• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2024 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2024 12:57
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2024 13:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2024 13:50

Detail zákazky Z20243369

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2024 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2024 12:57
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2024 13:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2024 13:50

Základné údaje

Z20243369

OF-287911

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9259806

Objednávateľ

35946024

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK

Dodávateľ

31336884

Brenntag Slovakia s.r.o.

Glejovka 15, Pezinok, 90203, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ferrogen 8

skvapalnenie, troska, tavenina

  • 24300000-7 - Základné anorganické a organické chemikálie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ferrogen 8
Funkcia
Činidlo pre skvapalnenie trosky a čistenie taveniny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo kg 500
Technické údaje: Objemová hmotnosť kg/dm3 0,9 1,1
Technické údaje: Obsiahnutá vlhkosť % 0,8
Technické údaje: Začiatok tavenia približne °C 850
Granulometria: Veľkosť zŕn mm 0,01 1
Balenie: papierové vrece kg 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie papierové vrece
podmienkou dodávky je aktuálna KBÚ vyhotovená v štátnom jazyku v zmysle §6, ods.1 zákona č. 67/2010 Z.z. (chemický zákon) karta bezpečnostných údajov (KBÚ) musí byť vypracovaná podľa osobitného predpisu (nariadenie ES č. 1907/2006 v platnom znení
podmienkou dodávky je Technický/materiálový list v slovenskom jazyku
Interné číslo materiálu kupujúceho 585361000016_00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
a. Vrátane dopravy na miesto plnenia
b. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy písomne (e-mailom) predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy
c. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi položkový rozpočet s uvedením jednotkových cien so zaokrúhlením na MAX 2 desatinné miesta (aj s ich prípadným zaokrúhlením nadol, ak nie je možné dospieť k zmluvnej cene, ktorá je výsledkom elektronickej aukcie - z matemat. dôvodov).
d. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi technický / materiálový list v slovenskom jazyku a kartu bezpečnostných údajov (KBÚ) v slovenskom jazyku
e. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu ním dodávaného tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov. V rozpočte pri každej položke uvedie interné číslo materiálu kupujúceho podľa technickej špecifikácie v tvare (XXXXXXXXXXX_XX).
f. Dodaný tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, technický list...) v slovenskom jazyku.
g. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa.
h. Ak sa preukáže, že tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady a dodávateľ je povinný ich odstrániť do 5 pracovných dní.
i. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu, alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
j. Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov b-h sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
k. Lehota splatnosti FAKTÚRY je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
l. Tovar požadujeme dodať spolu - v jednej dodávke s priloženým platným dodacím listom Dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

pracovisko 919 30 Jaslovské Bohunice , Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

14.05.2024 10:56 — 14.06.2024 10:56

500,00 kg

1 950,00

1 950,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.05.2024 10:59

10.05.2024 12:57

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.05.2024 13:12

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 142
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.05.2024 11:41 - Vstupná ponuka 1 950,00 € Cena bez DPH
06.05.2024 11:41 - Najvýhodnejšia ponuka 1 950,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS