• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2024 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2024 10:50

Detail zákazky Z20243356

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2024 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2024 10:50

Základné údaje

Z20243356

OF-288111

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9259794

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

36322229

ROTEX ELEKTRO s.r.o.

SNP 77, Stará Turá, 91601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektroinštalačný materiál KRČOK

Kábel, LED svietidlo, stropné svietidlo, rámček, ohrievač vody

  • 31681410-0 - Elektromateriály
  • 44322100-4 - Elektroinštalačné káble
  • 31214100-0 - Spínače
  • 31681400-7 - Elektrické súčiastky
  • 44322000-3 - Príslušenstvo ku káblom
  • 44322200-5 - Káblové konektory
  • 32581100-0 - Kábel na prenos údajov
  • 32572000-3 - Komunikačný kábel
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektroinštalačný materiál KRČOK
Funkcia
Elektroinštalačný materiál KRČOK
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
schodisko lampa so senzorom ufo ks 6
lampa ufo so senzorom chodby m 29
lampy izby ks 34
dvojvypínač ks 10
vypínače ks 30
dvojzásuvka ks 50
vypínač 380 V ks 10
kábel 3x2,5 ks 500
kábel 3x1,5 ks 500
kábel 5x2,5 ks 500
svetlá WC ks 12
svetlá sprcha ks 8
prúdový chránič ks 3
krabička pod omietku ks 50
samica(zásuvka emos) ks 3
rámik pod vypínač ks 30
led trubice ks 68
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení/nerozbalený.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky na miesto plnenia naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy.
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
Dodávku predmetu zákazky realizovať počas pracovných dní v čase od 07:30 do 14:30 hod.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

14.05.2024 08:00 — 30.05.2024 14:00

1,00 celok

6 630,19

5 525,16

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.05.2024 09:27

10.05.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.05.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 857
 12
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.05.2024 09:37 - Vstupná ponuka 6 600,00 € Cena s DPH
10.05.2024 07:06 - Najvýhodnejšia ponuka 3 192,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS