30775205
Petržalský domov seniorov
Vilová 2277/19A, Bratislava, 85101, SVK
47837934
Eurozel s.r.o.
Národného oslobodenia 20/A, Bernolákovo, 90027, SVK
Ovocie, zelenina, orechy a bylinky
čerstvé ovocie, čerstvá zelenina, orechy, bylinky
Tovar, Služba
1. Dodávka ovocia, zeleniny, orechov a byliniek
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávanie ovocia, zeleniny, orechov a byliniek pre zabezpečenie stravovania klientov a zamestnancov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Petržlenová vňať | kg | 30 | ||
Cuketa | kg | 50 | ||
Pažítka | kg | 30 | ||
Banány | kg | 3000 | ||
Broskyne | kg | 450 | ||
Citróny | kg | 600 | ||
Hrozno biele veľkobobuľové | kg | 300 | ||
Hrozno tmavé veľkobobuľové | kg | 300 | ||
Hrušky | kg | 800 | ||
Jablká červené | kg | 800 | ||
Jablká Golden | kg | 800 | ||
Grepy čerstvé | kg | 500 | ||
Kiwi | ks | 500 | ||
Mandarínky | kg | 600 | ||
Melón červený | kg | 400 | ||
Melón žltý | kg | 200 | ||
Nektarínky | kg | 200 | ||
Orechy vlašské mleté | kg | 100 | ||
Pomaranče | kg | 800 | ||
Slivky | kg | 150 | ||
Avokádo | ks | 100 | ||
Marhule | kg | 150 | ||
Cibuľa žltá | kg | 800 | ||
Cibuľa zväzková | ks | 800 | ||
Zemiaky žlté | kg | 50 | ||
Zemiaky vákuové celé balenie plátky 5kg | kg | 150 | ||
Zemiaky vákuové celé balenie kocky 5kg | kg | 1000 | ||
Zemiaky vákuové celé balenie štvrťky 5kg | kg | 4500 | ||
Brokolica | ks | 50 | ||
Kaleráb strúhaný 5kg | kg | 150 | ||
Kaleráb | kg | 30 | ||
Kaleráb mladý | ks | 150 | ||
Kapusta hlávková biela strúhaná 5kg | kg | 200 | ||
Šalát hlávkový | ks | 100 | ||
Šalát ľadový | ks | 100 | ||
Šampiňóny veľké | kg | 100 | ||
Uhorky čerstvé šalátové | kg | 300 | ||
Reďkvička červená | ks | 700 | ||
Čínska kapusta | kg | 100 | ||
Zeler čistený strúhaný 5 kg | kg | 150 | ||
Zeler | kg | 300 | ||
Cibuľa červená | kg | 100 | ||
Pór | kg | 200 | ||
Kapusta hlávková červená strúhaná 5 kg | kg | 100 | ||
Kapusta kvasená kyslá | kg | 200 | ||
Karfiol | ks | 100 | ||
Kel | kg | 100 | ||
Mrkva karotka | kg | 500 | ||
Paprika zeleninová PCR | kg | 800 | ||
Paprika červená hrubostenná | kg | 10 | ||
Paprika zelená hrubostenná | kg | 25 | ||
Paprika žltá hrubostenná | kg | 15 | ||
Cesnak | kg | 25 | ||
Paradajky | kg | 800 | ||
Cherry paradajky | kg | 100 | ||
Zázvor CHINA | kg | 10 | ||
Petržlen | kg | 250 |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Obchodných podmienok elektronickej platformy v účinnom znení (2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“, ďalej len ako „VZP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie. |
Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané. |
Cena za predmetný tovar má zodpovedať jeho požadovanému druhu, rozsahu, množstvu, akosti a kvalite – kvalita 1. triedy. |
Predmet zákazky bude dodávaný na základe čiastkových objednávok zadaných najskôr deň vopred, a to telefonicky, elektronickou poštou (e-mailom) alebo prostredníctvom elektronického obchodu (e-shopom). Zadávanie čiastkových objednávok sa bude realizovať v čase od 7:00 do 14:00 hodiny. |
V čiastkových objednávkach bude upresnený druh, rozsah, množstvo, kvalita a akosť tovaru. Čiastková objednávka môže pozostávať z ľubovoľného množstva a kombinácie požadovaného tovaru bez obmedzenia minimálnej veľkosti objednávky. |
Objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky na základe čiastkových objednávok do 24 hodín od objednania. |
Objednávateľ požaduje dodanie predmetného tovaru, ktorý má certifikáty kvality pre bezpečnosť potravín (napr. IFS, BRC, ISO 14000 a pod.) alebo udelenú Značku kvality SK na dodávané produkty, prípadne inú obdobnú značku. |
Objednávateľ požaduje doloženie nasledovných dokladov: a) doklad o evidencii dodávateľa v registri podnikateľov s ovocím a zeleninou vydaný Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR v zmysle čl. 10 vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 543/2011 zo 7. júna 2011, ktorým sa ustanovujú podrobné pravidlá uplatňovania nariadenia Rady (ES) č. 1234/2007, pokiaľ ide o sektory ovocia a zeleniny a spracovaného ovocia a zeleniny, ako aj výsledok z poslednej kontroly, |
b) doklad o vykonanom rozbore plodov na prítomnosť nežiaducich látok (napr. ťažkých kovov, rezíduí pesticídov, dusičnanov) akreditovaným laboratóriom alebo výskumným ústavom, c) kópie rozhodnutia o udelení Značky kvality SK alebo podobnej značky alebo certifikátu kvality. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi všetky písomné dokumenty, ktoré sa v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi vzťahujú na dodávaný tovar. |
Dodávku predmetu zákazky bude dodávateľ realizovať počas pracovných dní v čase od 7:00 do 8:00 hod., ak nie je v čiastkovej objednávke stanovený iný čas. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá za to, že predmetný tovar v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky v zmysle príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov (napr. v zmysle zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov). |
Dodávaný tovar musí spĺňať všetky požiadavky a kritéria zdravotne a hygienicky bezpečných potravín ustanovené príslušnými právnymi predpismi (t.j. výnosmi a vyhláškami Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR) zodpovedajúcimi Potravinárskemu kódexu SR. |
Preprava dodávaného tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu potravín, a musí byť vykonaná v súlade s príslušnými všeobecne záväznými predpismi. |
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na označenie výrobkov v zmysle § 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, ktoré obsahuje informácie o vlastnostiach výrobkov (napr. hmotnosť, názov tovaru, dátum spotreby, názov výrobcu, zloženie, krajina pôvodu). |
Objednávateľ je oprávnený neprevziať od dodávateľa tovar, ktorý nie je viditeľne čerstvý, ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula alebo ktorý je postihnutý inou faktickou vadou (z hľadiska druhu, množstva, kvality, akosti a pod.), čo zistí objednávateľ pri preberaní tovaru. Objednávateľ je potom oprávnený požadovať opätovné dodanie tovaru bez vád, alebo podľa časovej situácie a potreby nakúpiť tovar požadovaného druhu, množstva, kvality a akosti u iného predajcu, pričom cena za predmetný tovar sa znižuje o cenu tovaru, ktorý bol z uvedeného dôvodu nakúpený u iného dodávateľa. |
Dodávateľ je pri požiadavke na opätovné dodanie tovaru povinný opätovne dodať požadovaný tovar bez vád podľa čiastkovej objednávky do dvoch (2) hodín alebo v termíne dohodnutom s objednávateľom. |
V prípade, ak sa v priebehu záručnej doby prejaví u tovaru s dlhšou záručnou dobou hygienická alebo zdravotná závadnosť tovaru nie z viny objednávateľa, je dodávateľ povinný tento tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodkladne najneskôr do jedného (1) pracovného dňa od reklamovania vady objednávateľom. |
Dodávateľ berie na vedomie a nebude požadovať od objednávateľa preddavok na kúpnu cenu. |
Ak VZP neustanovujú inak, faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí okrem náležitostí vyžadovanými príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi obsahovať aj náležitosti podľa VZP, ako aj číslo zákazky elektronického kontraktačného systému (číslo príslušnej rámcovej dohody). |
Predmetom fakturácie môže byť len skutočne objednaný a dodaný druh a množstvo tovaru. |
Predpokladané množstvo predmetu kúpy, uvedené v predmete rámcovej dohody, sa považuje za približné, orientačné a môže sa počas platnosti rámcovej dohody zmeniť podľa reálnych potrieb objednávateľa. Zároveň si objednávateľ vyhradzuje právo neodobrať všetko uvedené množstvo. |
Na základe dohody zmluvných strán je Objednávateľ oprávnený počas trvania tejto zmluvy určovať cenu tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu (tzn. priestorový a časový súbeh ponuky a dopytu takých výrobkov, ktoré sú na uspokojenie určitých potrieb z hľadiska užívateľa zhodné alebo zastupiteľné) v zmysle § 42 ods. 13 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Objednávateľ zrealizuje prieskum trhu za účelom určenia vývoja cien na relevantnom trhu, pričom do úvahy je potrebné vziať aspoň tri cenové ponuky na identické tovary alebo zastupiteľné tovary |
ak v čase zisťovania cien existujú. Prieskum trhu musí byť zrealizovaný písomne. Po vykonaní prieskumu trhu podľa tohto bodu dôjde k úprave (zníženiu) ceny tovaru v prípade, ak sú ceny na trhu nižšie ako cena určená touto dohodou. Takto upravená cena bude predstavovať maximálne sumu priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. K úprave ceny tovaru podľa tohto bodu dôjde okamihom, kedy bude Dodávateľovi doručené písomné oznámenie Objednávateľa o uplatnení zníženej ceny tovaru, ktoré bude doložené písomným výsledkom prieskumu trhu. |
V prípade, ak dôjde zo strany dodávateľa k opakovanému neodôvodnenému porušeniu požadovaných dodacích lehôt, opakovanému nesplneniu povinnosti dodať riadne a bez vád predmetný tovar a neodstráneniu vád dodávaného tovaru v dodatočnej primeranej lehote určenej objednávateľom, objednávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle Čl. XVIII bod 18.2 písm. a) alebo b) VZP. |
Prípady porušenia povinností zo strany dodávateľa podľa predchádzajúcej vety sa považujú za prípady porušenia zmluvných povinností podstatným spôsobom, ibaže dodávateľ vykoná nápravu v objednávateľom určenej dodatočnej lehote a objednávateľ neuplatní postup v zmysle Čl. XVIII bod 18.2 písm. b) VZP. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednaný tovar v dohodnutom čase a mieste dodania príslušnej zodpovednej osobe objednávateľa (je potrebné uviesť meno, priezvisko a telefonický/e-mailový kontakt), ktorá ho na základe dodacieho listu prevezme. Prílohou faktúry, ktorú je dodávateľ povinný vystaviť ku dňu dodania tovaru, je dodací list. |
Dodávateľ sa zaväzuje predmetný tovar prepravovať v hygienicky nezávadných obaloch. |
Dodávateľ sa zaväzuje na obaloch, v ktorých je dodávaný tovar zabalený, objednávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť, resp. záručnú dobu na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. Skladovateľnosť tovaru, resp. minimálna trvanlivosť tovaru pri dodaní musí byť v trvaní minimálne jedného (1) mesiaca s výnimkou čerstvej zeleniny, ovocia a byliniek, pri ktorých sa vyžaduje kratšia doba trvanlivosti v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (napr. zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, výnosmi |
a vyhláškami Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zodpovedajúcimi Potravinárskemu kódexu SR). |
Táto rámcová dohoda môže byť zrušená dohodou zmluvných strán alebo odstúpením zo strany objednávateľa pre porušenie zmluvných povinností zo strany dodávateľa podstatným spôsobom. Platnosť tejto rámcovej dohody bude ukončená, ak dôjde k naplneniu finančného limitu určeného v tejto rámcovej dohode alebo ak uplynie doba platnosti rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorý moment nastane skôr, o čom objednávateľ je povinný písomne informovať dodávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa zo strany dodávateľa, uvedenej v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, sa bude považovať za prípad podstatného porušenia zmluvných povinností zakladajúci dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje predložiť v ponuke podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy - Formulár cenovej ponuky - ovocie, zelenina 2024, ktoré budú v súlade s uzatvorenou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH. Dodávateľ, ktorý nie je platcom DPH vyplní pole s DPH sumou bez DPH. |
V prípade ak dodávateľ upraví v elektronickej aukcii cenu predmetu zákazky, dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží aktualizovaný podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy - Formulár cenovej ponuky Mäso 2024. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH. Dodávateľ, ktorý nie je platcom DPH vyplní pole s DPH sumou bez DPH. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
12
1,00 celok
51 218,38
42 681,98
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2024 12:35
15.05.2024 13:00
15.05.2024 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.05.2024 11:38 - Vstupná ponuka | 51 200,00 | € | Cena s DPH |
14.05.2024 20:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 51 116,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: