• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.05.2024 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2024 16:00
  •    Zrušenie zákazky
    24.05.2024 16:03

Detail zákazky Z20243474

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.05.2024 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2024 16:00
  •    Zrušenie zákazky
    24.05.2024 16:03

Základné údaje

Z20243474

OF-288285

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Základný študijný program pre meteorológov - doplnkové postgraduálne štúdium

leteckonavigačné meteorologické služby, ICAO, WMO, Basic Instruction Package for Meteorologists, Fyzika nižších vrstiev atmosféry, Synoptická meteorológia, Všeobecná klimatológia, Fyzika oblakov a zrážok, Družicové a radarové pozorovanie meteorologických javov, Letecká meteorológia, Fyzika konvektívnych javov v atmosfére, termodynamický diagram

  • 80430000-7 - Vzdelávanie dospelých na univerzitnej úrovni

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základný študijný program pre meteorológov - doplnkové postgraduálne štúdium
Funkcia
Poskytnutie vzdelávacích služieb z dôvodu dosiahnutia minimálneho vzdelania pre personál poskytujúci leteckonavigačné meteorologické služby podľa štandardov Medzinárodnej organizácie pre civilné letectvo (ICAO) a Svetovej meteorologickej organizácie (WMO). Požadovaný obsah a rozsah výučby v súlade s „Basic Instruction Package for Meteorologists“ podľa predpisu WMO-No. 1083 "Manual on the Implementation of Education and Training Standards in Meteorology and Hydrology".
Termíny plnenia jednotlivých výučbových blokov budú dohodnuté operatívne, na základe možností oboch zmluvných strán - pravdepodobne v troch 2-týždňových blokoch v mesiacoch máj-jún, september a január-február. Výučbu uskutočniť v pracovných dňoch (iba v nevyhnutných prípadoch aj v sobotu).
Jednotlivé študijné predmety ukončiť skúškou.
Poskytovateľ vydá každému úspešnému absolventovi certifikát o absolvovaní „Základného študijného programu pre meteorológov v rozsahu BIP-M podľa WMO-No. 1083“  s dátumom,  s podpisom a pečiatkou poskytovateľa. Na certifikáte absolventa bude uvedené hodnotenie/známky dosiahnuté v skúškach z jednotlivých študijných predmetov.
Vyučujúci školitelia musia byť vysokoškolskí učitelia alebo adekvátne odborne spôsobilé osoby.
Poskytovateľ musí mať akreditovaný študijný program v oblasti „meteorológia“ na II. stupni vysokoškolského štúdia v slovenskom jazyku, uvedený v registri študijných programov Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet školených osôb 2 10
Trvanie súvislých výučbových blokov týždeň 1 3
Študijný predmet: Fyzika nižších vrstiev atmosféry hod. 48
Študijný predmet: Synoptická meteorológia hod. 48
Študijný predmet: Všeobecná klimatológia hod. 30
Študijný predmet: Fyzika oblakov a zrážok hod. 24
Študijný predmet: Družicové a radarové pozorovanie meteorologických javov hod. 24
Študijný predmet: Letecká meteorológia hod. 24
Študijný predmet: Fyzika konvektívnych javov v atmosfére hod. 24
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V celkovej sume sú zahrnuté náklady na samotný kurz, vykonanie skúšok, vyhotovenie certifikátov/osvedčení a ďalšie výdavky.
Celková  cena v cenovej  ponuke musí byť uvedená bez DPH i s DPH.
Poskytovateľ vystaví po ukončení každého študijného bloku faktúru, ktorej prílohou bude protokol o dodaní služby s menným zoznamom absolventov študijného programu.
Poskytovateľ zabezpečí potrebné materiálne vybavenie a priestory k výučbe.
Spôsob platby prevodom, splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Najneskôr pri nástupe do 1. výučbového bloku účastníci študijného programu predložia poskytovateľovi overenú kópiu diplomu o ukončení vysokoškolského štúdia a fotokópiu občianskeho preukazu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

03.06.2024 07:00 — 27.06.2025 16:00

1,00 súbor

20 000,00

15 000,15

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.05.2024 13:46

24.05.2024 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.05.2024 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 209
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS