• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.05.2024 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    13.05.2024 13:46
  •    Ukončenie zákazky
    13.05.2024 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.05.2024 15:20

Detail zákazky Z20243432

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.05.2024 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    13.05.2024 13:46
  •    Ukončenie zákazky
    13.05.2024 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.05.2024 15:20

Základné údaje

Z20243432

OF-288212

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9265128

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby pre MŠ

papierové utierky ,toaletný papier, hygienické vreckovky

  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Papier toaletný, hygienické vreckovky, detské mydlo, detské vlhčené utierky, utierky zelené.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papier toaletný 2 vrstvový 68 m/ ks ks 14 883
hygienic.vreckovky 3 vrstvové balen.po 10x10ks ks 8 684
hygienické vreckovky v boxe 100 ks ks 2 314
detské mydlo tekuté 250 ml ks 8 028
detské vlhčené utierky (bal 72 ks) ks 1 402
ZZ utierky zelené 1 vrstvové 25x23cm (1 kartón= 5000 ks) ks 164
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia 26 MŠ.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy  na EKS "rozpis"  s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) a ceny . Kontaktná osoba :lenka.kovacova@msunitra.sk
Jednotková cena  zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia tovaru na konkrétnu MŠ.  a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky.
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Objednávateľ neposkytuje preddavkovú platbu.
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávok objednávateľa v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, požadovanom množstve, akosti, druhu tovaru vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávkach objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru podľa položiek a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ oznámi vždy najneskôr 2 pracovné dni pred termínom dodania vopred telefonicky, príp. emailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou Objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. V prípade, ak dodávateľ dodávku nenahlási v stanovenom čase, nie je objednávateľ povinný tovar prevziať. Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru (jeho vyloženia) dostatočný časový priestor na skontrolovanie typu a množstva dodaného tovaru oprávnenými osobami objednávateľa
V prípade ukončenia výroby zazmluvneného tovaru počas trvania zmluvného vzťahu, Dodávateľ je povinný túto skutočnosť písomne oznámiť Objednávateľovi a doložiť ju oficiálnym vyhlásením výrobcu. Dodávateľ je zároveň povinný ponúknuť objednávateľovi náhradný tovar spĺňajúci jeho súlad s požadovanými vlastnosťami a požadovanými normami.
Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb Objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám.
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety. Všetky vzniknuté náklady spojené s reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

26MŠ v Nitre, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

17.05.2024 13:47 — 30.05.2024 13:47

35 475,00 ks celý predmet zákazky

54 648,00

45 540,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.05.2024 13:49

13.05.2024 13:46

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.05.2024 14:01

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 143
 15
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.05.2024 14:07 - Vstupná ponuka 54 648,00 € Cena s DPH
13.05.2024 13:07 - Najvýhodnejšia ponuka 47 880,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS