• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.05.2024 15:04
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2024 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2024 10:35

Detail zákazky Z20243512

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.05.2024 15:04
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2024 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2024 10:35

Základné údaje

Z20243512

OF-288350

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9285655

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

47505214

OMES spol. s r.o.

Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Transportný vozík s ohrevom

transportný vozík s ohrevom

  • 34000000-7 - Prepravné zariadenia a pomocné výrobky na prepravu
  • 42000000-6 - Priemyselné mechanizmy
  • 31000000-6 - Elektrické stroje, prístroje, zariadenia a spotrebný tovar; osvetlenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výdajný výhrevný  vozík na prepravu a výdaj stravy
Funkcia
Výdajný výhrevný vozík na prepravu a výdaj stravy                                                                                                                                        4 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmery ŠxHxV mm 750x820x1930
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyrobené z nerezovej oceli Aisi 430
Izolácia hrúbky 20 mm s hliníkovou fóliou
Regulácia teploty ohrevu 30-90 °C
4xnerezové kolieska, z toho 2 brzdené
Uzatváranie vozíka na visiaci zámok
Chrániče rohov
Príkon 3,6kW/230V
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 2 osôb
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov.
Pred samotným plnením sa požaduje do 2 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť technickú dokumentáciu, ktorá preukazuje splnenie technických podmienok a predloženie dokumentu (certifikátu) od výrobcu na autorizovaný servis a montáž daného výrobku.
Objednávateľ požaduje záručný aj pozáručný servis. Záručný  servis najneskôr do 24 hodín od nahlásenia závady (poruchy), potrebné predloženie kontaktu na servisného technika.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru.
Dodávku realizovať počas pracovných dní v čase od 8.00-14.00 h.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Splatnosť faktúry je do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia odberateľovi.
Objednávateľ požaduje, aby predávajúci avizoval dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe, minimálne tri pracovné dni pred plánovaným termínom dodania tovaru.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátenia tovaru v prípade nedodržania podmienok kvality na náklady dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

22.05.2024 08:00 — 15.07.2024 14:00

4,00 ks

10 579,68

8 816,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.05.2024 15:04

17.05.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.05.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 584
 65
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2024 12:37 - Vstupná ponuka 10 200,00 € Cena s DPH
13.05.2024 12:37 - Najvýhodnejšia ponuka 10 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS