• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2024 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    16.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.05.2024 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.05.2024 12:05

Detail zákazky Z20243529

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2024 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    16.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.05.2024 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.05.2024 12:05

Základné údaje

Z20243529

OF-288373

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9280168

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické a čistiace prostriedky

hygienické prostriedky, čistiace prostriedky, dezinfekčné prostriedky,

  • 33711900-6 - Mydlo
  • 39291000-8 - Prací spotrebný materiál
  • 39832100-4 - Čistiaci prášok na riad
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33741200-8 - Krémy na ruky alebo telové mlieka
  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické a čistiace prostriedky
Funkcia
Čistiace prostriedky a hygienické potreby určené pre interné potreby verejného obstarávateľa a jeho prevádzkové jednotky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Mydlo toaletné samostatne balené 100g – Hit, Rubis, alebo ekvivalent ks 210
2. Krém na ruky regenerujúci a hydratačný 100g – Indulona, Isolda, alebo ekvivalent ks 210
3. Abrazívna mycia pasta na ruky 450g – Solvina, Vakavo, Go alebo ekvivalent ks 210
4. Tekuté mydlo s antibakteriálnou prísadou s pumpičkou 500ml – Bann, Balnea alebo ekvivalent ks 210
5. Tekutá abrazívna mycia pasta na ruky 450g – Solvina, Isofa alebo ekvivalent ks 210
6. Toaletný papier dvojvrstový maxi – economy cca 68m – Harmony, Katrin, alebo ekvivalent ks 750
7. Tekutý alebo sypký prací prostriedok na stálofarebnú bielizeň min 50PD – Senzi, Rex, alebo ekvivalent ks 70
8. Skladané papierové utierky ZZ do zásobníka, dvojvrstvové, biele, 150 útržkové, 20ks v balení – Harmony, Karina, alebo ekv. bal. 20
9. Papierová utierka MIDI rolka, dvojvrstvová, 55 metrov - Harmony, Karina alebo ekvivalent ks 20
10. Vrecia do koša LDPE na odpad čierne, 30 litrové, 50cm x 60cm, rolka, min. 30mic hrúbka (pevnosť) rol. 150
11. Čistiaci gél na WC – proti vodnému kameňu a dezinfekcii 750ml ks 20
12. WC blok min. 40g – guličky tuhé, alebo gél – Bref, Dr. Devil, alebo ekvivalent ks 100
13. Tablety do pisoáru 1kg (v plastovom vedierku) - Fixinela alebo ekvivalent ks 10
14. WC set kefa s miskou set. 10
15. Čistič odpadu granulát (Hydroxid sodný) 1kg ks 5
16. Čistiaci prostriedok na podlahy 5L – Sidolux, Ajax, Alex alebo ekvivalent ks 10
17. Prípravok na umývanie riadu min. 900ml ks 20
18. Hubka na riad – veľká tvarovaná 5 ks v balení bal. 10
19. Penová utierka (Špongia) štvorcová - mix farieb 5 ks v balení bal. 10
20. Čistiaci prášok tekutý min. 500ml ks 5
21. Náhradný poťah na kapsový mop 40cm ks 5
22. Švédska utierka z mirkovlákna 40x40cm ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čistiace prostriedky spĺňajúce príslušné normy a zdravotne nezávadné STN EN 14669
Hygienické prostriedky určené na denné použitie spĺňajúce príslušné normy a dermatologický testované EN 1499:2013, STN 68 1108, STN 68 1156, STN ISO 4313
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi obchodný názov tovaru a jeho technickú špecifikáciu.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť rozpočet ceny po položkách do 3 dní od uzavretia zmluvy. Cena bez DPH, DPH a cena s DPH.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane dopravy, balného, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.
Tovar bude dodaný na základe objednávky podľa rozpisu.
Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený e-mail s presným určením miesta dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky.
O dodaní predmetu bude dodávateľ informovať objednávateľa aspoň deň vopred telefonicky, písomne, prípadne mailom.
Miestom dodania resp. plnenia je sídlo objednávateľa: Martin
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nepoužívaný.
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť  prevzatie tovaru zmluvy, ak pri jeho prevzatí zistí vady , alebo ak predmet  zmluvy nebude  zodpovedať technickej  špecifikácií požadovanej obstarávateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje do 48 hodín od nahlásenia reklamácie na vlastné náklady prevziať reklamovaný tovar u objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje v rámci zákonom stanovenej doby reklamovaný tovar - vymenený, opravený alebo neuznanú reklamáciu s písomným odôvodnením doviesť na vlastné náklady k objednávateľovi.
Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia na základe objednávky od objednávateľa. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku.
Faktúra bude vystavená na základe potvrdeného dodacieho listu.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi .
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 94, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

22.05.2024 00:00 — 05.06.2024 00:00

1,00 predmet zákazky

3 382,82

3 382,82

Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi obchodný názov tovaru a jeho technickú špecifikáciu. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť rozpočet ceny po položkách do 3 dní od uzavretia zmluvy. Cena bez DPH, DPH a cena s DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.05.2024 09:02

16.05.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.05.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 738
 125
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2024 11:42 - Vstupná ponuka 2 600,00 € Cena bez DPH
13.05.2024 11:42 - Najvýhodnejšia ponuka 2 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS