• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2024 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    14.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.05.2024 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.05.2024 11:05

Detail zákazky Z20243398

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2024 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    14.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.05.2024 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.05.2024 11:05

Základné údaje

Z20243398

OF-288152

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9270350

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery pre tlačiarne Kyocera

tonery

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery pre tlačiarne Kyocera - kompatibilné
Funkcia
náplne do tlačiarne - čiernobiele
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner Kyocera TK1170  alebo ekvivalent,  kapacita vytlačených strán min. 7200 ks 28
Toner Kyocera TK-1160  alebo ekvivalent, kapacita vytlačených strán  min. 7200 ks 90
Toner Kyocera TK-3190  alebo ekvivalent, kapacita vytlačených strán min. 25 000 ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Objednávateľ povoľuje dodanie ekvivalentu za predpokladu kompatibility tonera s tlačiarňou zn. Kyocera. áno
 2. Tonery pre tlačiarne Kyocera - originály
Funkcia
náplne do tlačiarne - farebné
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Originálny toner Kyocera TK-5240K     kapacita vytlačených strán  min.4000 ks 22
Originálny toner Kyocera TK-5240C     kapacita vytlačených strán  min. 3000 ks 14
Originálny toner Kyocera TK-5240Y     kapacita vytlačených strán  min. 3000 ks 14
Originálny toner Kyocera TK-5240M    kapacita vytlačených strán  min. 3000 ks 14
Originálny toner Kyocera TK-8345K     kapacita vytlačených strán  min. 20 000 ks 21
Originálny toner Kyocera TK-8345C    kapacita vytlačených strán  min. 12 000 ks 15
Originálny toner Kyocera TK-8345Y    kapacita vytlačených strán  min. 12 000 ks 15
Originálny toner Kyocera TK-8345M   kapacita vytlačených strán  min. 12 000 ks 15
Originálny toner Kyocera TK-5205K   kapacita vytlačených strán  min. 18 000 ks 7
Originálny toner KyoceraTK-5205C   kapacita vytlačených strán  min. 12 000 ks 5
Originálny toner Kyocera TK-5205Y   kapacita vytlačených strán   min. 12 000 ks 5
Originálny toner Kyocera TK-5205M   kapacita vytlačených strán  min. 12 000 ks 5
Originálny toner Kyocera TK-8525K    kapacita vytlačených strán min. 30 000 ks 4
Originálny toner Kyocera TK-8525C   kapacita vytlačených strán  min. 20 000 ks 3
Originálny toner Kyocera TK-8525Y   kapacita vytlačených strán  min. 20 000 ks 3
Originálny toner Kyocera TK-8525M   kapacita vytlačených strán min. 20 000 ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Objednávateľ vyžaduje dodanie originálnych tonerov do farebných multifunkčných zariadení zn. Kyocera z dôvodu  nižšej pravdepodobnosti poškodenia zariadenia z dôvodu zlyhania tonera, zvýšených nákladov na servis tlačiarní, zníženia emisií pri tlači -  dodržanie princípu hospodárnosti a efektívnosti. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňoch od pondelka do piatku v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod.
2. Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú kalkuláciu jednotlivých položiek do 3 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy, v rozdelení jednotková cena pre danú položku v eurách bez DPH a v eurách s DPH, spolu so špecifikáciou – uvedením konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý je predmetom dodania (napr. katalógový list, technický opis). Týmto sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky.
3. Požaduje sa, aby dodávateľ na požiadanie predložil objednávateľovi bezodplatne vzorky tovaru (bude sa jednať najmä o položky, v ktorých ponúka ekvivalent tovaru) v lehote dohodnutej s objednávateľom. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
4. Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovanej značky, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia. Tonery sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, nepoškodené. Kompatibilný toner je vyrobený presne pre daný typ tlačiarne neznačkovým výrobcom, vyrábaný presne ako originál, použitý ten istý prach alebo atrament.
5. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miesta plnenia a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu na základe emailovej požiadavky objednávateľa
6. Celkové množstvá a druhy jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru, v závislosti od svojich potrieb, bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach. Objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru.
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť množstvá zazmluvnených tovarov, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny plnenia tejto zmluvy.
8. Objednávky sa budú uskutočňovať v písomnej forme, najmä vo forme mailových správ. Lehota plnenia pre Dodávateľa je dodanie predmetu zákazky do 7 dní od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa.
9. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je Dodávateľ povinný informovať Objednávateľ telefonicky a zároveň minimálne 24 hodín pre dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list
10. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
11. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH, celkovú cenu s DPH. Prílohou faktúry musí byť aj fotokópia objednávky. Faktúry budú doručené spolu s tovarom. Splatnosť faktúry 30 kalendárnych dní odo dňa dodania tovaru.
12. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je Dodávateľ povinný informovať Objednávateľ telefonicky a zároveň minimálne 24 hodín pre dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list
13. Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
14. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
15. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
16. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.
17. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne e-mailom.
18. Nedodržanie požiadavky č. 2,3, 4,5,6, 13 a 17 objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
19. Ekvivalentom sa rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením a vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený a za predpokladu jeho kompatibility s tlačiarňami zn. Kyocera. Pri položkách č. 2 vyžadujeme dodanie originálnych tonerov z dôvodu nižšej pravdepodobnosti poškodenia zariadenia z dôvodu zlyhania tonera, zvýšených nákladov na servis tlačiarní, zníženia emisií pri tlači - uplatnenie princípu hospodárnosti a efektívnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíkova 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

295,00 ks

17 360,17

14 466,81

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.05.2024 14:49

14.05.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.05.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 320
 65
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.05.2024 11:08 - Vstupná ponuka 17 360,17 € Cena s DPH
08.05.2024 22:10 - Najvýhodnejšia ponuka 16 995,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS