30775205
Petržalský domov seniorov
Vilová 2277/19A, Bratislava, 85101, SVK
34099514
MIK, s.r.o.
Hollého č. 1999/13, Šaľa, 92701, SVK
Mäso a mäsové výrobky
mäso, mäsové výrobky
Tovar, Služba
1. Dodávka mäsa, mäsových výrobkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávanie mäsa, mäsových výrobkov pre zabezpečenie stravovania klientov a zamestnancov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bravčová krkovička s kosťou | kg | 100 | ||
Bravčové karé bez kosti | kg | 600 | ||
Bravčové plece bez kože | kg | 600 | ||
Bravčové stehno | kg | 600 | ||
Kuracie prsia / chladené / | kg | 300 | ||
Bravčová tlačenka min. 56% bravč.hlava, 12% vnútornosti, 16% bravč.kože | kg | 100 | ||
Bravčové oškvarky min. 80% chrbtová slanina | kg | 50 | ||
Hovädzia falošná sviečková | kg | 250 | ||
Hovädzie predné bez kosti | kg | 150 | ||
Hovädzí krk | kg | 50 | ||
Hovädzie zadné bez kosti | kg | 600 | ||
Teľacie stehno | kg | 100 | ||
Kuracie stehná s kosťou kalibrované /mrazené/ | kg | 450 | ||
Kuracie prsia /mrazené/ | kg | 800 | ||
Sliepka celá mrazená | kg | 150 | ||
Kurča celé mrazené | kg | 150 | ||
Kuracia pečeň / mrazená / | kg | 100 | ||
Morčacie prsia / mrazené / | kg | 100 | ||
Kačacie stehná kalibrované / mrazené/ | kg | 100 | ||
Hydinová tlačenka min. 40% mäso | kg | 100 | ||
Špekačky bravčové min. 45% mäso | kg | 100 | ||
Bravčová klobása domáca min. 70% mäso ( bravčové a hovädzie mäso ) | kg | 150 | ||
Párky s obsahom mäsa min. 75% | kg | 400 | ||
Paštéta 48g - rôzne druhy | ks | 1600 | ||
Pečeňový syr min. 45% bravčová pečeň, min. 37% bravčové mäso | kg | 150 | ||
Salám trvanlivý suchý / Nitran, Malokarpatská, Toreador / min. 96% mäso / bravčové a hovädzie / | kg | 300 | ||
Masť bravčová 500g - min.80% chrbtová slanina | ks | 20 | ||
Šunková saláma / rôzne druhy / | kg | 400 | ||
Jemná saláma | kg | 200 | ||
Hydinová saláma točená min. 70% mäso | kg | 150 | ||
Slanina údená bez kože min. 95% bravčové mäso | kg | 100 | ||
Slanina oravská min. 83% bravčové mäso | kg | 100 | ||
Krkovička údená | kg | 150 | ||
Hovädzia roštenka bez kosti | kg | 200 | ||
Údené mäso | kg | 100 | ||
Vlašský šalát 140g | ks | 800 | ||
Treska v majonéze 140g | ks | 800 |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Obchodných podmienok elektronickej platformy v účinnom znení (2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“, ďalej len ako „VZP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie. |
Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP. |
Tovar bude dodávaný do 24 hodín od objednania, na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia. |
Predpokladané množstvo predmetu kúpy, uvedené v predmete rámcovej dohody, sa považuje za približné, orientačné a môže sa počas platnosti rámcovej dohody zmeniť podľa reálnych potrieb objednávateľa. Zároveň si objednávateľ vyhradzuje právo neodobrať všetko uvedené množstvo. |
Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne od 7:00 do 8:00 hod., ak nie je v objednávke stanovený iný čas. |
Predmet zákazky bude dodávaný na základe čiastkových objednávok zadaných najskôr deň vopred, a to telefonicky, elektronickou poštou (e-mailom) alebo prostredníctvom elektronického obchodu (e-shopom). Zadávanie čiastkových objednávok sa bude realizovať v čase od 7:00 do 14:00 hodiny. |
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru. |
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami. |
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, |
v súlade s platnými predpismi podľa vyhlášky Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky č. 423/2012 a Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva č. 1895/2004-100. |
Kúpna cena je finálna stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou. |
Dodávateľ berie na vedomie a nebude požadovať od objednávateľa preddavok na kúpnu cenu. |
Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa § 18, ods. 3, písm. b zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. |
Na základe dohody zmluvných strán je Objednávateľ oprávnený počas trvania tejto zmluvy určovať cenu tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu (tzn. priestorový a časový súbeh ponuky a dopytu takých výrobkov, ktoré sú na uspokojenie určitých potrieb z hľadiska užívateľa zhodné alebo zastupiteľné) v zmysle § 42 ods. 13 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Objednávateľ zrealizuje prieskum trhu za účelom určenia vývoja cien na relevantnom trhu, pričom do úvahy je potrebné vziať aspoň tri cenové ponuky na identické tovary alebo zastupiteľné tovary |
ak v čase zisťovania cien existujú. Prieskum trhu musí byť zrealizovaný písomne. Po vykonaní prieskumu trhu podľa tohto bodu dôjde k úprave (zníženiu) ceny tovaru v prípade, ak sú ceny na trhu nižšie ako cena určená touto dohodou. Takto upravená cena bude predstavovať maximálne sumu priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. K úprave ceny tovaru podľa tohto bodu dôjde okamihom, kedy bude Dodávateľovi doručené písomné oznámenie Objednávateľa o uplatnení zníženej ceny tovaru, ktoré bude doložené písomným výsledkom prieskumu trhu. |
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
Dodávateľ je povinný nahradiť škodu ( náklady objednávateľa ), v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru alebo odstránením vád tovaru, pokiaľ toto omeškanie ohrozuje činnosť objednávateľa pri poskytovaní služieb klientom - dodávateľ je povinný nahradiť takúto škodu, keď objednávateľ bude musieť zabezpečiť rovnaký alebo porovnateľný tovar od iného dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať dohodu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt. |
Objednávateľ požaduje predložiť v ponuke podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy - Formulár cenovej ponuky Mäso 2024, ktoré budú v súlade s uzatvorenou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH. Dodávateľ, ktorý nie je platcom DPH vyplní pole s DPH sumou bez DPH. |
V prípade ak dodávateľ upraví v elektronickej aukcii cenu predmetu zákazky, dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží aktualizovaný podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy - Formulár cenovej ponuky Mäso 2024. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH. Dodávateľ, ktorý nie je platcom DPH vyplní pole s DPH sumou bez DPH. |
Dodávateľ bude počas celej platnosti zmluvy vlastniť platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, že uchádzač disponuje motorovými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu na základe Dohody o medzinárodnej preprave skaziteľných potravín a o špeciálnych dopravných alebo prepravných prostriedkoch používaných na takúto prepravu (Certifikát ATP). |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR. Pokiaľ výrobca nedisponuje vlastným bitúnkom je potrebné dodať úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne na výrobu mäsových výrobkov vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR spolu s úradne overeným rozhodnutím o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR od dodávateľa suroviny. |
Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
12
1,00 celok
52 883,29
44 069,41
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.05.2024 10:16
20.05.2024 10:00
20.05.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.05.2024 10:50 - Vstupná ponuka | 52 883,29 | € | Cena s DPH |
15.05.2024 08:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 52 114,66 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: