00331899
Mesto Sečovce
Nám. sv. Cyrila a Metoda 43/27, Sečovce, 07801, SVK
51952319
MR SERVICE PLUS s.r.o.
Karpatské námestie 10A, Bratislava - mestská časť Rača, 83106, SVK
Jarná deratizácia 2024 - Sečovce
deratizácia, škodci, zneškodnenie, jarná deratizácia
Služba
1. Deratizácia vnútorných priestorov a vonkajších plôch príľahlých k budovám a verejných priestranstiev.
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie preventívnej celoplošnej jarnej regulácie živočišných škodcov - vnútorných priestorov a vonkajších plôch príľahlých k budovám a verejných priestranstiev (viď. nižšie zoznam priestorov a priestranstiev) |
Predmetom zákazky je zabezpečenie deratizácie podľa § 12 ods. 2 zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov |
Uloženie nástrah vo verejných priestranstvách s viditeľnou aktivitou hlodavcov – nie na povrch pôdy, použitie nástrah od rôznych výrobcov, ktoré sú vhodné schválené a registrované na tento účel. |
Pri plnení predmetu zmluvy je dodávateľ povinný: Vykonať deratizáciu v súlade s platnými predpismi a odsúhlasenou metodikou |
Nástrahy uložiť tak, aby účinnosť bola čo najvyššia a aby nedošlo ku škodám. |
Deratizáciu vykoná osoba, ktorá je zdravotné spôsobila a odborne spôsobila na tento účel |
Používať pri svojej činnosti len prípravky určené na tento účel |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zoznam požadovaných priestorov: Klub dôchodcov | áno |
Kultúrny dom a mestský úrad | áno |
Dom služieb | áno |
Úrad práce | áno |
Mestská poliklininka s.r.o. Sečovce | áno |
Budova technických služieb a separácie | áno |
Rómska osada - Habeš + ZŠ v osade | áno |
Komunitné centrum | áno |
Budova Mestskej polície Sečovce | áno |
Detské jasle | áno |
Verejné priestranstvá - napr. námestie pri fontáne, bytovky ul. Blatná, Okružná ... | áno |
Názov |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do predloženia záverečnej správy, najneskôr však do 30.5.2024 |
Cena za predmet plnenia zmluvy je konečná a zahŕňa všetky náklady dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy, náklady na nákup nástrah, vrátane dopravy na miesto kladenia nástrah.Súčasťou faktúry bude záverečná správa o výkone deratizácie |
Vykonané práce je dodávateľ povinný zabezpečovať s náležitou starostlivosťou a odbornosťou. Pritom je povinný dodržiavať termíny dohodnuté v zmluve a pokyny objednávateľa v súlade s jeho záujmami. |
V prípade výskytu nepredvídaných situácií, ktoré nie sú obsiahnuté v tejto zmluve, je dodávateľ povinný o nich informovať objednávateľa a spolu s ním dohodnúť postup riešenia. |
Objednávateľ má právo priamo v teréne prostredníctvom zodpovedného zamestnanca vykonávať priebežné kontroly vykonávania prác a konzultovať ďalší postup týchto prác a vykonávať záverečnú kontrolu. |
V prípade, že pri riešení naliehavých úloh vyplývajúcich zo zmluvy nebude možné zo strany objednávateľa nadviazať kontakt s dodávateľom do 24 hod v pracovných dňoch, objednávateľ môže túto prácu objednať u iného dodávateľa s tým, že bude krátiť dodávateľovi dohodnutú cenu plnenia o takú sumu, akú zaplatil inému dodávateľovi. |
Dodávateľ je povinný vopred konzultovať s objednávateľom rozsah a časový priebeh prác. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve bude pre objednávateľa vykonávať deratizáciu podľa podmienok a pokynov uvedených v tejto zmluve. |
V prípade čo i len čiastočného nesplnenia predmetu zmluvy, bude dodávateľovi krátená dohodnutá cena predmetu plnenia . Presnú výšku krátenej finančnej čiastky určí objednávateľ podľa miery porušenia dohodnutých povinností dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný všetky práce vyplývajúce z príslušných ustanovení vykonávať samostatne, odborne a bez nutnosti podrobného usmerňovania zo strany objednávateľa v bežných činnostiach vyplývajúcich z týchto zmlúv |
Dodávateľ je povinný pri plnení predmetu zmluvy zabezpečiť všetky bezpečnostné opatrenia na ochranu zdravia a majetku, musí rešpektovať platné predpisy, ako aj všeobecne záväzné nariadenia mesta Sečovce. |
Vykonanie práce musí byť zrealizované do 15. 05. 2024. |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim zamestnancom, resp. osobám, ktoré vykonávajú plnenie predmetu zmluvy, príslušné osobné ochranné pracovné prostriedky. |
Dodávateľ predloži objednávateľovi po ukončení predmetu zákazky predloží záverečnú správu, so súpisom prác a použitých prípravkov ... |
Po dokončení požadovanej deratizácie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu. |
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonanej službe. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o vykonaní služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. Splatnosť faktúry za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom. |
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky. |
Námestie sv. Cyrila a Metoda 43/27, Sečovce, Trebišov, Košický, Slovenská republika
13.05.2024 08:04 — 17.05.2024 08:05
1,00 ks
3 700,00
3 080,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.05.2024 08:07
10.05.2024 08:30
10.05.2024 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.05.2024 09:31 - Vstupná ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
09.05.2024 20:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 680,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: