00166197
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier
Kancelársky papier do tlačiarní
Tovar, Služba
|
1. Kancelársky papier
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelársky papier do tlačiarenských a kopírovacích zariadení |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Kancelársky papier formát A4 - trieda "A" | balík | 150 | ||
| 1.1. počet listov papiera v balíku | ks | 500 | ||
| 1.2. hmotnosť papiera / gramáž | g/m2 | 80 | ||
| 1.3. hrúbka | mikrometer | 100 | 110 | |
| 1.4. drsnosť | ml/min | 110 | 200 | |
| 1.5. opacita | % | 91 | ||
| 1.6. belosť | CIE | 144 | 172 | |
| 1.7. tuhosť pozdĺžna | mN | 122 | ||
| 1.8. tuhosť priečna | mN | 50 | ||
| 1.9. rozmer šírka A4 | mm | 210 | ||
| 1.10. rozmer výška A4 | mm | 297 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa o konkrétnom dodanom type kancelárskeho papiera do 48 hodín od zverejnenia zmluvy v CRZ. |
| Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a sadzbu s DPH vzťahujúcu sa na položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
| Dodávateľ zašle faktúru na adresu miesta plnenia a fakturačné údaje mu budú písomne oznámené. |
| Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s dodacím listom. |
| Dodávateľ je povinný byť registrovaný v registri koncových užívateľov výhod. |
Osvaldova 2, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
22.05.2024 12:00
150,00 balík
995,40
829,50
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2024 10:51
15.05.2024 16:00
15.05.2024 16:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.05.2024 11:12 - Vstupná ponuka | 994,80 | € | Cena s DPH |
| 10.05.2024 11:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 994,80 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: