• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2024 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2024 11:50

Detail zákazky Z20243368

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2024 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2024 11:50

Základné údaje

Z20243368

OF-288156

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9259802

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

50344978

Aquastar, s.r.o.

Dolná Lehota 544, Oravský Podzámok, 02741, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nášlapný ventil pre umývadlo s kolenovým spínaním UM-43

40756 Nášlapný ventil 00701003 pre umývadlo s kolenovým spínaním, UM-43

  • 42130000-9 - Výpusty, kohúty, ventily a podobné príslušenstvo
  • 44411000-4 - Sanitárne výrobky
  • 42131260-6 - Guľové/plavákové ventily
  • 44164310-3 - Rúry a príslušenstvo (spojky)
  • 39370000-6 - Vodoinštalácie
  • 44425200-7 - Gumené tesnenia
  • 42131400-0 - Sanitárne výpusty, kohúty
  • 39310000-8 - Zariadenia hromadného stravovania
  • 39314000-6 - Priemyselné vybavenie kuchýň
  • 39713100-4 - Umývačky riadu
  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 40756 Nášlapný ventil 00701003 pre umývadlo s kolenovým spínaním, UM-43
Funkcia
40756 Nášlapný ventil 00701003 pre umývadlo s kolenovým spínaním, UM-43
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
40756 Nášlapný ventil 00701003 pre umývadlo s kolenovým spínaním, UM-43 ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

14.05.2024 08:00 — 31.05.2024 14:00

10,00 ks

1 416,36

1 180,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.05.2024 10:52

10.05.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.05.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 653
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.05.2024 09:30 - Vstupná ponuka 1 416,36 € Cena s DPH
10.05.2024 09:30 - Najvýhodnejšia ponuka 1 416,36 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS