00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
53523628
CIBEKA s. r. o., r. s. p.
Hlavná 1721/157, Gelnica, 05601, SVK
Pranie posteľnej bielizne a čistenie talárov KE
pranie, čistenie, žehlenie, skladanie, triedenie bielizne, dovoz čistej a odvoz použitej bielizne
Služba
1. Pranie a chemické čistenie bielizne a talárov pre ŠD Bellova a PHF Košice
|
|
---|---|
Funkcia |
Pranie bielizne v rozsahu, kvalite, podmienkach a lehotách uvedených v osobitných požiadavkách |
Sortiment bielizne je uvedený v špecifikácii predmetu zákazky |
Pranie s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami schválenými pre pranie bielizne |
Čistenie bielizne |
Žehlenie bielizne |
Chemické čistenie talárov a čiapok |
Kompletná manipulácia s bielizňou, t.j. fyzické prevzatie použitej bielizne z miesta plnenia a fyzické odovzdanie vypranej bielizne zodpovedným pracovníkom na miesto plnenia |
Triedenie bielizne podľa sortimentu v prepravných vozíkoch, podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa |
Dodávateľ zodpovedá za bielizeň od prevzatia použitej bielizne na pranie a chemické čistenie na základe súpisu bielizne až do odovzdania vyčistenej bielizne |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Povlak na paplón 140x200 BA | Predpokladaný počet kusov 300 |
2. Povlak na vankúš 70 x 90 cm BA | Predpokladaný počet kusov 300 |
3. Plachta posteľná 140x200cm BA | Predpokladaný počet kusov 300 |
4. Uterák froté 50 x100cm BA | Predpokladaný počet kusov 100 |
5.Utierka 45 x 65 BA | Predpokladaný počet kusov 60 |
6. Paplón 140 x 200 protialergický | Predpokladaný počet kusov 200 |
7. Vankúš 70 x 90 protialergický | Predpokladaný počet kusov 200 |
8. Povlak na matrac 90 x 200 polyest. | Predpokladaný počet kusov 120 |
9. Prehoz na posteľ 1400x200 polyest. | Predpokladaný počet kusov 20 |
10.Obrus nad 2 m2 | Predpokladaný počet kusov 25 |
11.Obrus do 2 m2 | Predpokladaný počet kusov 30 |
12. Taláre a čiapky | Predpokladaný počet kusov 56 |
Predpokladaný počet kusov | je za 12 mesiacov |
Názov |
Dodávateľ predloží v lehote do 48 hodín od uzavretia zmluvy meno kontaktnej osoby zodpovednej za plnenie zmluvy ( preberanie a odovzdávanie bielizne) vrátane kontaktov (tel., e-mail, fax) |
Dodávateľ predloží v lehote do 48 hodín od uzavretia zmluvy objednávateľovi kalkuláciu jednotkovej ceny v EUR bez DPH a s DPH na 1 ks bielizne vrátane dovozu a odvozu. Kalkulácia jednotkovej ceny musí vychádzať z podielu vysúťaženej celkovej ceny (maximum) a požadovaného množstva bielizne (maximum) počas celého zazmluvneného obdobia. Dodávateľom uvedená cena za jednotku množstva (ks) je konečná a zahŕňa všetky náklady spojené s dodávkou. Táto cena bude zároveň podkladom pre mesačné zúčtovanie. |
Objednávateľ trvá na dodržaní prepočítanej jednotkovej ceny počas celého zmluvného obdobia pri plnení zmluvy podľa skutočných potrieb objednávateľa. |
Služby prania, dezinfekcie a žehlenia bielizne, ako aj autá na prepravu bielizne musia spĺňať požiadavky v zmysle vyhlášky MZ SR č. 553/2007 Z.z. , § 8. |
Požaduje sa predložiť Rozhodnutie regionálneho úradu verejného zdravotníctva o schválení prevádzky práčovne do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
Lehota preberania znečistenej použitej bielizne a dovozu čistej bielizne bude podľa aktuálnej potreby objednávateľa. Bielizeň bude prepravovaná v balíkoch alebo kontajneroch roztriedené podľa sortimentu. |
Dodávateľ garantuje dodávku zmluvných služieb za nezmenených obchodných podmienok aj v prípade poruchy - výpadok prevádzkyschopnosti dodávateľa, a to formou zabezpečenia náhradného plnenia pri dodržaní podmienok rovnakej ceny služieb, pracieho a manipulačného cyklu. |
Pri praní posteľnej bielizne sa dodávateľ riadi doporučením výrobcu, ale poškodenia praním resp. čistením, bude náklady spojené s poškodením znášať dodávateľ. |
Určený zamestnanec objednávateľa spolu so zamestnancom dodávateľa preberie bielizeň v objektoch objednávateľa, podľa dodacieho listu, podpisom potvrdí prevzatie. Dodací list bude obsahovať presný druh bielizne a počet kusov, dátum odovzdania a prevzatia bielizne, mená a podpisy zodpovedných osôb. Preberanú bielizeň zároveň určený zamestnanec prepočíta. |
Potvrdený dodací list bude vystavený dvojmo, 1 x pre objednávateľa, 1 x pre dodávateľa a bude tvoriť prílohu k faktúre. |
Čiastkové plnenie zmluvy bude vykonávané podľa skutočných potrieb objednávateľa, na základe zmluvnými stranami potvrdených súpisiek o odovzdanom a prevzatom množstve prádla v ks s následnou fakturáciou po ukončení kalendárneho mesiaca. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry musí byť rozpis bielizne podľa druhu s uvedením počtu kusov, vrátane dátumov prevzatia a čísiel objednávok. |
Reklamácia, ktorej predmetom bude nekvalitne vypraná bielizeň, praním poškodená, špinavá, zafarbená, chýbajúca bielizeň, ako aj iné nedodržanie zmluvných podmienok a pod., bude vykonávaná reklamačným listom, resp e-mailom (poverenou osobou). Zle oprata a poškodená bielizeň bude osobitne zabalená, označená a vrátená dodávateľovi. Dodávateľ je povinný oprávnenú reklamáciu vybaviť do 3 prac.dní od doručenia reklamácie. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záruku 2 týždne od spracovania. V rámci tohto reklamačného procesu môže objednávateľ reklamovať neskôr zistené nedostatky a poškodenia bielizne ( nekvalita, poškodenie, chýbajúce kusy, zámena, zafarbenie ) |
V prípade poškodenia alebo straty bielizne odovzdanej objednávateľom dodávateľovi, je dodávateľ povinný objednávateľovi uhradiť v celej výške náklady súvisiace so stratou alebo opravou bielizne. |
V prípade, že objednávateľ od platnosti plnenia predmetu zmluvy uplatní voči dodávateľovi viac ako 3 odôvodnené písomné reklamácie adresované na vedenie spoločnosti dodávateľa, bude sa to považovať za nedodržiavanie zmluvných podmienok, čo je dôvod k okamžitému odstúpeniu od zmluvy |
Po druhom nedodržanom termíne odvozu znečistenej bielizne alebo dovozu čistej bielizne je táto skutočnosť dôvodom na predčasné skončenie zmluvy. |
Obidve zmluvné strany môžu zmluvu ukončiť pred uplynutím platnosti zmluvy písomnou dohodou s uvedením dňa ukončenia alebo písomnou výpoveďou ktoroukoľvek zmluvnou stranou bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota je dvojmesačná a začne plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej strane. |
Miesto poskytnutia služby: Študentský domov Bellova 1, Košice a Podnikovohospodárska fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach Tajovského 13, Košice. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tajovského 13, Bellova 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celý predmet zákazky (kpl.)
3 494,08
3 003,73
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2024 08:42
16.05.2024 08:01
16.05.2024 08:16
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.05.2024 12:15 - Vstupná ponuka | 3 450,00 | € | Cena s DPH |
15.05.2024 12:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 420,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: