308307
Mesto Nitra
Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Hygienické potreby pre MŠ
papierové utierky ,toaletný papier, hygienické vreckovky
Tovar, Služba
|
1. Papier toaletný, hygienické vreckovky, detské mydlo, detské vlhčené utierky, utierky zelené.
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Papier toaletný 2 vrstvový 68 m/ ks | ks | 14 883 | ||
| hygienic.vreckovky 3 vrstvové balen.po 10x10ks | ks | 8 684 | ||
| hygienické vreckovky v boxe 100 ks | ks | 2 314 | ||
| detské mydlo tekuté 250 ml | ks | 8 028 | ||
| detské vlhčené utierky (bal 72 ks) | ks | 1 402 | ||
| ZZ utierky zelené 1 vrstvové 25x23cm (1 kartón= 5000 ks) | ks | 164 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia 26 MŠ. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS "rozpis" s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) a ceny . Kontaktná osoba :lenka.kovacova@msunitra.sk |
| Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia tovaru na konkrétnu MŠ. a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky. |
| Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Objednávateľ neposkytuje preddavkovú platbu. |
| Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávok objednávateľa v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, požadovanom množstve, akosti, druhu tovaru vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávkach objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru podľa položiek a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
| Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ oznámi vždy najneskôr 2 pracovné dni pred termínom dodania vopred telefonicky, príp. emailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou Objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. V prípade, ak dodávateľ dodávku nenahlási v stanovenom čase, nie je objednávateľ povinný tovar prevziať. Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru (jeho vyloženia) dostatočný časový priestor na skontrolovanie typu a množstva dodaného tovaru oprávnenými osobami objednávateľa |
| V prípade ukončenia výroby zazmluvneného tovaru počas trvania zmluvného vzťahu, Dodávateľ je povinný túto skutočnosť písomne oznámiť Objednávateľovi a doložiť ju oficiálnym vyhlásením výrobcu. Dodávateľ je zároveň povinný ponúknuť objednávateľovi náhradný tovar spĺňajúci jeho súlad s požadovanými vlastnosťami a požadovanými normami. |
| Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb Objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
| V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. |
| Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety. Všetky vzniknuté náklady spojené s reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ. |
26MŠ v Nitre, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
17.05.2024 13:47 — 30.05.2024 13:47
35 475,00 ks celý predmet zákazky
54 648,00
45 540,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.05.2024 13:49
13.05.2024 13:46
13.05.2024 14:01
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.05.2024 14:07 - Vstupná ponuka | 54 648,00 | € | Cena s DPH |
| 13.05.2024 13:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 47 880,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: