00 | € | Cena s DPH |
14.05.2024 14:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: