• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.05.2024 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2024 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.05.2024 10:55

Detail zákazky Z20243415

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.05.2024 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2024 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.05.2024 10:55

Základné údaje

Z20243415

OF-288028

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9275407

Objednávateľ

42355818

Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb

Továrenská 7, Bratislava - Staré Mesto, 82855, SVK

Dodávateľ

31348653

AUTO ROTOS s.r.o.

Pestovateľská 10, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služobné motorové vozidlo Škoda Octavia alebo ekvivalent

Osobný automobil, Osobné motorové vozidlo, Motorové vozidlo na prepravu osôb

  • 34100000-8 - Motorové vozidlá
  • 34110000-1 - Osobné automobily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Služobné motorové vozidlo Škoda Octavia alebo ekvivalent
Funkcia
Nové osobné motorové vozidlo na prepravu osôb a batožiny kategórie M1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobné motorové vozidlo na prepravu osôb kategórie M1 ks 1
Počet miest na sedenie ks 5
Počet dverí (vrátane batožinového priestoru) ks 5
Objem motora cm3 1984
Výkon motora kW/HP 140/190
Počet valcov kus 4
Rok výroby rok 2024
Objem batožinového priestoru (základný/sklopené zadné sedadlá) liter 600/1555
Objem palivovej nádrže liter 55
Maximálna rýchlosť km/h 229
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ karosérie Liftback
Farba strieborná prípadne tmavá
Druh paliva Benzín
Norma emisií EURO 6 AP
Pohon 4x4
Prevodovka automatická
Kolesá disky  z ľahkých zliatin min. 17" vrátane sady zimných kolies  s pneumatikami
Aktívna bezpečnosť ABS, ESC, ASR,EDL,HBA,DSR, RBS, ESBS,MKB,TSA,XDS+,
Klimatizácia automatická dvojzónová
Pasívna bezpečnosť čelné airbagy vodiča a spolujazdca. Bočné airbagy vpredu, hlavové airbagy, kolenný airbag vodiča a stredový airbag vzadu.
Asistent rozjazdu do kopca áno
Tempomat áno
Rádio s dotykovým displejom, min 2x USB-C, bezdrôtový Smartlink
Virtuálny kokpit s nastaviteľným zobrazovaním údajov áno
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním áno
Bezkľúčový prístup a štartovanie áno
Full LED svetlomety s AFS, funkciou prisvecovania do zákrut a uvítacím efektom áno
Full LED zadné svetlá s dynamickými ukazovateľmi zmeny smeru áno
Elektrické ovládanie okien vpredu aj vzadu áno
Parkovacie senzory vpredu áno
Zadná parkovacia kamera áno
Lakťová opierka vpredu áno
Lakťová opierka vzadu áno
Výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča áno
Vyhrievané čelné sklo áno
Vyhrievané predné sedadlá áno
Sklá s vyšším stupňom tónovania od B-stĺpika áno
Elektricky nastaviteľné , vyhrievané a sklopné vonkajšie spätné zrkadlá s automatickým stmievaním na strane vodiča áno
Deliteľné operadlo zadného sedadla áno
Tónované (zatmavené) sklá vzadu áno
Care connect 1 rok
Rezerva na oceľovom disku + zdvihák + kľúč na kolesá áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je: Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb, Továrenská 7, Bratislava.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max.1 hodiny
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (predpredajný servis, doprava, odskúšanie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie) okrem prihlásenia do evidencie, ktoré si Objednávateľ zabezpečí vo vlastnej réžií.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy. Celková cena predložená Dodávateľom zohľadňuje primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk
Kúpnu cenu uhradí Objednávateľ Dodávateľovi na základe faktúry, ktorú Dodávateľ vystaví a doručí Objednávateľovi. Splatnosť faktúry do 30 dní po dodaní predmetu zákazky
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia preberacieho protokolu.
Ak faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona NR SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti  Dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry Objednávateľovi.
Podkladom pre fakturáciu je preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami, vyhotovený po dodaní a prevzatí  motorového vozidla. V protokole musí byť uvedené o. i. typ, značka a model vozidla, sériové číslo karosérie, resp. motora, zoznam skutočne dodávanej požadovanej doplnkovej výbavy, počet najazdených kilometrov ku dňu odovzdania, zoznam odovzdávaných dokladov (technický preukaz, potvrdenie o zhode,...).
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy elektronicky (napr. sken originálu dokladu) doklad preukazujúci, že vozidlo na účely kúpy poskytne Dodávateľ, ktorý je autorizovaným predajcom alebo sprostredkovateľom výrobcu, so zabezpečením záručného servisu autorizovaným servisom na území minimálne Bratislavského samosprávneho kraja. V prípade nejasností si Objednávateľ vyhradzuje právo požiadať Dodávateľa o predloženie originálneho dokladu v papierovej podobe.
Komunikácia medzi Objednávateľom a Dodávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy typ ponúkaného vozidla spolu s podrobnou technickou špecifikáciou (vrátane technického listu vozidla) a cenovou kalkuláciou (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). Rovnaký rozpis ceny je Dodávateľ povinný uviesť aj v preberacom protokole, ak sa s Objednávateľom nedohodne inak. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 3 pracovných dní odo dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zmluvy: a) preukazuje splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo b) nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie.
Dodávateľ je povinný presný termín a čas  predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky) minimálne dva pracovné dni vopred tak, aby Objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb Objednávateľa na prevzatie predmetu zákazky
Ak  Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Nevyhnutnou súčasťou predmetu zákazky bude: potvrdený preberací protokol, návod na obsluhu vozidla v slovenskom jazyku, platný doklad o záručných podmienkach, COC - vyhlásenie o zhode s typovým schválením ES, 2 kľúče, technický preukaz k vozidlu, servisná knižka, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie , povinná výbava v zmysle § 25 Vyhlášky 134/2018 Z. z. a všetky ostatné potrebné dokumenty poskytované výrobcom k predmetu zákazky.
Predmet zmluvy (vrátane všetkých súčastí) musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný. Všetky doplnky a výbava musí byť originál - domontované výbavy , doplnky atď. nie sú akceptovateľné.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zmluvy nebude v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky  a tým odstúpiť od zmluvy. Objednávateľ  je  tiež oprávnený odmietnuť prevzatie vozidla ak pri prevzatí vozidla zistí vadu, alebo poškodenie zapríčinené prepravou.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky do 2 mesiacov  od nadobudnutia účinnosti zmluvného vzťahu.
Záručná doba na každé dodané motorové vozidlo je minimálne 60 mesiacov odo dňa protokolárneho prevzatia predmetu zákazky Objednávateľom alebo do 100 000 km (platí tá z podmienok, ktorá nastane skôr, prvé 2 roky bez obmedzenia počtu kilometrov).
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností Dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi Dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Továrenská 7, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

20.05.2024 08:00 — 19.07.2024 12:00

1,00 kus

39 000,00

32 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.05.2024 09:29

15.05.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.05.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.05.2024 11:30 - Vstupná ponuka 38 640,00 € Cena s DPH
14.05.2024 11:30 - Najvýhodnejšia ponuka 38 640,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS