30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
55859755
ZA PBS s. r. o.
Ústecko - Orlická 3300/25, Poprad, 05801, SVK
Kontroly hasiacich prístrojov
hasiaci prístroj, kontrola, prenosný hasiaci prístroj
Služba, Tovar
1. Kontrola hasiacich prístrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo | ks | 90 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobcovia | KODRETA, ČERVINKA, KOVOSLUžBA, VÍTKOVICE, PYROKONTROL, HTB, TEPOSTOP... |
Revízia hasiacich prístrojov | Revízia hasiacich prístrojov v zmysle Vyhlášky MV SR č.719/2002 Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov. |
Revízia hasiacich prístrojov | Revízia prenosných a pojazdných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia Žilina. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, z ktorého musí byť minimálne zrejmé, aký typ (druh, označenie, komerčný názov a pod.) služby je uskutočňovaný. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od doručenia faktúry do miesta plnenia. |
Faktúru doručiť len do miesta plnenia. |
Na faktúre bude uvedená okrem fakturačných údajov objednávateľa aj adresa miesta plnenia. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list. |
Objednávateľ musí byť informovaný poskytovateľom služby minimálne jeden deň pred poskytnutím služby objednávateľovi. |
V prípade ak objednávateľ nedodrží danú špecifikáciu materiálu/služby objednávateľ má nárok na odstúpenie od zmluvy. |
Kontroly hasiacich prístrojov budú vykonávané v mieste plnenia služby, Žilina, v pracovných dňoch v čase od 8:00 - 13:00 |
Pracovník poskytovateľa služby musí byť oprávnený na vykonávanie kontrol hasiacich prístrojov podľa paragrafu 11 ods. 8 zákona č.314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov. |
Poskytovateľ služby vydá po vykonaní kontroly potvrdenie (spolu so všetkými údajmi a členením textu podľa prílohy č.10 vyhlášky č. 719/2002 Z.z.) a na vonkajšej strane tlakovej nádoby umiestni štítok o vykonaní kontroly hasiaceho prístroja (s rozmermi, údajmi a členením textu podľa prílohy č.10 vyhlášky č. 719/2002 Z.z.) a po vykonaní kontroly (ak bude označený ako akcie schopný) musia jeho vlastnosti spĺňať požiadavky uvedené v prílohe č. 5 k vyhláške č. 719/2002 Z.z.) |
Poskytovateľ dodá na základe výzvy objednávateľa údaje o pracovníkoch, ktorí budú danú službu u objednávateľa vykonávať, z dôvodu vybavenia vstupu do priestorov objektov objednávateľa služby). |
Kontroly hasiacich prístrojov budú vykonávané na jednotlivých pracoviskách objednávateľa služby, kde slúžia k zabezpečeniu požiarnej ochrany. |
Súčasťou faktúry bude aj protokol o vykonaní kontroly hasiacich prístrojov, v ktorom budú uvedené druhy, typy, množstvá skontrolovaných hasiacich prístrojov a výsledok kontroly každého hasiaceho prístroja. Poskytovateľ vystaví uvedené protokoly k faktúre v písomnej forme a zašle objednávateľovi aj elektronicky na e-mail: natalia.cepelova@mil.sk |
Všetky náklady poskytovateľa, vrátane nákladov na dopravu, musia byť zahrnuté v cene jednotlivých úkonov. Nemôžu byť fakturované osobitne. |
Poskytovateľ dodá objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpočet na poskytovanú službu, v ktorom bude uvedený rozpis cien za jednotlivé úkony. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
7
1,00 celý predmet zákazky
650,00
617,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.05.2024 14:01
13.05.2024 14:15
13.05.2024 14:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.05.2024 14:21 - Vstupná ponuka | 600,00 | € | Cena s DPH |
09.05.2024 07:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 599,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: