00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
34138811
PRO - HAND, s.r.o.
Z.Kodálya 787, Galanta, 92400, SVK
Pracovné odevy pre zamestnancov v zdravotníctve
odevy pre zamestnancov v zdravotníctve
Tovar, Služba
1. Pracovné odevy - blúza pre zdravotníckych zamestnancov
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovný odev. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Blúza dámska a pánska farebná | ks | 7300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Blúza dámska a pánska farebná | strih unisex, krátky rukáv ukončený lemom, výstrih do “V”,bočné nakladané vrecko, prsné nakladané vrecko, bočné rázporky, logo na prsnom vrecku-doručí objednávateľ elektronicky v krivkách dodávateľovi |
Materiál | - 100% bavlna |
Farebnosť blúzok | - biela , žltá , modrá , zelená / 4 rôzne farby - pre rôzne pracovné kategórie zamestnancov / |
Väzba | - keprová |
Plošná hmotnosť | - min. 160 g/m2 |
Pranie | - až na 95°C |
Označovanie výrobkov | - podľa platných noriem |
Veľkosti | - upresní objednávateľ pri čiastkových objednávkach |
Požaduje sa, aby tovar spĺňal požiadavky | - preukázanie zhody výrobkov v súlade s EN ISO 13688:2013 |
2. Pracovné odevy - nohavice dámske
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovný odev. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dámske nohavice | ks | 3200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nohavice lekárske dámske biele | - pás je ukončený gumou so sťahovacou šnúrkou, ktorá zaručuje komfort pri nosení a veľkú možnosť nastavenia veľkosti, |
- | - dve bočné vrecká |
Fraba | - biela |
Materiál | -100% bavlna |
Väzba | - keprová |
Plošná hmotnosť | - min. 190 g/m2 |
Pranie | - až do 95°C |
Označovanie výrobkov | - podľa platných noriem |
Veľkosti | - upresní objednávateľ pri čiastkových objednávkach |
Požaduje sa, aby tovar spĺňal požiadavky | - preukázanie zhody výrobkov v súlade s EN ISO 13688:2013 |
3. Pracovné odevy - nohavice pánske
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovný odev. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nohavice lekárske pánske biele | ks | 900 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nohavice lekárske pánske biele | - pevný pás, v zadnej časti pútka s gombíkmi na stiahnutie , dve predné bočné včlenené vrecká, vpredu rázporok, zapínanie vpredu na polyesterové gombíky |
Farba | - biela |
Materiál | - 100% bavlna |
Väzba | - keprová |
Plošná hmotnosť | - min. 190g/m2 |
Pranie | - až do 95°C |
Označovanie výrobkov | - podľa platných noriem |
Veľkosti | - upresní objednávateľ pri čiastkových objednávkach |
Požaduje sa, aby tovar spĺňal požiadavky | - preukázanie zhody výrobkov v súlade s EN ISO 13688:2013 |
4. Zdravotnícka operačná košeľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovný odev. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zdravotnícka operačná košeľa | ks | 1300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farebné prevedenie | - výber z viacerých farieb / tyrkysová, zelená, fialová , modrá , vínová- bordová / |
Materiál | - 100 % bavlna |
Väzba | - plátnova |
Plošná hmotnosť | - min. 145 g/m2 +/- 5 % |
Strih | - rovný , výstrih v tvare "V" , na bokoch rozparky do výšky 8 cm |
Rukáv | - krátky, hlavicový |
Vrecká | - 2 x dolné nakladané vrecko s rozmermi - šírka 16 cm a výška 18 cm |
- | - 1x náprsné vrecko s rozmerom - šírka 12 cm a výška 14 cm |
požaduje sa | - stálofarebnosť pri praní pri 95°C ( STN EN ISO 105-C) |
požaduje sa | - stálofarebnosť pri bielení chlórnanom ( STN EN 20105 - N01) |
požaduje sa | - zmena rozmerov po 3 cykloch prania pri 95 °C +/- 3% podľa noriem STN EN 5077 |
Požaduje sa, aby tovar spĺňal požiadavky | - preukázanie zhody výrobkov v súlade s EN ISO 13688:2013 |
5. Zdravotnícke operačné nohavice
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovný odev. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zdravotnícke operačné nohavice | ks | 1300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farebné prevedenie | - výber z viacerých farieb / tyrkysová, zelená, fialová , modrá , vínová- bordová / |
Materiál | - 100% bavlna |
Väzba | - plátnová |
Plošná hmotnosť | - min. 145 g/m2 +/- 5 % |
Strih | - rovný; s pásom na gumu a sťahovacou šnúrkou - keprovka - široká min. 2,5 cm |
Vrecká | - 1 x na zadnom diely s rozmermi šírka 10,5 cm a výška 11,5 cm +/* 0,5 cm |
požaduje sa | - stálofarebnosť pri praní pri 95°C ( STN EN ISO 105-C) |
požaduje sa | - stálofarebnosť pri bielení chlórnanom ( STN EN 20105 - N01) |
požaduje sa | - zmena rozmerov po 3 cykloch prania pri 95 °C +/- 3% podľa noriem STN EN 5077 |
Požaduje sa, aby tovar spĺňal požiadavky | - preukázanie zhody výrobkov v súlade s EN ISO 13688:2013 |
Názov |
1. Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "dohoda") je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto dohode v predpokladaných množstvách, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto dohody. |
1.1 Tovarom pre účely tejto dohody sú "Pracovné odevy pre zamestnancov v zdravotníctve " , ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto dohody(ďalej len "tovar“). Množstvá jednotlivých položiek sú uvedené ako predpokladané, maximálne množstvá. |
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typ tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností tovaru požiadaviek na predmet dohody ) technickú dokumentáciu/katalógový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP. |
2.1 Dodávateľ môže nahradiť požadovanú dokumentáciu v bode 2. predložením čestného vyhlásenia, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa požiadavky objednávateľa na tovar uvedený v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody". V tomto prípade, je dodávateľ povinný predložiť katalógový list/technický list/produktový list všetkých ním ponúkaných tovarov v súlade s bodom 4. |
2.2 Objednávateľ posúdi predložený "vlastný návrh plnenia zákazky" a najneskôr do troch ( 3 ) pracovných dní, odo dňa uzatvorenia dohody, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľom predložený návrh plnenia predmetu zákazky nespĺňa podmienky uvedené v bode 2. a 2.1. tejto dohody, objednávateľ si vyhradzuje právo od dohody odstúpiť. |
3. Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledovných podmienok: |
- predložený ekvivalent bude spĺňať min. požiadavky objednávateľa na predmet zákazky, alebo |
- predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú min. požiadavky objednávateľa na predmet zákazky, alebo |
- predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky, a |
- predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom objednávateľ ako prijatie ekvivalentu a |
- prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy |
3.1 Ak dodávateľom predložený ekvivalent nebude spĺňať min. požiadavky na tovar uvedené vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od dohody z dôvodu podstatného porušenia dohody. |
4. Dodávateľ je povinný, do dvoch ( 2 ) pracovných odo dňa uzatvorenia dohody s objednávateľom predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu, elektronicky e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa, povinné náležitosti dohody - doklady a dokumenty vo formáte .PDF ( odporúčaný formát ) : |
a) Kalkuláciu ceny dohody t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody", v ktorej uvedie:-jednotkovú cenu v EUR bez DPH za MJ, jednotkovú cenu v EUR s DPH za MJ, sadzbu DPH v %, celkovú cenu v EUR bez DPH za počet MJ, celkovú cenu v EUR s DPH za počet MJ, celkovú cenu za predmet dohody v EUR bez DPH a celkovú cenu za predmet dohody v EUR s DPH. Celková cena v predloženej kalkulácií musí byť v zhodná s celkovou cenou uzatvorenej dohody, uvedenej v čl. IV - Zmluvná cena. |
Jednotlivé položky v kalkulácií môže dodávateľ zaokrúhliť na max. štyri (4) desatinné čísla, pričom výsledná celková cena v EUR bez DPH za predmet dohody a celková cena v EUR s DPH za predmet dohody musia byť zaokrúhlené ma dve (2) desatinné miesta. Vzor kalkulácie ceny dohody je Prílohou č. 1 Kalkulácia ceny. |
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu dohody v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkciu a zároveň meno a priezvisko, e-mailovú adresu a telefónny kontakt na hlásenie záručných vád objednávateľom. |
c) Prospektový materiál/katalógový list/technický list (ďalej len "doklad") v slovenskom resp. českom jazyku, ním ponúkaného tovaru (každej položky) s popisom technických vlastností, hodnôt a parametrov ním ponúkaných tovarov, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností, hodnôt a parametrov tovaru. Tento doklad dodávateľ nepredkladá v prípade, že ho predložil v návrhu plnenia predmetu dohody v čase uzatvorenia dohody. |
d) Každý kus má prišitý symbol údržby a všitú etiketu výrobcu. |
e) Certifikát OEKO TEX Standard 100 trieda II, ES - materiály v kontakte s pokožkou musia mať preukázanú nezávadnosť. |
f) Preukázanie zhody výrobkov v súlade s EN ISO 13688:2013 |
g) Vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie k obmedzeniam vo verejnom obstarávaní v súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine – sankcie voči Rusku, ktoré je Prílohou č. 2 vo formáte PDF. |
4.1 Dodávateľ môže nahradiť doklady /dokumenty uvedené v bode 4.písm. c) čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa podmienky určené objednávateľom a doklady/dokumenty sú dostupné vo verejne prístupných elektronických databázach. Dodávateľ v čestnom vyhlásení uvedie webový link pre položku, ktorej podmienky preukazuje čestným vyhlásením a objednávateľ si tieto informácie overí sám. Dokumenty/doklady musia byť vyhotovené alebo dostupné na webovej stránke v slovenskom, resp. českom jazyku. |
4.1.1 V prípade, ak objednávateľ identifikuje nezrovnalosti alebo nejasnosti v informáciách alebo dôkazoch, ktoré dodávateľ poskytol v čestnom vyhlásení podľa bodu 4.1, objednávateľ požiada o doplnenie resp. doplnenie informácií (dokladov, dokumentov a pod.) a dodávateľ je povinný predložiť doklady a dokumenty vo forme naskenovaných dokumentov vo formáte PDF. |
4.1.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadania a doručenia bezplatnej vzorky tovaru dodávateľom. Vzorku tovaru je dodávateľ povinný doručiť kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do desiatich (10) pracovných dní odo dňa zaslania žiadosti o predloženie vzorky objednávateľom, do sídla objednávateľa. Všetky náklady spojené s poskytnutím vzorky (náklady na tovar, dopravu, balenie a pod.) znáša dodávateľ. V prípade, že vzorka nespĺňa min. parametre a hodnoty podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto dohode, objednávateľ si odstúpi od dohody. |
4.2 Objednávateľ posúdi doklady /dokumenty podľa bodu 4. tejto dohody ako aj vzorky tovaru a najneskôr do troch (3) pracovných dní odo dňa ich doručenia, zašle dodávateľovi informáciu o splnení alebo nesplnení predložených povinných náležitostí dohody. V prípade nesplnenia objednávateľom zadaných povinných náležitostí dohody dodávateľom alebo ich nedoručenia v stanovenom termíne, objednávateľ uvedie dôvody a je oprávnený odstúpiť od dohody. |
5. Dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto dohody resp. do vyčerpania finančného limitu dohody uvedeného v čl. IV. "Zmluvná cena" tejto dohody, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Množstvá jednotlivých položiek tovaru uvedených v tejto dohode sú predpokladané a pre objednávateľa nie sú záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo odobrať množstvo tovaru v závislosti od svojich prevádzkových potrieb za podmienky, že sa tým neprekročí finančný limit uvedený v tejto dohode a jednotkové ceny tovarov budú zachované počas plnenia dohody. |
6. Dodávka predmetu dohody sa bude realizovať na základe písomných čiastkových objednávok zasielaných elektronickou formou poverenou osobou objednávateľa, na základe aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa s termínom dodania tovaru najneskôr do desiatich (10) pracovných dní od dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. V prípade, ak množstvo v čiastkovej objednávke presiahne 200 ks tovaru, objednávateľ predĺži dobu dodania o desať (10 ) pracovných dní. Za termín doručenia e-mailovej objednávky sa považuje deň odoslania e-mailovej objednávky dodávateľovi . |
6.1 Dátum a čas doručenia tovaru si zmluvné strany dohodnú dva (2) pracovné dni vopred, elektronickou formou. V objednávke poverená osoba objednávateľom uvedie konkrétnu jednotlivú dodávku - druh , množstvo a miesto dodania tovaru. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru v pracovné dni, v čase od 08:00 - 14:00 hod. |
7. Dodávateľ je povinný počas trvania tejto dohody informovať objednávateľa o všetkých zmenách údajov podstatných pre plnenie tejto dohody, najmä však o zmenách údajov týkajúcich sa tovaru - napr. zmena názvu tovaru, ukončená výroba tovaru, a pod., príp. iná podstatná zmena dodávaných tovarov. |
7.1 V prípade, ak počas platnosti dohody bude ukončená výroba niektorého z druhov tovaru, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi plne funkčný tovar s rovnakými, resp. vyššími parametrami a vlastnosťami, aké mal tovar, ktorého výroba bola ukončená (ďalej len "náhradný tovar"). Táto skutočnosť musí byť doložená oficiálnym vyhlásením výrobcu a dodávateľ je povinný tento doklad predložiť objednávateľovi. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena pôvodného tovaru, ktorého výroba bola ukončená. |
8. Súčasťou predmetu dohody sú služby spojené s dodaním tovaru, t. j. najmä zabezpečenie kompletizácie tovaru, jeho dopravy a vyloženia na mieste dodania. Všetky náklady spojené s riadnym dodaním tovaru, vrátane obalov, balenia a všetkých ostatných nákladov, ktoré vzniknú pri dodaní tovaru je dodávateľ povinný započítať do celkovej ceny tovaru. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť celkovú cenu dohody o náklady spojené s riadnym, vecným a funkčným dodaním tovaru objednávateľovi. |
9. Miestom dodania predmetu dohody je pracovisko objednávateľa: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Sklad všeobecného materiálu, Tr. SNP 1, 040 11 Košice. |
10. Objednávateľ zabezpečí prístup do priestorov určených ako miesto dodania podľa bodu 9. pre osoby poverené dodávateľom na čas, nevyhnutne potrebný na dodanie predmetu dohody. |
11. Dodávateľ je povinný pri každej dodávke tovarov, v dodacom liste uviesť okrem povinných náležitostí aj číslo dohody a číslo čiastkovej objednávky, dodané druhy tovarov, ich množstvo. Splnením dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedeného v bode 9 . Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ pri dodaní tovaru. |
12. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru do prepravného obalu, ktorý sa nesmie poškodiť pri preprave, manipulácií a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu. |
12.1 Dodanie tovaru v inom ako kompletnom stave a/alebo v inom ako požadovanom množstve a/alebo neroztriedený a/alebo nezabalený podľa požiadaviek objednávateľa sa považuje za porušenie dohody. Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi tovar, ktorého záruka je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom. |
12.2 Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, kompletný zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Predávajúci sa zaväzuje, že dodaný tovar je certifikovaný, schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeob. záväzným právnym predpisom SR. |
13. Po riadnom dodaní tovaru je dodávateľ povinný vystaviť faktúru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v kalendárnom mesiaci, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo k dodaniu tovaru. Vystavenú faktúru je povinný doručiť v písomnej forme do sídla objednávateľa a v elektronickej forme, v čitateľnom formáte (PDF) je povinný doručiť ihneď po vystavení elektronicky na e-mailovú adresu: faktury@unlp.sk. |
13.1 Splatnosť faktúr je v zmysle ustanovenia § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. |
13.2 V prípade, ak faktúra nebude obsahovať náležitosti alebo ak bude faktúra vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5%, v neprospech ceny podľa tejto dohody, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou. |
15. Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne informovať objednávateľa o skutočnostiach, ktoré by bránili / bránia riadnemu plneniu tejto dohody zo strany dodávateľa. |
16. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek podmienku podľa tejto dohody alebo akékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie podľa tejto dohody, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo odstúpiť od dohody. |
17. V prípade omeškania dodávateľa s plnením podľa konkrétnej čiastkovej objednávky zaslanej objednávateľom, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny plnenia v EUR bez DPH, t.j. z ceny danej rozsahom konkrétnej čiastkovej objednávky, a to za každý deň omeškania. |
18. V prípade, ak dodávateľ dodá objednávateľovi tovar, ktorý nespĺňa stanovenú kvalitu, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu porušenia zmluvných podmienok. |
19. Pri uplatnení zodpovednosti dodávateľa za vady dodaného tovaru sa postupuje v zmysle ustanovení § 422 až § 442 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
20. Objednávateľ je povinný tovar prezrieť a skontrolovať pri jeho preberaní . V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom jeho požiadavkám, je objednávateľ oprávnený v lehote do troch (3 ) pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho požiadavkám uvedeným objednávke. |
21. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa a to v lehote najneskôr do piatich (5 )pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa. Všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ. |
22. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
23. Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne kroky smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym iným spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom. |
24. V prípade porušenia bodu 22. a 23. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% ( slovom: "desať percent" ) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky . Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
181 268,75
181 268,75
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typ tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností tovaru požiadaviek na predmet dohody ) technickú dokumentáciu/katalógový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.05.2024 09:12
22.05.2024 09:10
22.05.2024 09:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.05.2024 18:20 - Vstupná ponuka | 181 265,00 | € | Cena bez DPH |
22.05.2024 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 179 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: